YNWA32 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 City lå vel på nivå 3 da han Thailenderen begynte å fore inn cash. Så kom araberne og tok det hele til nye høyder. Det gjorde de vel ikke, men de satt vel sesongen før ny rekord for færrest mål på hjemmebane i ligaen. Hele 10 mål på dagens "Etihad". Ingen tvil om at jeg mest respekt for klubbene United, Liverpool og Arsenal av storklubbene i England, men om United ikke skal vinne ligaen, så håper jeg Chelsea tar det. Rett og slett fordi jeg kjenner svært få Chelsea-supportere (rart det der), og har minst imot dem, og dem har vunnet noen ganger før de siste årene og et gull til fra eller til får man tåle.. Ser nå etter to tastetrykk at min viten om City/Thaksin var veldig overfladisk ja. Var i PL da han tok over. Men uansett, de har bygget seg opp med pure cash innsprøytning. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 https://www.youtube.com/watch?v=sGOZgELbK_c Gode gamle dager før Citys kjøpefest for alvor starta. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 https://www.youtube.com/watch?v=sGOZgELbK_c Gode gamle dager før Citys kjøpefest for alvor starta. Brukbart frispark av Rochemback! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Se hvem som plutselig er tilbake og dukket opp på treningen i dag. Suprise starter mot Pool? Flere bilder fra treningen i dag: Evra-Janu kos (Pat er så deilig å ha i troppen, håper virkelig han ikke stikker til sommeren, vi trenger folk som ham rundt unge spillerne og fortsatt ingen andre som han når det gjelder å beholde ballen når vi må ha ballen og skal sette press på motstanderlaget offensivt sett ihvertfall). Har Chicha vært i slåsskamp eller noe?... Endret 13. mars 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Hvem er tilbake? Ser etter scholes..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Å... Fra skade? Det holder ikke eg tracken på.... Tenkte det var en av gamlegutta som deltok på en trening. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Hvem er han mellom Chicha og Jones? En fra juniorlaget? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Tony Strudwick, sikkert. Han i rødt helt til venstre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Hvem er han mellom Chicha og Jones? En fra juniorlaget? Nani? Husker du han? Endret 13. mars 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Nani er vel der han har vært i hele år; ute i kulda? Ser ut som om han løper 20 meter bak resten. Giggsy derimot ser ut til å være midt i smørøyet før helgens kamp! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Nani er bøtte. Er det en spiller jeg håper forsvinner i sommer så er det han. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Fellaini har mer hår enn resten av laget tilsammen. Sikkert derfor Rooney henger litt med hodet. PS: Endret 13. mars 2014 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Tenkte på Nani ja. Vet han er bøtte, er helt enig, hater han nærmest, men en rask dynamisk ving mot Liverpool sin LB uten Enrique? Men... nå er han ikke i nærheten av matchfit da så.. Endret 13. mars 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Sånn som vingene våre har framstått iår, så er Nani i form en våt drøm. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Akkurat, det er mer det det handler om. Han er dritt men han i toppform er 10x farligere enn resten. (Irrelevant egentlig når det gjelder Pool kampen da, fordi han har vel ikke vært med på noen slags kamp siden desember eller noe...) Endret 13. mars 2014 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Benfica spiller såpass bra mot Spurs borte at jeg er glad for at vi skal snu mot Olympiakos og ikke dem for å si det sånn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Vet jeg har dobbelpost allerede men denne trenger en egen, pretty big (offisiell) news! http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/Mar/robin-van-persie-happy-and-wants-to-stay-at-manchester-united.aspx?utm_source=twitter&utm_medium=post&utm_campaign=ManUtd Endret 13. mars 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Tror jeg ikke noe på før AllFather kommer med sitater fra Dagbladet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå