Dapper Chap Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Så lojalitetsbonusen frister allikevel, altså. Glad for at han blir. Har man en dårlig dag er det alltid et lyspunkt å se Van Persie i det synkende skipet. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Nani er bøtte. Er det en spiller jeg håper forsvinner i sommer så er det han. Stikker han i sommer skal jeg feire med 14 hjemmebrygg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Rart hvor fantastisk moyes er på trening når man ser på hvor rådvill og på trynet han fremstår og får laget til å fremstå under kamper... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Glad for at han blir.Tipper du skal bite den i deg neste ManU - Arsenal kamp. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Tror jeg ikke noe på før AllFather kommer med sitater fra Dagbladet. http://www.tv2.no/2014/03/13/sport/fotball/van-persie/manchester-united/5408612 – Jeg er veldig fornøyd med lagkameratene mine, manageren min og hans støtteapparat. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Lager du de flotte bildene selv? Du har jo et for hver anledning.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 I r master of memegenerator! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Rart hvor fantastisk moyes er på trening når man ser på hvor rådvill og på trynet han fremstår og får laget til å fremstå under kamper... Ikke rart.. Manchester United vinner alltid på trening! 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Glad for at han blir.Tipper du skal bite den i deg neste ManU - Arsenal kamp. Mulig. Men jeg drømmer fremdeles om dagen vi skal slå de mens de har Van Persie på banen, og da er det greit at han blir. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 " Last time I checked my head was still attached to my body," Robin Van Sassy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Mulig. Men jeg drømmer fremdeles om dagen vi skal slå de mens de har Van Persie på banen, og da er det greit at han blir. I en tung sesong, er dette noe som gleder meg! Håper det blir mange, mange år til det skjer 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Tusen hjertelig takk for at dere har ødelagt en av mine favorittspillere, Juan Mata. Helt utrolig. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Tusen hjertelig takk for at dere har ødelagt en av mine favorittspillere, Juan Mata. Helt utrolig. Tror ikke Mourinho vanligvis er i denne tråden. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Van Persie er bøtte. Han har ikke vært i nærheten av toppform i år og har null fart. Vi må faen meg få inn spillere med mer fart slik at det ihvertfall skal være mulig å utføre minst EN jævla kontring! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Van Persie er bøtte. Han har ikke vært i nærheten av toppform i år og har null fart. Vi må faen meg få inn spillere med mer fart slik at det ihvertfall skal være mulig å utføre minst EN jævla kontring! Vi har jo Welbeck, men han får jo aldri sjansen fordi Van Persie er Van Persie. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Mata fungerer dårlig foreløpig, jeg blir ikke litt glad en gang når han får ballen. RvP må ut til sommern. Han har en hemmende effekt på hele laget. Welbz hadde vært mye bedre å kjøre på topp. Jones er utrygg å kjøre bak i dag. Vil gjerne ha Smalling og Evans tilbake kjapt. Har sett Rafael bedre. Fellaini er en ekkel type. Denne sesongen azz, for et rot. Tipper på 8-10 spillere ut i sommer og 5-6 inn + et par forfremmet fra reservene. Blir fint det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Vil heller se Kagawa enn Mata. Mata har vært skuffende så langt, men har troen på han med en annen manager. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Kjøpet av Mata var bare et panikkjøp av Moyes så han kunne sitte lengre i stolen. Det var så absolutt ikke der vi trengte forsterkninger, men en klassespiller sentralt og en venstreback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå