Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saha kan vi bli kvitt i Januar, ikke bruk for han når han ikke kommer i kampform og han er skadet 3/4 av sesongen.

Ganske enig, han er gull verdt når han spiller fotball, men sånn drøvtygging som vi så i dag er bare pinlig. Han er en spiller som passer i en mellomstor PL-klubb.

Et lag som United trenger verdensklassespisser som backup også, på grunn av den offensive fotballen vi spiller. Nå har vi Tevez, Rooney og Ronaldo på det punktet, men når en blir skadet er det et stort hull i laget, og vi har ikke noen til å fylle rommet. Vi så jo hvordan det gikk mot Bolton når vi manglet de to viktigste angrepsspillerne våre.

Lenke til kommentar
Endelig treffer Ronaldo på frispark igjen. Fy flate så nydelig. Ronaldo har senket gamleklubben to ganger nå.

Nydelig oppreisning fra en dårlig første omgang. Ihvertfall dårlig første 30 min. ikke vær så hard mot Nani og Saha. Nani er ung og Saha har hatt veldig mye motgang.....

Vi spiller fotball igjen

Har ingenting i mot Nani, han har mye å lære enda... Men instillinga til Saha er for dårlig, han står bare på toppen å måper, han burde så absolutt få myyye mer bevegelse i beina. Håper han skjerper seg, men er sikker på at han blir benka så fort Rooney blir frisk igjen.

Lenke til kommentar

That boy Ronaldo!! :D

Ellers var det en trist kamp synes jeg.. Ingen som er interesert i å jage når Sporting har ballen. Tilogmed på vår egen halvdel. Må jo nesten innpå sekstenmeteren før man setter inn en takling.

Nani var ikke spesielt bra, og ikke Saha heller.. Vi mangler vel kanskje en ekstra spiss når vi har folk skadet. Anderson var en av banens beste etter min mening, genial pasning når han spilte fri Hargreaves og ellers høy kvalitet på pasningene.

Men det endte jo godt, og da er allting bra til neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Kan jo hende at han blir med i en byttehandel, eks mot Berbatov.

Tviler litt på Berbatov, han er litt for gammel, Hargreaves er den eldste spilleren vi har kjøpt på enn så lenge, og han er vel 27 nå? Vil ikke passe planene for et generasjonsskifte.

Evra sin filming var unødvendig, og den første halvtimen var litt under pari, men etter pause var han med på nesten alt United skapte.

Fremdeles mest imponert over Anderson, tror han vil bli en åpenbaring mye fortere enn vi forventet

Lenke til kommentar

Så fortjent at Ronaldo fikk den scoringen på slutten. Han var veldig nære mange ganger. Er det flere som har lagt merke til at han ikke feirer noe særlig når han scorer på frispark? Han bare står der å smiler lurt liksom. Han gjorde akkurat det samme mot Europa XI.

Arsenal tapte 3-1 for Sevilla og! Aner jeg en liten formsvikt?

Lenke til kommentar
Kan jo hende at han blir med i en byttehandel, eks mot Berbatov.

Tviler litt på Berbatov, han er litt for gammel, Hargreaves er den eldste spilleren vi har kjøpt på enn så lenge, og han er vel 27 nå? Vil ikke passe planene for et generasjonsskifte.

Evra sin filming var unødvendig, og den første halvtimen var litt under pari, men etter pause var han med på nesten alt United skapte.

Fremdeles mest imponert over Anderson, tror han vil bli en åpenbaring mye fortere enn vi forventet

Grunnen til at vi spilte slik vi spilte i første omgang tror jeg er mye på grunn av at Sporting var veldig gode på å hidre United i å spille ball.

Vi trenger definitivt en god spiss-reserve. Savner en Solskjær som kan hoppe inn å score mål.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt den frisparkteknikken til Ronaldo. Så enkel, men så effektiv.

Seriøst? :!:

Men om kampen: dette var trist. Farmerlaget vårt dominerer mot oss på vår hjemmebane. 1-0 målet vil jeg faktisk ikke klandre PIG for, han gjorde nok det som veldig mange keepere ville gjort i en sånn situasjon, nemlig å ta et par steg ut. Den skruen ballen hadde på slutten gjorde det jo ekstra vanskelig, hvem ville trodd at den skulle gå inn?

Når det gjelder Nani, så merker jeg at jeg blir rett og slett forbanna. Mange sier det var sånn Ronaldo var i starten, men der tar dere grundig feil. Ja, det er sant at Ronaldo gjorde mye tull og ikke hjalp laget mye, men han klarte hvertfall å dra av en mann, han hadde farten og han hadde fintene. Av det jeg kan se er ikke Nani i nærheten av dette og jeg personlig begynner å tro at vi har wastet masse penger på en flopp.

Tevez gjorde sakene sine bra og fikk fart på laget når han kom inn, og det samme gjelder Giggs som revansjerte katastrofekampen mot Bolton. Ellers har vi jo Anderson som bare blir bedre for hver kamp, jeg tør ikke tenke engang på hvor stor han kan bli. Saha var rett og slett elendig i dag, men jeg håper at når han får noen kamper i bena, at han begynner å vise samme takter som fra fjorårets høstsesong.

Ellers var den jo morsom den stygge taklingen på Vidic etter at spillet var blåst av, ingen bombe hvem som var oppe på bena først.

Fornøyd med 3 poeng og gruppeseier, men ellers var det en begredelig kamp.

Lenke til kommentar

Nani er ikke helt på Ronaldo sin kvalitet i begynnelsen, men husk at Ronaldo hadde noen skikkelig dårlige kamper for oss han også. Og Nani har vart brilliant i enkelte kamper. Nani var dårlig i dag, men det kommer seg. Anderson sine første kamper var også dårlige men han har blitt mye bedre. Det er sånt vi må regne med av unge urutinerte spillere.

Giggs var spesielt god i 2 omgang ja, helt på sidelinja i første. :)

Vi er gruppevinnere ja :) har ikke tenkt på det før nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...