Jotun Skrevet 16. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2014 Æsj. Linker til BT. De boikotter eg etter den saken om den kua som rømte. Smakløst... Dette skal eg overleve. 5 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Haha, Jotun. Uansett hvor fake det er å late som at man bryr seg om det, så tror jeg du missa poenget, ynwa. Justice for de nørdsa som griner over Sun. Identitetsmarkør numero uno dah. Endret 16. februar 2014 av niko. 8 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Det siste bildet der med Hernandez var... awkward.. 5 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 OJOJ! Vi handler bare inn spillere fra øverste hylle! Inn med Zidane også nå, så er vi der igjen! Artig med Maradona. Han trodde sikkert han var invitert på trening til City, så han kunne kjefte på svigersønnen sin... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Få Stefan Effenberg inn før sommeren også så er midtbanen komplett! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Få Stefan Effenberg inn før sommeren også så er midtbanen komplett! Nå snakker vi. Mangler bare Morten Berre nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Artig med Maradona. Han trodde sikkert han var invitert på trening til City, så han kunne kjefte på svigersønnen sin... Er da lenge siden han var det? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 It's a joke, gone bad... Han besøkte United i Dubai, og City den gang svigersønnen spilte der. Eller, Agüero spiller der fortsatt, men jeg vet ikke om han er svigersønn lenger. Jeg leser ikke så mye Sett&Hørt at jeg alltid er helt oppdatert på den fronten. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Lukter fnisete tenåringsjente lang vei av posituren til RvP lang vei her. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Eller kanskje det bare var litt trangt? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Eller kanskje det bare var litt trangt?Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Eller kanskje det bare var litt trangt?Nei. Jo. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Lukter fnisete tenåringsjente lang vei av posituren til RvP lang vei her. Veldig lang vei ... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kult at United menger seg med tidligere idrettsdopere. Vi vet jo alle historien med Rio Ferdinand... Flotte holdninger til dop og juks den klubben har 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kult at United menger seg med tidligere idrettsdopere. Vi vet jo alle historien med Rio Ferdinand... Flotte holdninger til dop og juks den klubben har Haha, du er virkelig noe for deg selv. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 19. februar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Stonemeister Skrevet 19. februar 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kult at United menger seg med tidligere idrettsdopere. Vi vet jo alle historien med Rio Ferdinand... Flotte holdninger til dop og juks den klubben har 16 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kult at United menger seg med tidligere idrettsdopere. Vi vet jo alle historien med Rio Ferdinand... Flotte holdninger til dop og juks den klubben har Ja, hvordan er din versjon av den historien? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Det er fascinerende hvordan et bilde kan si idiot uten bruk av et eneste ord. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå