AllFather Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Ifølge den britiske avisen The Guardian er nederlenderen nemlig usikker på om han vil fortsette karrieren i Manchester http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10120311 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Det som er bekymringsverdig er vel at Evra var ute i avisen og sa at de sto bak Moyes og at han hadde deres støtte. Det er kanskje første tegn på at ting går til h.. Det er alltid det første som skjer før en manager får sparken. Edit: Om det er bra eller dårlig, får være relativt og opp til enhver. Endret 27. februar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Moyes blir sparket = ting går til helvete? What? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Det kan ikke bli en verre sesong uansett hva som skjer. Vi kunne sikkert spilt like jævlig uten manager resten av sesongen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Rekordknuseren David Moyes! http://www.tv2.no/2014/02/27/sport/fotball/manchester-united/premier-league/5363254#.Uw8AjPl5PzE Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 7. plass burde vi klare å karre oss til. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Vi har egentlig et ganske enkelt program. Ta bort Liverpool og City-kampene, så forventer jeg egentlig 3 poeng fra resten. Samtidig mister vi alltid et poeng her og der, og kampen mot Olympiakos var det verste jeg har sett fra United så lenge jeg kan huske. Til og med verre enn kampen mot Fulham... Jeg mener bestemt at Olympiakos var det laget som har spilt dårligst mot oss i år - og dem vinner 2-0. Selv Leverkusen spilte bedre mot oss, og dem slo vi 5-0. Det går nedover... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Vi har jo tapt poeng hele veien i hele sesongen. Hvorfor vi plutselig skulle begynne å ta poeng i alle kamper kan ikke jeg skjønne. Med mindre Mr.Moyes får sparken såklart. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Har ment hele veien at Moyes var feil valg:http://www.nrk.no/sport/fotball/peker-pa-moyes_-feil-i-united-1.11572198 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Arbeidsvilkårene til Kagawa nydelig illustrert. United er et av verdens verste lag for tiden: Endret 27. februar 2014 av niko. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Herlig video. Blir alltid like frustrert hver gang jeg ser ham stå og vinke på ballen mens ingen reagerer og heller slår et innlegg eller støttepasning. Spørsmålet er jo om det er spillerne som er for dårlige, eller om spillerne bare prøver å følge en passiv Moyes-taktikk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Rooney slår en Hollywoodpasning om han kan. Tydeligvis. Heller det enn å spille gjennom midten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Trist å se den videoen. Kagawa må jo være ufattelig frustrert. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Hadde vært morsomt å se en sammenligning av det samme som i videoen, bare med Mata på banen. Har inntrykk av at han får ballen litt mer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Måten han peker ned på midtbanen ved 0:18 - 0:21 før ballen bare bli drusa oppover og havner hos en Olympiakos-spiller er tungt å se på. Overblikket til Young er jo sånn passe latterlig også. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Herregud så irriterende å se. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Young er stort sett synderen.. ikke noe sjokk det. Ubrukelig Moyes.. Trist å se Kagawa sånn, han fortjener så mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Det er jo ikke vanskelig å se at Kagawa kanskje er vår beste spiller, Young er vår dårligste. Og så klarer faktisk folk å si at Young IKKE var så dårlig i den kampen? Folk er så forbanna idiotiske at jeg blir kvalm. Moyes er en mongo. Fuck off. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2014 Om valget står mellom å beholde Moyes eller å beholde Kagawa i sommer vet jeg hva jeg velger. Hadde antakeligvis sendt Valencia og Young med på lasset også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå