Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smålig skuffet selv. Vi har alt for mange gode spillere på toppen, samtidig som vi har klare mangler på midtbanen og i forsvaret. Rooney nærmer seg 30, og fra nå vil verdien hans bare gå nedover. Samtidig bruker han kjipe taktikker for å få enorme summer i lønn. Greit nok at han er en veldig god spiller, men han er ikke uerstattelig, og formen har variert stort de siste årene. Ville heller solgt for en stor sum, brukt pengene på yngre spillere i langt mer nødvendige posisjoner.

Lenke til kommentar

 

Ut 2019-sesongen, faktisk. Fantastisk!

Jepp, så går det et år eller to før han sutrer igjen og krever ny forbedret kontrakt.

 

Om han er kaptein fra neste sesong er jeg helt sikker på at det var en del av dealen. Grøsser bare ved tanken.

 

 

Med tanke på at han er 34 i 2019, så tviler jeg sterkt på at det tilfellet.

 

Liker ikke metoden til Rooney, men liker at han har fått ny kontrakt. Liker signalene det sender med tanke på nye spillere og framtida for United.

Lenke til kommentar

Hadde Rooney gått på billigsalg i sommer hadde dette gitt helt feile signaler. Om de hadde bestemt seg for å selge ham burde det blitt gjort sist sommer, eller senest i Januar og han burde ikke fått spille i det hele tatt.

 

Når de nå valgte å ikke selge ham så var det eneste valget de hadde å gi ham ny kontrakt, og jeg er glad for at de gjorde det. Det gir ett signal om at vi satser, beholder våre beste osv. Positiv for framtiden :-)

Lenke til kommentar

Feile signaler? Rooney på billigsalg = han får ikke den sinsyke kontraken han ønsker. Om det går en sesong og Rooney nå blir umotivert igjen, er de £15M i året sinsykt mye penger for en lat, feit Rooney. For min del har han vært større en klubben for mange ganger til å få legendestatusen han sikkert fortjener..

Lenke til kommentar

Feile signaler? Rooney på billigsalg = han får ikke den sinsyke kontraken han ønsker. Om det går en sesong og Rooney nå blir umotivert igjen, er de £15M i året sinsykt mye penger for en lat, feit Rooney. For min del har han vært større en klubben for mange ganger til å få legendestatusen han sikkert fortjener..

Neste sesong blir Rooney sin tiende for United. Men han når hverken Beckham, Cantona eller Ronaldo til knærne engang når det gjelder legendestatus. Selv om han har spilt på A-laget lenger enn alle tre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...