AnewZ Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 Såg ut som en ung Valencia tbh. Av de 3 minuttene jeg orket å se mot Sociedad så tror jeg ikke han hadde en eneste berøring med venstrefoten. Mange valenciapasninger, utfordrer på samme måte etc også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=3tjof24Q6yo Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 Bare å videresende til Moyes. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) "René Meulensteen har fått sparken i Fulham etter å ha vært manager siden 8.desember." WOOHOOO! Endelig kan jeg ønske Riise og Fulham ned i Championship med god samvittighet. For ikke å snakke om at vi har en som kan ta over for Moyes resten av sesongen. Han har bare fått sparken som manager to ganger denne sesongen. Fjerdeplass, here we come! Endret 14. februar 2014 av G27 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 Dei som følger reservene, har Davide Pettruci tatt steg nærmare førstelaget? Var jo den nye Totti når vi henta han... Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Fant denne på twitter: "Arsenal are red, Chelsea are blue, If it wasn't for Roman, They'd be in League 2." 4 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Om Moyes absolutt skal fortsette. Steg 1: - Tilby Réne jobben hans tilbake! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Rene fikk tilbud om å fortsette når Moyes ble ansatt, men han var ikke interessert. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Er ikke det Rene sier sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Er ikke det Rene sier sist jeg sjekket. Du får ta en prat med ham på nytt å se om han har endret mening. I mellomtiden kan du jo lese her. http://www.united.no/nyhetsarkiv/bad-meulensteen-om-bli/ Endret 15. februar 2014 av DementedAlbino Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 I wasn’t offered anything whatsoever. We just discussed the situation as it was and we came to a mutual decision that I think it was better for myself and for David to part ways Rene Meulensteen Det ble jo ansatt en haug med nye folk, som ville gjort at det ansvaret rene hadde ville blitt innskrenket kraftig. Så tror David Moyes overdriver kraftig. David Moyes skulle "ha en større rolle" på treningsfeltet. Det har vært jævli lurt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Nå har vel ikke Rene hatt en ubetinget suksess etter han forlot United heller med sparken i to klubber på under ett år, så kanskje det var en dårlig vurdering i fra de begge om å skille lag. Og at en ny manager ønsker mer kontroll på treningsfeltet enn SAF hadde er vel heller ikke unaturlig? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Ganske unaturlig når du ikke er en spesielt flink trener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Moyes er en flink trener. Har man fulgt med de siste 7 årene i Premier League så ser man det. Men han er langt over dypet i Unitd. For store sko å fylle. Endret 15. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Når jeg sier at han ikke er flink, så sier jeg det med tanke på at han er ikke SÅ flink at han kan ta over hele treningsopplegget til en klubb som Manchester United og lyktes. Han dreit vekk det beste trenerteamet i verden. Bare det gjør at han fortjener sparken. Han er en nisse. Rett og slett. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 God taktisk analyse over hva som gikk bra defensivt mot Arsenal http://www.squawka.com/news/2014/02/14/talking-tactics-how-moyes-man-utd-silenced-flamboyant-arsenal/2014021469882 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Smått utrolig at Arsenal ikke har klart å skåre et eneste mål denne sesongen mot tidenes dårligste United utgave. 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Når jeg sier at han ikke er flink, så sier jeg det med tanke på at han er ikke SÅ flink at han kan ta over hele treningsopplegget til en klubb som Manchester United og lyktes. Han dreit vekk det beste trenerteamet i verden. Bare det gjør at han fortjener sparken. Han er en nisse. Rett og slett. Det prøvde han ikke på heller, han ville bare være en større del av det enn hva SAF var, noe Rene ikke godtok og ville prøve sin egen manager karrière. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Han ville gjøre noe han ikke klarer. Ingen klarer å drive Manchester United på den måten. Da må du ihvertfall være mye bedre på flere områder enn det David Moyes er. Hvorfor skulle Rene ta et karrieresteg bakover? Det gir ingen mening. Moyes dreit seg ut, enkelt og greit, og det får han betalt for nå. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Smått utrolig at Arsenal ikke har klart å skåre et eneste mål denne sesongen mot tidenes dårligste United utgave.Det utrolige er vel hvor dårlige United har vært.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå