Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

PelsJakob: Så du samme kamp? Du kan da vitterlig ikke mene at Fletcher var en av Uniteds beste? Han klarer knapt nok å slå en korrekt passning jo?!?

6882831[/snapback]

De få sjansene United skapte, var det stort sett Fletcher som sto bak, eksempelvis Sahas heading som gikk rett utenfor og Ronaldos skudd fra kloss hold som gikk rett i hodet på Lehmann. Om han bommer på en pasning her og der, gjør svært lite så lenge han treffer når det gjelder. Uansett tør jeg påstå at Fletcher er helt på høyde med Scholes og Carrick som pasningslegger. I dag var han også svært positiv defensivt, med et høyt aggresjonsnivå og flere viktige ballvinninger. Når det gjelder personlige feil, er det vel heller til Cristiano Ronaldo man bør se til. Det var tross alt han som feilet i de avgjørende situasjonene i dagens kamp, både da han mistet ballen før Adebayors skåring og da han bommet på Uniteds største sjanse i kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere stilte med en meget god midtbane....fortjent meg i ræva...må filme dere til straffespark....

6882569[/snapback]

 

Du har faen meg så tjukke United-briller på at du like gjerne kunne vore blind. Til og med Ferguson sa at det var ein fortjent siger til Arsenal.

6887090[/snapback]

 

jeg vil påstå at jeg ikke er blind i det hele tatt på det området ...jeg evner å se at United ikke alltid er det beste laget, det var en jevnspilt kamp, men fortjent var det faen meg ikke. Både ManUtd og Arsenal hadde kjempesjanser.....

 

Jeg er dritt lei alle dere "du er så trangsynt" etc, for det er så faens bullshit.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...