Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"René Meulensteen har fått sparken i Fulham etter å ha vært manager siden 8.desember."

 

WOOHOOO! Endelig kan jeg ønske Riise og Fulham ned i Championship med god samvittighet. For ikke å snakke om at vi har en som kan ta over for Moyes resten av sesongen. Han har bare fått sparken som manager to ganger denne sesongen. Fjerdeplass, here we come! ;)

Endret av G27
Lenke til kommentar

I wasn’t offered anything whatsoever. We just discussed the situation as it was and we came to a mutual decision that I think it was better for myself and for David to part ways

Rene Meulensteen

 

 

Det ble jo ansatt en haug med nye folk, som ville gjort at det ansvaret rene hadde ville blitt innskrenket kraftig. Så tror David Moyes overdriver kraftig. David Moyes skulle "ha en større rolle" på treningsfeltet. Det har vært jævli lurt.

Lenke til kommentar

Når jeg sier at han ikke er flink, så sier jeg det med tanke på at han er ikke SÅ flink at han kan ta over hele treningsopplegget til en klubb som Manchester United og lyktes. Han dreit vekk det beste trenerteamet i verden. Bare det gjør at han fortjener sparken. Han er en nisse. Rett og slett.

Lenke til kommentar

Når jeg sier at han ikke er flink, så sier jeg det med tanke på at han er ikke SÅ flink at han kan ta over hele treningsopplegget til en klubb som Manchester United og lyktes. Han dreit vekk det beste trenerteamet i verden. Bare det gjør at han fortjener sparken. Han er en nisse. Rett og slett.

 

Det prøvde han ikke på heller, han ville bare være en større del av det enn hva SAF var, noe Rene ikke godtok og ville prøve sin egen manager karrière.

Lenke til kommentar

Han ville gjøre noe han ikke klarer. Ingen klarer å drive Manchester United på den måten. Da må du ihvertfall være mye bedre på flere områder enn det David Moyes er. Hvorfor skulle Rene ta et karrieresteg bakover? Det gir ingen mening. Moyes dreit seg ut, enkelt og greit, og det får han betalt for nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...