Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotballens svar på Harlem Globetrotters. Hvorfor ikke? På tide å tjene litt mer penger og skaffe flere fans på verdensbasis.

Men aller mest håper jeg at City banker Sunderland i morgen slik at 6. plassen er garantert EL-kvalik. Vi bør greie å ta oss forbi enten Spurs eller Everton.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Fotballens svar på Harlem Globetrotters. Hvorfor ikke? På tide å tjene litt mer penger og skaffe flere fans på verdensbasis.

Men aller mest håper jeg at City banker Sunderland i morgen slik at 6. plassen er garantert EL-kvalik. Vi bør greie å ta oss forbi enten Spurs eller Everton.

Det var da voldsomt til optimisme da Latias, skyldes det at dere ikke har tapt i dag? Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Smart det. Ettersom neste sesong så får vinneren av EL en CL-plass. Da sliper United å stresse med å komme innenfor topp 4.

Lenke til kommentar

Shush, du kan ikke ødelegge Mourinho-hatet her inne.

Er nok der det ligger. Skjønner ikke alt dette tullet med "kjedelige" kamper heller. I de fleste Chelsea kamper er det angrep begge veier i omtrent 90 minutter. Det går frem og tilbake i et kjør. Hos andre lag, blant annet Arsenal, så triller de bare ball ala Barcelona i store deler av kampen. Må vel være morsommere å se hawaii-fotball skulle man tro. Så er nok det at det er Chelsea og Mourinho.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er nok der det ligger. Skjønner ikke alt dette tullet med "kjedelige" kamper heller.

Er nok grunnet Chelsea's strategi borte mot ''topplaga'', som alltid har vært kjedelig.

Lenke til kommentar

Er nok der det ligger. Skjønner ikke alt dette tullet med "kjedelige" kamper heller.

Er nok grunnet Chelsea's strategi borte mot ''topplaga'', som alltid har vært kjedelig.

Som tilsvarer ca 3-4 av kampene ila en sesong. Mot City parkerte vi ikke bussen heller. Det gjorde vi forsåvidt ikke mot Arsenal heller, men når kampen runder 60 min og den er åpen så burde man sikte seg inn på det ene poenget enn å la tittelkandidaten dra i fra. Taktikk er Mourinho perfeksjonist på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sa ikke at det var et riktig rykte, men er nok der det stammer fra. Og det var slikt i Mouriniho's første spell at Chelsea også, da blir det en del kamper til slutt. Vanskelig for ''oss'' som har heier på andre lag å se alle

chelseakampene da de ofte spiller samtidig som andre ''mer spennende'' kamper, så da har man toppkampene

som referansepunkt.

Lenke til kommentar

Som tilsvarer ca 3-4 av kampene ila en sesong. Mot City parkerte vi ikke bussen heller. Det gjorde vi forsåvidt ikke mot Arsenal heller, men når kampen runder 60 min og den er åpen så burde man sikte seg inn på det ene poenget enn å la tittelkandidaten dra i fra. Taktikk er Mourinho perfeksjonist på.

Vi kan ikke si noe annet en at vi til tider kan spille gørr kjedelig fotball, vi spiller somregel bra offansivt, så scorer vi 1 mål, så begynner vi å legge oss litt bakpå.

Lenke til kommentar

Sa ikke at det var et riktig rykte, men er nok der det stammer fra. Og det var slikt i Mouriniho's første spell at Chelsea også, da blir det en del kamper til slutt. Vanskelig for ''oss'' som har heier på andre lag å se alle

chelseakampene da de ofte spiller samtidig som andre ''mer spennende'' kamper, så da har man toppkampene

som referansepunkt.

Og det forstår jeg, men om referansepunktet er så tynt så er det vanskelig å trekke riktig konklusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...