Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal på Old Trafford på søndag og må si jeg gleder meg!

Ikke beste resultatet, men stemningen på stadion var knallbra. Tipper du fikk sunget 20 times noen ganger...

Stemningen var helt fantastisk på Stretford End. Har aldri opplevd mer trøkk på kamp enn i går. Men jævlig dårlig timing med tanke på resultatet..

Hadde håp om fremgang og bedring før kampen etter ålreite kamper i PL, men nå.. nå vet jeg ikke lenger. Det er så frustrerende at hver gang vi ser ut til å løfte oss så går det rett ned igjen. Blir enda mer tydelig hva vi mangler; tempo.

Lenke til kommentar

Om United skal bruke £200M til sommeren:

Kjøp Everton → send Moyes til Everton.

Ellers er jeg ikke så opptatt av forsterkninger. Fletcher vil bli bedre med en sesongoppkjøring igjen. Powell kommer tilbake. Zaha tar et lite steg. Januzaj tar et lite steg. Så starter vi litt fra scratch og tar en omstillingssesong hvor alt av resultater er greit, bare vi bygger mot en spillestil og en identitet igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Laurent Blanc: "Sacking David Moyes wouldn't be a mistake, keeping him would. Here in France he would have been sacked 3 times."

Hire that man!

Det er nok bullshit. Gianluca Vialli sa derimot akkurat det der for noen uker tilbake, bare med "Italy" istedenfor "France".

Og dere kritiserer oss.

Chelsea-Rafael-Ben-tez-001.jpg

Første kampen under Benitez.

Vi har levd med Moyes i ni måneder nå.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med chelsea sine managere. Kunne hatt et par av de ja. (Til den intelligente: Ja det betyr ikke alle.)

Men ikke to i året. Det liker eg ikke på lang sikt.

Men slik Moyes har rotet det til for klubben så må noe drastisk snart gjøres. Sesongen er ferdig uansett så det spiller liten trille hva som skjer. Men etter sesongen må noe nytt skje.

Poenget er at eg ikke vil ha en klubb som driver på som Chelsea og bytter managere oftere enn RvP sentrer til Rooney.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Om Rooney "fungerer" best når resten av laget er bøtte, så er det bedre med en sur Rooney på benken.

Janzuaj har spilt dårligere og dårligere, og i går var det tydelig at han ikke hadde noe å bidra med, hverken defensivt eller offensivt. Likevel spiller han 75 minutt. Mata fungerte heller ikke i går. Det ser ikke ut som om vi har noen plan når vi får ballen. Mata snurrer litt rundt, og ser etter folk på motsatt side. Januzaj ser ned og løper fremover til han mister ballen. Det er null samspill.

Edit:

Moyes trenger £200-£300M for å oppnå CL med United. En annen manager klarer seg kanskje med mindre. For min del trenger ikke steget tilbake i topp 4 komme til neste år, om vi får inn en manager som har en plan. Moyes har ingen plan. Han fekter rundt i blinde, og tror alt blir bedre om vi kjøper inn et helt nytt lag.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Moyes har gjort flere bra ting, for eksempel langtidskontrakt med Rooney, turt å satse på Januzaj + langtidskontrakt, og kjøpet av Mata.

Problemet er bare alt det andre som ikke har gått så bra :)

Enig i det med Rooney. Jeg ønsker ikke å ta noe fra Januzaj nå, men med stallen vi har hadde han fått spille fast hos alle andre også. Young og Nani kan ikke ta plassen fra han. Når det kommer til Mata er jeg veldig splittet. Han er en fantastisk fotballspiller, men jeg skjønner ikke hvorfor vi kjøpte han. Han er ikke noe særlig god som høyreving (defensivt) og det er ikke plass til han i 10er rollen - der har vi Rooney, Kagawa og Januzaj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...