Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt ingen prakt kamp, men seier er seier. Selv om det kom i det aller siste laget though.

Man så med engang etter at Giggs og Tevez kom inn så ble det fart på sakene. Pluss at SAF nok hadde rivd litt kjeft i garderoben også hehe. Ang. Nani så vet jeg ikke helt, han var bare dårlig idag... men jeg er sikker på at han ikke ender opp som Forlan/Kleberson/Veron. Gutten trenger tid.. og ja det er hannes første sesong. Anderson er genial. Gleder meg vilt til han begynner å dra på seg mer erfaring. Med det SAF og gjengen har fått til med Ronaldo så er det bare å glede seg til både Anderson og Nani.

Giggs i form på KANTEN er rett og slett eye candy.. med tanke på alderen hannes så er det utrolig bra å holde koken etter så mange år. Det han har mistet i fart har han tatt igjen i "mer" teknikk.

Btw: Måtte flire litt av Vidic når han ble meid ned (stygt) etter at dommeren hadde blåst ved en anledning.. hvor et "normalt" menneske hadde ligget på bakken og vridd seg i smerte, reiste han bare seg opp som om ingenting hadde skjedd :!:

Endret av Spykar
Lenke til kommentar

Nani har nettet et og annet langskudd, men det holder ikke. Han spiller rett å slett dritdårlig (konstant!) og kan ikke måles med Ronaldo når han var ny. Anderson dog, fanden for en herlig spiller. Syntes også Owen var et godt kjøp. Han blir nok viktig utover sesongen...

Evra er verdens klart beste VB. Min desiderte favoritt spiller :love:

Lenke til kommentar
Jeg greier virkelig ikke å se på Nani, jeg blir så oppgitt og frustrert hver eneste gang. Alt han tar i blir ødelagt. I dag var det like før jeg slang fjernkontrollen inn i tv'en.

Samme her, faktisk. Like før jeg kastet korkåpneren i tv-en. Nani må begynne å prestere snart. Han gjør noe bra i ny og ned, men alt for mye dårlig. Pasningene sitter ikke som de skal osv.

Btw: Måtte flire litt av Vidic når han ble meid ned (stygt) etter at dommeren hadde blåst ved en anledning.. hvor et "normalt" menneske hadde ligget på bakken og vridd seg i smerte, reiste han bare seg opp som om ingenting hadde skjedd :!:

Hehe, sant! :!: Utrolig nok var Vidic den første som reiste seg etter duellen.

Nani har nettet et og annet langskudd, men det holder ikke. Han spiller rett å slett dritdårlig (konstant!) og kan ikke måles med Ronaldo når han var ny. Anderson dog, fanden for en herlig spiller. Syntes også Owen var et godt kjøp. Han blir nok viktig utover sesongen...

Enig! Synd at ikke Nani får mer til. Han har et stort potensiale, og det blir sikkert morsomt å følge spilleren videre. Men Nani har vært dårlig i de siste kampene. Håper han forbedrer seg kraftig etter hvert, men det er klart at han trenger tid. Heldigvis ser det ikke ut som Anderson trenger mer tid, han storspiller for tiden. Hargreaves har jeg heller ingenting å sette fingeren på. Kanonspiller!

Lenke til kommentar

Nei det er jeg ikke enig i. Nani spiller ikke dårlig konstant nei. Han ble jo regnet som det beste kjøpet i sommer etter opningen av sesongen. Han har slitt i det siste men han har det i seg han også.

Lenke til kommentar

Limbeck, la oss være enig om å være uenig. ;) Jeg syntes ikke fyren har vært særlig overbevisende i noen kamper. Joda, glimtvis har jeg sett tegn - men ærlig talt? Tror faktisk bestemor hadde fått til noe med spillere som Rooney, Ronaldo, Tevez, Evra (kommer mye frem :yes: ), Giggs, Anderson og hele dullamitten, rundt seg. han spiller faktisk for et av verdens beste fotball lag. Da må man kunne forvente mer.

Selvsagt er fyren ung og har kvaliteter, men han har underprestert veldig og JEG tror han kommer til å (for)bli en flopp...

Lenke til kommentar
Forlan/Kleberson/Veron.

Hvordan kan du nevne Veron i samme åndedrag som disse spillerene. Hadde United hatt Rooney, Ronaldo og Veron samtidig tror jeg det hadde vært fantastisk. Den klart beste pasningsleggeren som har vært i United under Sir Alex. Synd mannen ikke klarte tempoet i Premier League i sin første sesong. I CL var han stor.

Å til det med Nani. Jeg gir han neste sesong, hvis ikke han slår til da må vi ha en annen erstatter for Giggs. Nani mangler totalt den riktige berøringen av og til.

Forøvrig er Vidic panser, fy faen for en mann. Ikke en mine i ansiktet, ikke noe aggresjon etter det sammenstøtet med albuene og knærne til sporting spilleren. Icecold. Han og Evra var de klart beste idag.

Lenke til kommentar

Skikkelig solid av Vidic ja, synd han ikkje fekk eit mål.. Evra var skikkelig farlig denne kampen, kom seg langt opp på kanten mange mange ganger, og defensivt gjor han også jobben meget bra. Har vill spenst og er god til å komme først på ballen.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Forlan/Kleberson/Veron.

Hvordan kan du nevne Veron i samme åndedrag som disse spillerene. Hadde United hatt Rooney, Ronaldo og Veron samtidig tror jeg det hadde vært fantastisk. Den klart beste pasningsleggeren som har vært i United under Sir Alex. Synd mannen ikke klarte tempoet i Premier League i sin første sesong. I CL var han stor.

