Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange mener fiskefeiringen til islandske Fotballur er helt konge. Det er ingen som mener det er tidenes feiring. Jeg synes Bellamy sin golf-feiring er mye bedre enn Robbie sin snort, men det er også langt fra tidenes feiring. Som United-supporter synes jeg Cantona sin er minneverdig. I tillegg har man Tardelli sin (som nok går under tidenes feiring hos de aller fleste. Helt ekte, ikke noe innøvd, planlagt tull.)

 

Ellers er denne litt artig:

 

Dette må være den aller beste. For en utrolig deilig følelse det må ha vært for RvP.

Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre om hvor mye han tjener, ikke mine penger og klubben hadde ikke betalt det om de ikke hadde hatt råd. Slik fotballen har utviklet seg dessverre, overbetalte alle som en..

 

Viktigste er at han signerte. Rooney på ny kontrakt, Adnan på ny kontrakt og Mata inn er ikke så fryktelig galt å tenke på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha @ folk som sier at det hadde vært greit å la han gå. Uten Rooney er dette laget patetisk, og de som sier at nye spillere kunne kommer inn istedenfor i sommer, vet dere at nye spillere trenger tid for å spille bra? Og at det er sjanse for at de er flopp/ikke klarer å spille så bra i PL (om spilleren har kommet fra et lag utenfor PL).

 

Livsviktig at Rooney signerer ny kontrakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...