Swome Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kom til å tenke på noe etter at Ronaldo scoret på frispark i går. Mener kommentatorene sa at dette har han gjort så mange ganger før, men jeg kan ikke huske sist jeg så Ronaldo score på frispark. Noen som kan hjelpe meg her? Ser så og si hver eneste kamp som går på en eller annen kanal. Så når scoret Ronaldo på frispark før gårdagens kamp? Legg gjerne med en youtube link hvis det finnes Enig i det der. Kan ikke huske sist gang eg så det. Eg sa før frisparket at den går nok i muren som vanlig, men da ble jeg jammen meg overrasket. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ronaldo scorte sist i en offisiel klubbkamp var i høsten 2006, og så var det treningskampen mot Europa XI ( husker ikke helt hva det var ) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Mulig det, for eit mål det var btw.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Det frisparket er noe av det absolutt sykeste jeg har sett. Helt på linje med Carlos sitt Endret 28. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hoho. For et fårete glis av Neville etter 16 sekunder. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Se filmen hos Youtube Frisparket til Ronaldo mot Fulham. Se filmen hos Youtube Frisparket til Ronaldo mot Portsmouth. Ronaldo har vel ikke scoret på så mange flere frispark for United. Disse to, pluss det som er øverst på denne siden, og det første målet hans for Manchester United kom også på et frispark. Han har jo scoret på frispark for Portugal også, i alle fall ett. Endret 28. november 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 [youtube]FILMID(masse bokstaver osv)[/youtube] Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Du skal bare ha med det etter "watch?=" i URL-en RyanReynolds Edit: Smålatterlig at jeg klarte å skrive feil Endret 28. november 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Takk for hjelpen! Bokstavene/tallene etter er lik måtte jeg ha med. Endret 28. november 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ingen tvil om at frisparkene til Ronaldo er fine, men de treffer muren litt for ofte. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Liker ikke at Ronaldo har slutta å feira frisparkmåla..virker som det er ein selvfølge at han scorer, sjølv om det ikkje er det. Virker rett og slett for "klysete" :/ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tror grunnen til at han ikke feiret mot Sporting var vell for å vise respekt mot supporterne til Sporting. Husker ikke om han feiret på noen andre frispark. Han feiret ikke mot Europa XI, men det var jo ikke en type kamp hvor man feirer hemningsløst når man scorer et mål. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det stemmer Movieheart, han har begrunnet i et intervju hvorfor han ikke feiret i de kampene. Ene var treningskamp/showkamp, andre var for å vise respekt for Sporting. Typisk at jeg ikke finner dette på youtube nå da... Endret 29. november 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ingen Neville mot Sunderland Begynner å bli bekymret, kjem denne mannen tilbake som vi kjenner han? Skulle helst sett ein Neville i form når vi går vidare til neste fase i CL, Brown er ikkje god nok. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tror vi burde begynne å planlegge å kjøpe en høyreback ved nyttår, ser svart ut for Nev, og han kommer ikke til å holde seg på dette nivået så lenge uansett om han blir frisk eller ikke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg er redd for at Nev sin karriere er over dessverre Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ingen Neville mot Sunderland Begynner å bli bekymret, kjem denne mannen tilbake som vi kjenner han? Skulle helst sett ein Neville i form når vi går vidare til neste fase i CL, Brown er ikkje god nok. Jeg har vert redd lenge. Ikke fordi han har vert lenge ute, men for at han hele tiden skal være på vei tilbake. Det er ikke bra og veldig likt Solskjær En av dagens største spillende legender i engelsk fotball blir 34 i dag. Ryan Giggs har hatt en god sesong til nå og mye spilletid. Måtte han ha noen sesonger igjen og bli i klubben i andre roller etter karrieren. Endret 29. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Gratulerer til Giggs Jeg syntes også vi trenger en ny høyrebeck, skulle ønske vi kunne finne en av samme kaliber som Evra. Det hadde gjort laget mye farligre enn hva det er i dag. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen ideer til høyrebacker som kan anskaffes? Og gratz til Giggs, snart er han den spilleren med flest kamper for United. Stor spiller. FA-Cup semi'n mot Arse i '99 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vi skal ikke ha noen ny høyreback. Vi har Simpson, Brown, Oshea og henholdsvis Neville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå