Jotun Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Gjorde han det denne gangen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Var det ikke det som kom frem i Mai, rundt tiden da Sir Alex ga seg? Han har vel i alle fall hintet, i løpet av sesongen, om at han kunne tenkt seg bort. Dette kan selvfølgelig ha endret seg nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Må si jeg liker taktikken til Rooney. Flørte litt med city og klage på ferguson offentlig= få ny og bedre kontrakt.Flørte litt med chelsea: Få ny og bedre kontrakt.$$$$ Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Litt sånn som hver arbeidstaker gjør under lønnsforhandlingene sine:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Litt sånn som hver arbeidstaker gjør under lønnsforhandlingene sine:) Så du flørter med Kiwi før du går tar steget opp til salgskonuslent i kassa på Rema? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Var det ikke det som kom frem i Mai, rundt tiden da Sir Alex ga seg? Han har vel i alle fall hintet, i løpet av sesongen, om at han kunne tenkt seg bort. Dette kan selvfølgelig ha endret seg nå. Rooney har selv avkreftet dette i et postmatch intervju denne sesongen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Litt sånn som hver arbeidstaker gjør under lønnsforhandlingene sine:) Så du flørter med Kiwi før du går tar steget opp til salgskonuslent i kassa på Rema?Om jeg vet jeg er viktig i kassa til Rema og vet de vil beholde meg, så ja, da flørter jeg tom. med ICA! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Å fy faen! Endret 22. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Grensen går ved ica for min del.... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Ikke ICA vel!?! Damn boy! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Vi så da alle i starten av sesongen at noe var gærent. Rooney gadd ikke feire med laget osv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Smålig skuffet selv. Vi har alt for mange gode spillere på toppen, samtidig som vi har klare mangler på midtbanen og i forsvaret. Rooney nærmer seg 30, og fra nå vil verdien hans bare gå nedover. Samtidig bruker han kjipe taktikker for å få enorme summer i lønn. Greit nok at han er en veldig god spiller, men han er ikke uerstattelig, og formen har variert stort de siste årene. Ville heller solgt for en stor sum, brukt pengene på yngre spillere i langt mer nødvendige posisjoner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Ut 2019-sesongen, faktisk. Fantastisk! Jepp, så går det et år eller to før han sutrer igjen og krever ny forbedret kontrakt. Om han er kaptein fra neste sesong er jeg helt sikker på at det var en del av dealen. Grøsser bare ved tanken. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Nå mangler det bare at han blir utnevnt til United ambassadør, og skal prøve å forklare hvor kjempebra det er i klubben som han har forsøkt å forlate flere ganger + kritisert både medspillere og manager offentlig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2014 Fin seier. City - Sunderland i ligacupen neste helg så jeg antar at vi derfor ikke skal spille -.- Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Ut 2019-sesongen, faktisk. Fantastisk! Jepp, så går det et år eller to før han sutrer igjen og krever ny forbedret kontrakt. Om han er kaptein fra neste sesong er jeg helt sikker på at det var en del av dealen. Grøsser bare ved tanken. Med tanke på at han er 34 i 2019, så tviler jeg sterkt på at det tilfellet. Liker ikke metoden til Rooney, men liker at han har fått ny kontrakt. Liker signalene det sender med tanke på nye spillere og framtida for United. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Hadde Rooney gått på billigsalg i sommer hadde dette gitt helt feile signaler. Om de hadde bestemt seg for å selge ham burde det blitt gjort sist sommer, eller senest i Januar og han burde ikke fått spille i det hele tatt. Når de nå valgte å ikke selge ham så var det eneste valget de hadde å gi ham ny kontrakt, og jeg er glad for at de gjorde det. Det gir ett signal om at vi satser, beholder våre beste osv. Positiv for framtiden :-) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Feile signaler? Rooney på billigsalg = han får ikke den sinsyke kontraken han ønsker. Om det går en sesong og Rooney nå blir umotivert igjen, er de £15M i året sinsykt mye penger for en lat, feit Rooney. For min del har han vært større en klubben for mange ganger til å få legendestatusen han sikkert fortjener.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Feile signaler? Rooney på billigsalg = han får ikke den sinsyke kontraken han ønsker. Om det går en sesong og Rooney nå blir umotivert igjen, er de £15M i året sinsykt mye penger for en lat, feit Rooney. For min del har han vært større en klubben for mange ganger til å få legendestatusen han sikkert fortjener.. Neste sesong blir Rooney sin tiende for United. Men han når hverken Beckham, Cantona eller Ronaldo til knærne engang når det gjelder legendestatus. Selv om han har spilt på A-laget lenger enn alle tre. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 Bidrar med målpoeng nesten hver kamp i snitt. Uerstattelig for min del. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå