Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United.no hadde nettopp rundt 1000 medlemmer til å svare på spørsmål rundt Moyes og majoriteten ønsker at han skal få tid. Kjenner jeg får mer og mer angst av dette, og særlig når jeg leser sånn som du linket til ovenfor. Jeg blir usikker altså...

Må du være medlem for å stemme? Hvis ikke kan jo supportere fra andre klubber stemme på at han skal bli.. ;)
Lenke til kommentar

 

United.no hadde nettopp rundt 1000 medlemmer til å svare på spørsmål rundt Moyes og majoriteten ønsker at han skal få tid. Kjenner jeg får mer og mer angst av dette, og særlig når jeg leser sånn som du linket til ovenfor. Jeg blir usikker altså...

Må du være medlem for å stemme? Hvis ikke kan jo supportere fra andre klubber stemme på at han skal bli.. ;)

 

Jeg forstår bare ikke under noen omstendigheter hvorfor noen skuller gjøre det? Noe så forbanna tullete og idiotisk. Jaja, hvis folk gjør det - så får de bare holde på.

 

For å svare på spørsmålet ditt, så må man ha meldt seg på denne aktiviteten og ja, det er mulig at fans fra andre lag kan gjøre det. :hm:

Lenke til kommentar

tRAqg77.png

 

Fra en avstemning som var åpen for alle registrerte medlemmer på United.no. Den ble startet 9. februar.

 

Den gjengen på 1000 virker ikke som det beste utvalget. 211 av dem har prestert å gi Moyes terningkast 4 eller høyere. Er villig til å strekke meg til 2 selv, med litt godvilje. Seieren mot Arsenal, prestasjonene til Januzaj og det at Rooney blir i klubben er da det som vinner det ekstra øyet på terningen.

 

På Redcafé viser avstemningen at 80% av registrerte medlemmer vil ha mannen ut. Pollen har riktignok blitt tuklet litt med, men tallet var i nærheten av 90% før det skjedde.

 

RedIssue viser lignende tall.

 

Sannheten er nok at 75% eller flere vil at Moyes skal få sparken, altså det stikk motsatte av hva disse 1000 utvalgte har kommet frem til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...