indahla Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 You'll Never Walk Alone er vel ikke skrevet til Liverpool? Dere har tatt den også spiller dere den bare på stadion før kamp, i tillegg til at dere har tatt tittelen og skrevet den over en port på Anfield.Nei er du gal.Han banner i kjerka her nå. Snart kommer de løpende med referanser til Ynwa, hillsborough og hele sun balletten.Stikkens mester har talt. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Morsomt med stikk fra Chelsea supportere Fakta: 1) Det finnes bare to store lag i GB og det er Liverpool og United. Hver for seg har de vunnet mer en resten til sammen. 2) Det finnes bare to skikkelige fotballbyer også, og igjen, Manchester og Liverpool. Bare se å antall medaljer på Liverpool og Everton eller United (og pittelitt på City). London er skuffende dårlig sammenlignet med to "små plasser" som Manchester & Liverpool. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 3) Det finnes kun et lag som bryr seg mer om historien enn fremtiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Skuffende i forhold til hva dere var. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Selv om folk erter andre folk fordi de nevner historien til klubben sin fordi de suger for øyeblikket så er jeg likevel stolt over vår klubbs historie. Ikke bare er det minner og stolte øyeblikk, men den definerer også klubbens faktiske størrelse. Tror de fleste Liverpool-fans føler det samme På dette punktet så når ikke City United eller Pool opp til knærne engang. Chelsea et par cm høyere pga. CL-tittelen sin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Selv om folk erter andre folk fordi de nevner historien til klubben sin fordi de suger for øyeblikket så er jeg likevel stolt over vår klubbs historie. Ikke bare er det minner og stolte øyeblikk, men den definerer også klubbens faktiske størrelse. Tror de fleste Liverpool-fans føler det samme På dette punktet så når ikke City United eller Pool opp til knærne engang. Chelsea et par cm høyere pga. CL-tittelen sin. Selvsagt, men når historie er nesten det eneste som er igjen griper man litt etter halmstrå. Liverpool er nå på vei tilbake da, så det kan jo bli bra. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Joda, men vi har vært på toppen i 30 år. Og hvis det ikke er noe å være stolt av så vet ikke jeg. Men ja, blir kanskje for mye når Liverpool-fansen nevner historie siden det er så lenge siden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Stikkens mester har talt. Ooh ooooh ooooooh!! Nå må du sette kryss i taket. Du er offisielt like cooool som onkel Daniel! Litt mindre nøye på skrivefeil eneste..... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Chelsea og City har jo kjøpt seg sin nyere historie. Chelsea var 4.-8.plass lag frem til kjøpefesten begynte. Først med Zola/Vialli/Gullit tiden (liten kjøpeboom) så for alvor med Abramhovic. City lå vel på nivå 3 da han Thailenderen begynte å fore inn cash. Så kom araberne og tok det hele til nye høyder. Ja, Chelsea og City er ligaens beste lag og staller i dag og de siste årene. Men en dag gir eierne opp (5-15 år), da er det store spm om klubbene fortsatt vil være der de er i dag. Det samme kan man ikke si om United og Liverpool. Alltid vært topplag eller nær toppen i sykluser siden 50/60-tallet. Jeg hadde ikke klaget om en sjeik hadde kjøpt inn spillere for milliarder på 2-3 overgangsvinduer til Liverpool, men hadde følt at dette var "fake". Tradisjon skapes og kan ikke kjøpes. Blir spennende å se hvordan de to kjøpelagene står om 5-10-15-25 år... Endret 12. mars 2014 av YNWA32 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Takket være ffp, sponsorer og premiepenger er det lite spørsmål rundt det. Avhengig av å prestere, men ikke like avhengig av eiere som før. Chelsea ihvertfall. Kan ikke prate for City og de andre. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Jeg tenker alltid at United, Arsenal og Liverpool alltid vil ha litt renere mel i posen enn City og Chelsea. De fikk hjelp utenfra, mens de andre klubbene har fått det til selv. Men sånn er det blitt i fotballen, og man må bare godta det. Noe av det beste med fotballen er etter min mening homegrown talenter og hvor viktig det er å gi dem sjansen i klubben og til slutt på førstelaget. Det bevarer tradisjoner og skaper god lokal supporterkultur. Dette virker helt håpløst i f.eks. City, som heller ser løsningen i å kjøpe fra andre steder. Greit nok at de er i ferd med å etablere et stort akademi, men kan ikke helt se at de slutter å kjøpe i stedet for å ta sjansen på de unge med det første. I United ligger det alltid 2-3 talenter og lukter i vannskorpa på førstelaget. Skal på Old Trafford på søndag og må si jeg gleder meg! Endret 13. mars 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Du får bare øve inn, tipper de kommer til å synge denne: Og denne gikk i 10-15 minutt sammenhengende mot Arsenal, men da hadde vi jo fortsatt tro på topp 4 denne sesongen.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Den 20 times høres adskillig bedre ut enn You'll never walk alone, you have 19 friends..... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Tenker 20 times kommer til å bli sunget mye mot Pool, herlig sang. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 City lå vel på nivå 3 da han Thailenderen begynte å fore inn cash. Så kom araberne og tok det hele til nye høyder. Det gjorde de vel ikke, men de satt vel sesongen før ny rekord for færrest mål på hjemmebane i ligaen. Hele 10 mål på dagens "Etihad". Ingen tvil om at jeg mest respekt for klubbene United, Liverpool og Arsenal av storklubbene i England, men om United ikke skal vinne ligaen, så håper jeg Chelsea tar det. Rett og slett fordi jeg kjenner svært få Chelsea-supportere (rart det der), og har minst imot dem, og dem har vunnet noen ganger før de siste årene og et gull til fra eller til får man tåle.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Top 5 reasons ja, mye bra der. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Postet i feil vindu, mao feil tråd Alderdommen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Noe av det absolutt morsomste og best gjennomførte eg har sett noensinne. Dette var KVALITET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå