PelsJakob Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 PelsJakob: Så du samme kamp? Du kan da vitterlig ikke mene at Fletcher var en av Uniteds beste? Han klarer knapt nok å slå en korrekt passning jo?!?6882831[/snapback] De få sjansene United skapte, var det stort sett Fletcher som sto bak, eksempelvis Sahas heading som gikk rett utenfor og Ronaldos skudd fra kloss hold som gikk rett i hodet på Lehmann. Om han bommer på en pasning her og der, gjør svært lite så lenge han treffer når det gjelder. Uansett tør jeg påstå at Fletcher er helt på høyde med Scholes og Carrick som pasningslegger. I dag var han også svært positiv defensivt, med et høyt aggresjonsnivå og flere viktige ballvinninger. Når det gjelder personlige feil, er det vel heller til Cristiano Ronaldo man bør se til. Det var tross alt han som feilet i de avgjørende situasjonene i dagens kamp, både da han mistet ballen før Adebayors skåring og da han bommet på Uniteds største sjanse i kampen. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Arsenal: Lehmann, Eboue, Djourou, Toure, Gallas, Rosicky, Ljungberg, Silva, Fabregas, Hleb, Adebayor. Reserver: Almunia, Julio Baptista, Flamini, Hoyte, Walcott. Jeg har tre ord å si om dette: Tragisk, tragisk, tragisk! edit: engelske spillere i fet Endret 17. september 2006 av azzman Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) nei, det er vel ikke akkuratt i arsenal at englands nye håp blir lagd. edit:hvordan ligger a. smith an i forrhold til skaden? Endret 17. september 2006 av AlbariaSnalbaria Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Smith er nok ikke så langt unnå nå tror jeg.. Har fått et par matcher på reservelaget, så han matches gradvis opp igjen! Det var hvertfall gledelig at Vidic var tilbake på benken i dag da... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvor lenge kommer Park til å være ute? har ikke fått med meg hvor lang den skaden han vist har fått seg er. (vist det er en skade da?) Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Park er visst nok ute til årsskiftet. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Park er ute i minst 3 måneder, etter at operasjonen ble foretatt i slutten av den uken som er ferdig nuh. Utrolig kjedelig at han ble skadet på samme tidspunkt som Giggsy. Akkurat nå vi hadde trengt ham, for å si det slik! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det er veldig leit =/ Får håpe United holder den formen de hadde før kampen i kveld. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det som er saken, er at United må holde seg skadefrie, for å si det slik! Har ikke råd til skader, enkelt og greit! Tror det er best å glemme denne kampen så fort som mulig, og heller tenke frem i mot neste helg og Reading borte. 3 poeng er å forvente, og tabelltoppen bør kunne inntas igjen! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Ganske så sikker på at viss Giggs hadde vært skadefri, samt vi hadde starta med Scholes og Carrick i midten hadde vi hatt større muligeter. Men det er jo bare synsing frå mi side i etterkant.. Forøvrig mykje einig i det Gabi Heinze skriver, men ikkje alt Endret 17. september 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Dere stilte med en meget god midtbane....fortjent meg i ræva...må filme dere til straffespark.... 6882569[/snapback] Du har faen meg så tjukke United-briller på at du like gjerne kunne vore blind. Til og med Ferguson sa at det var ein fortjent siger til Arsenal. Endret 18. september 2006 av TomWhittaker Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Dere stilte med en meget god midtbane....fortjent meg i ræva...må filme dere til straffespark.... 6882569[/snapback] Du har faen meg så tjukke United-briller på at du like gjerne kunne vore blind. Til og med Ferguson sa at det var ein fortjent siger til Arsenal. 6887090[/snapback] jeg vil påstå at jeg ikke er blind i det hele tatt på det området ...jeg evner å se at United ikke alltid er det beste laget, det var en jevnspilt kamp, men fortjent var det faen meg ikke. Både ManUtd og Arsenal hadde kjempesjanser..... Jeg er dritt lei alle dere "du er så trangsynt" etc, for det er så faens bullshit. Endret 18. september 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ingen av lagene hadde fortjent å vinne kampen. Kunne gått begge veier. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Arsenal overkjørte i perioder United, og fortjente helt klart seieren. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Arsenal overkjørte i perioder United, og fortjente helt klart seieren. 6891455[/snapback] Og United overkjørte ikke Arse i perioder? Kom opp med noe bedre... Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Lehmann etterforskes nå for å ha sparket en vannflaske opp på tribunen, mye rart i etterkant av slike kamper Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Idag skal Reading knuses, det forventer jeg og det krever jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Må ha tre poeng i dag så enkelt er det, kan ikke slippe chelski forbi så tidlig... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Idag skal Reading knuses, det forventer jeg og det krever jeg. 6921869[/snapback] Ser ikke bra ut foreløpig. 1-0 på straffe. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Gratulerer alle sammen! Laget vårt suger. 5 dårlige kampen på rad av United nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå