Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

City lå vel på nivå 3 da han Thailenderen begynte å fore inn cash. Så kom araberne og tok det hele til nye høyder.

Det gjorde de vel ikke, men de satt vel sesongen før ny rekord for færrest mål på hjemmebane i ligaen. Hele 10 mål på dagens "Etihad".

Ingen tvil om at jeg mest respekt for klubbene United, Liverpool og Arsenal av storklubbene i England, men om United ikke skal vinne ligaen, så håper jeg Chelsea tar det. Rett og slett fordi jeg kjenner svært få Chelsea-supportere (rart det der), og har minst imot dem, og dem har vunnet noen ganger før de siste årene og et gull til fra eller til får man tåle..

Ser nå etter to tastetrykk at min viten om City/Thaksin var veldig overfladisk ja. Var i PL da han tok over. Men uansett, de har bygget seg opp med pure cash innsprøytning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se hvem som plutselig er tilbake og dukket opp på treningen i dag. Suprise starter mot Pool?

8a.jpg

Flere bilder fra treningen i dag:

Evra-Janu kos :love: (Pat er så deilig å ha i troppen, håper virkelig han ikke stikker til sommeren, vi trenger folk som ham rundt unge spillerne og fortsatt ingen andre som han når det gjelder å beholde ballen når vi må ha ballen og skal sette press på motstanderlaget offensivt sett ihvertfall).

3-412x410.jpg

Har Chicha vært i slåsskamp eller noe?...

91.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Akkurat, det er mer det det handler om. Han er dritt men han i toppform er 10x farligere enn resten.

(Irrelevant egentlig når det gjelder Pool kampen da, fordi han har vel ikke vært med på noen slags kamp siden desember eller noe...)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...