Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på noe etter at Ronaldo scoret på frispark i går. Mener kommentatorene sa at dette har han gjort så mange ganger før, men jeg kan ikke huske sist jeg så Ronaldo score på frispark. Noen som kan hjelpe meg her? Ser så og si hver eneste kamp som går på en eller annen kanal. Så når scoret Ronaldo på frispark før gårdagens kamp? Legg gjerne med en youtube link hvis det finnes ;)

Enig i det der. Kan ikke huske sist gang eg så det. Eg sa før frisparket at den går nok i muren som vanlig, men da ble jeg jammen meg overrasket. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se filmen hos Youtube

Frisparket til Ronaldo mot Fulham.

Se filmen hos Youtube

Frisparket til Ronaldo mot Portsmouth.

Ronaldo har vel ikke scoret på så mange flere frispark for United. Disse to, pluss det som er øverst på denne siden, og det første målet hans for Manchester United kom også på et frispark. Han har jo scoret på frispark for Portugal også, i alle fall ett.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Ingen Neville mot Sunderland

Begynner å bli bekymret, kjem denne mannen tilbake som vi kjenner han?

Skulle helst sett ein Neville i form når vi går vidare til neste fase i CL, Brown er ikkje god nok.

Jeg har vert redd lenge. Ikke fordi han har vert lenge ute, men for at han hele tiden skal være på vei tilbake. Det er ikke bra og veldig likt Solskjær

En av dagens største spillende legender i engelsk fotball blir 34 i dag. Ryan Giggs har hatt en god sesong til nå og mye spilletid. Måtte han ha noen sesonger igjen og bli i klubben i andre roller etter karrieren.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...