Å til det med Nani. Jeg gir han neste sesong, hvis ikke han slår til da må vi ha en annen erstatter for Giggs. Nani mangler totalt den riktige berøringen av og til.

Forøvrig er Vidic panser, fy faen for en mann. Ikke en mine i ansiktet, ikke noe aggresjon etter det sammenstøtet med albuene og knærne til sporting spilleren. Icecold. Han og Evra var de klart beste idag.

I 2001 kjøpte United Juan Sebastian Veron for £28 100 000 ifra klubben Lazio.

I 2003 solgte United Juan Sebastian Veron for £12 500 000 til klubben Chelsea.

Et av de aller største verditapene (i £) på en spiller i United.

Jeg humrer litt inni meg jeg leser den klart beste pasningsleggeren. Lå du i dvale når Eric Cantona spilte i United eller noe slikt? Det var betydlige forskjeller på de to. Er Roy Keane er en ukjent person for deg? David Beckham kanskje også? Tar faktisk også med Nicky Butt her, jeg syns de to var nesten jamngode, med Butt som trekker lengste strået. Har du aldri sett de kosmiske pasningene og blikket til Paul Scholes? Enn Michael Carrick i forrige sesong og delvis i sesongåpningen?

Uansett, når det gjelder kampen i dag:

- Kuszczak var relativt trygg i dag, må ta baklengsmålet på egen kappe på grunn av dårlig plassering, men ellers bra.

- Ferdinand og Vidic kan ikke akkurat belastes for baklengsmålet, og spilte en rimelig solid kamp.

- O'Shea viste ikke helt supertakter idag, muligens at Simpson hadde vært ett bedre valg på høyre, Evra spilte ganske solid på venstre. (Kampens beste etter min mening)

- Fletcher ble jeg enormt skuffet over i dag. Carrick hadde en dårlig første omgang. Ronaldo dribler litt for mye til tider, men har en helt grei kamp. Anderson var helt ok etter mine øyne, har sett han bedre. Litt mye feil, men ellers greit.

- Saha bør muligens få en spiss ved sin side, men spilte relativt dårlig i kampen i dag.

- Nani burde settes ut et par kamper, han eier jo ikke form for tiden.

- Tevez var ekstrem i dag. Han jobbet sikkert mer de første fem i andre omgang enn hele laget i første omgang. Var også på rett sted til rett tid ved 1-1 målet.

- Giggs spilte bra i dag, var en del positivt involvert og minner om noe helt annet enn i sesongåpningen.

Angående Nani: Jeg vil også gi han ut neste sesong til å glitre, gjør han ikke det må noen nye ansikter inn for å ta over for Giggs, men Giggs har jo vist form siste kampene nå, så ser ikke noe stort problem.. enda :)

Lenke til kommentar
Jeg humrer litt inni meg jeg leser den klart beste pasningsleggeren. Lå du i dvale når Eric Cantona spilte i United eller noe slikt? Det var betydlige forskjeller på de to. Er Roy Keane er en ukjent person for deg? David Beckham kanskje også? Tar faktisk også med Nicky Butt her, jeg syns de to var nesten jamngode, med Butt som trekker lengste strået. Har du aldri sett de kosmiske pasningene og blikket til Paul Scholes? Enn Michael Carrick i forrige sesong og delvis i sesongåpningen?

At han tapte såpass i verdi var mye grunnet at han måtte selges grunnet lønna hans var enorm for en som satt mest på benken. I tillegg kjøpte vi han rett etter ny kontrakt var signert, å i budkrig med flere klubber. Roy Keane hadde en treffprosent på sine pasninger på over 90%, men han var aldri den som slo de veldig dristige. Cantona? Joda så absolutt på høyde med Veron. Fortsatt ikke bedre. David Beckham? Ja på langpasninger så var han nok bedre enn Veron. Nicky Butt? Vel ikke bare jeg som har vært i dvale. Scholes har sine pasninger, men fortsatt ikke de ekstreme som Veron kunne slå.

Tror ikke du har sett hva Veron var god for, f.eks på Argentina der han hadde spisser som kjente han godt nok til å forstå det geniale. Mannen var et unikum. At han bare glimtvis visste hva han var god for i United er jævlig synd. Synd han i tillegg spilte med en lite løpsvillig spiss som Ruud, for Giggs utalte jo at Veron var den som skapte stort sett alt for han den sesongen.

i tillegg var han den nest beste frisparkskytteren under Sir Alex etter Beckham.

Fra 4.min å ut ser du litt av hva han kunne. Men de mest ekstreme greiene fra Landslaget og Lazio får man ikke se.
Lenke til kommentar

Veron er et litt vanskelig tema. Han gjorde mye bra mens han var her men det er vel prisen mange har som hovedargument. Han kostet vel 27 mill og hadde en av klubbens høyeste lønninger. Så spørs hva man da forventer. Det var helt klart at han slet med tempoet som de fleste sør amerikanere og spilte i helt feil liga. Samme kan man si om Forlan og Kleberson. Til tider brilliant, men spilte i feil liga.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på noe etter at Ronaldo scoret på frispark i går. Mener kommentatorene sa at dette har han gjort så mange ganger før, men jeg kan ikke huske sist jeg så Ronaldo score på frispark. Noen som kan hjelpe meg her? Ser så og si hver eneste kamp som går på en eller annen kanal. Så når scoret Ronaldo på frispark før gårdagens kamp? Legg gjerne med en youtube link hvis det finnes ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...