Kammizez Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Godt gjennomført kamp, i grunn. Rafael BB for meg. Stod bak begge de første målene, og var nære å score selv. Ganske solid forsvarsspill. Godt å ha Jones tilbake. Gir alltid alt. Tror det er på tide for Moyes å prioritere Jones/smalling/Evans. Evra spiller som normalt. God nok offensivt, dårlig bakover. Januzaj ikke særlig god, burde brukes som rotasjon. Farlig å la det offensive ansvaret ligge på en 18-åring. Fellaini skal også ha skryt. Solid. Vil se mer Welbeck framover, og mindre RvP. Han jobber alltid sokkene av seg. Rooney god som vanlig. Kagawa med et godt innhop, lider fortsatt av å ligge ett temponivå høyere enn alle andre. Et steg i riktig retning, men langt ifra en friskmelding. Fortsatt svakt offensivt, spesielt i første omgang. Fortsatt for mye spill på kant, og lite kreativitet. West Brom virket ikke akkurat i slaget heller. Skal nok bli tøffere å møte Suarez og Co. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Virker jo som om dette var et steg i riktig retning. Men å slå et WBA som har vunnet 1 på 18 kamperer langt fra noen friskmelding. Får håpe det er en trend som er på gang, og ikke slik det har vært de andre gangene vi har klart noe som ikke har vært helt dritt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Fellaini; god! Han skal få høre det når han gjør det bra, i dag var han viktig! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Fy faen, skjer det så.... hadde vært en god midlertidig "fix" for denne sesongen altså. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Fy faen, skjer det så.... hadde vært en god midlertidig "fix" for denne sesongen altså. Wow, wow, wow, hold your horses! Nå nærmere du deg farlig LFC-terreng, her! Slår United= suksessesong. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Er ikke mye som kan ødelegge humøret i dag. Sola skinner, United seier og iskald øl i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Om en uke er det klart for United v Pool 2.45 på hjemmeseier er meget fristende slik United fremstår ATM. Nå er jo vi verdens mest ubalanserte lag med Moyes da. Ser ikke hvordan forsvaret vårt skal håndtere Suarez & co egentlig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Om en uke er det klart for United v Pool 2.45 på hjemmeseier er meget fristende slik United fremstår ATM. Nå er jo vi verdens mest ubalanserte lag med Moyes da. Ser ikke hvordan forsvaret vårt skal håndtere Suarez & co egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Med din track-record så tilsier dette at Lfc vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Forøvrig sterk seier idag mot Wba. Tror samtlige av topplagene har tapt poeng på WBA's hjemmebane Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Og jeg som hadde liten tro på seier i utgangspunktet. Faen altså. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Med din track-record så tilsier dette at Lfc vinner. Pøh. Har rett 70% av gangene. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Og jeg som hadde liten tro på seier i utgangspunktet. Faen altså. Jeg vet at United fansen takler motgang dårlig, men teit av deg å konventere til Liverpoolsupporter. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Og jeg som hadde liten tro på seier i utgangspunktet. Faen altså. Jeg vet at United fansen takler motgang dårlig, men teit av deg å konventere til Liverpoolsupporter. Tror du kjenner meg dårlig om du tror jeg konverterer til det laget der.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1571426 Kamptråd. La drittslengingen begynne. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Dere slår Pool. Jeg bare vet det. Med din track-record så tilsier dette at Lfc vinner. Pøh. Har rett 70% av gangene. Deilig at du innrømmer at du tar feil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Hyx8L89kkZU Takk for at du endelig har skjønt det, Moyes. Bedre sent enn aldri. Kagawa var drivkraften bak målet til Welbeck. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Tenk om Welbeck var så sikker foran kassa hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå