Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Robin er den mest åpenbare i troppen, men det finnes flere. Glad når han scorer, ellers er humøret og spillegleden på bunn. I kveld var det verste jeg har sett av RVP når det gjelder vilje. At Moyes nå har tapt garderoben er for meg 100% i banken. Eneste grunnen til at vi ikke hører drypp i pressen enda er at "stjernene" våre er såpass gamle og rutinerte at de vet bedre.

 

Det gjør meg nokså sikker på at Moyes er ferdig ila denne sesongen.

Lenke til kommentar

 

Fixed. Når Moyes gjør det eneste fornuftige og peller seg til helvete vekk finner RvP tilbake til godformen.

Han har puttet i 8 av de siste 10 ligakampene. Tipper han hadde stått med nærmere 20 mål allerede om spillet rundt han faktisk hadde vært organisert.

 

 

Om RvP hadde stått for samtlige av våre mål denne sesongen ville han fortsatt ikke kunne kalt sesongen for en suksess. Laget har sugd ræv fra ende til annen og jeg tror RvP er mer interessert i trofeer enn streker i målprotokollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ødelegger

Nå angriper han lagkameratene sine:

 

- Lagkameratene opptar rommene jeg vil spille i. Det gjør det vanskelig for meg å bruke rommene. Det tvinger meg til å tilpasse løpene mine, sier van Persie ifølge The Guardian.

 

http://www.dagbladet.no/2014/02/26/sport/fotball/champions_league/manchester_united/david_moyes/32031475/

At nederlenderen blir tvunget ut av komfortsonen, er han ikke glad for:

 

- De spiller i min sone, jeg synes det er en skam.

 

Tross angrepet på lagkameratene, har van Persie full tiltro til David Moyes.

 

- Han jobber hardt, og det samme gjør vi. Det hender vi spiller godt, men ikke hele tida. Vi har ikke flaks. Det er lett å peke og gi skylda til noen, men jeg er ikke sånn. VI må jo jobbe bedre selv, sier van Persie til The Guardian.

Lenke til kommentar

Man kan skylde på Moyes alt man vil (og det er kanskje rett), men spillerne bør snart se til h**** å skjerpe seg! Bare fordi manageren kanskje ikke er den bautaen Sir Alex var så er det absolutt ingen grunn til å ta noe som helst i media, og ikke i garderoben!

 

Samtlige burde gå i seg selv, det gjelder både han på sidelinja og de 11 sytungene ute på banen.

Lenke til kommentar

http://twitter.com/GaryLineker/status/438451085980606464

 

Må innrømme at jeg fryder meg over hvordan ting har gått for ham etter at han dro. Én god sesong, Robin. Var det verdt det?

 

Til dere over her: han sa visst at det var "pity", altså synd. Å oversette det til at det var en skam, er en skam. Men så er det vanskelig å si hvem som har det riktige sitatet, for å si "that's a shame" er mer kritisk.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...