Espp Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Sitter på mobilen, men du kan se utdrag av det aller meste på United.no Under "presset Moyes" Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Haha, sykeste. Største skammen i klubbens historie. Selv München-ulykken er jo en solskinnshistorie sammenlignet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Moyes har totalt mistet det. Herregud. Er jo så flaut å se på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 - Jeg fikk en seksårskontrakt fordi det dreide seg om en langtidsavtale. Vi visste det ville ta tid. Byggeprosessen her pågår år for år, og det vil vi forsøke å fortsette med. Om seks år kan vi forvente resultater. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Leste intervjuet nå..a big LOL.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det der minner om en manager som overhodet ikke vet hva han skal finne på for å snu trenden. Det vil ta tid. Spillerne er fantastiske. Vi kan slå Arsenal, fordi vi har gjort det før. Sammenlignet med når eg var manager i Everton så er ikke laget eg er manager på 21 poeng dårligere enn i fjor. Idiot. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Begynner å nærmere seg dette nivået snart for Moyes. 2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 At vi ikke hentet Klopp i sommer = Tidenes tabbe!Han spiller vel Europas mest underholdende angrepsfotball, i steden for Moyes som spiller drittspill fra kantene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Åkei. Så det var United det stod på mtp klopp? Tabbe. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Vi vet vel ikke om han var interessert i jobben? Sitter godt i det i Dortmund, med et strålende lag han har bygget selv. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg trodde Liverpool supporterne var noen idioter. Men etter at United fikk motgang, så ser man hvor ufattelig mange idioter\medgang\plastikksupportere det er blant United "fansen". Ikke har de fotballforståelse heller, og tror det fungerer slik som Fifa\FM. Måtte motgangen vare lenge, så disse jallasupporterne forsvinner! 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Coooool guy. Me envy your fotballforståelse. Tenk å hatt den. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hvis det er plastikksupporter å være kritisk til 81 innlegg, hvorav 60ish var mer enn elendige, og resten var godt under pari, javell, da er jeg plastikksupporter. Og stolt av det også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg trodde Liverpool supporterne var noen idioter. Men etter at United fikk motgang, så ser man hvor ufattelig mange idioter\medgang\plastikksupportere det er blant United "fansen". Ikke har de fotballforståelse heller, og tror det fungerer slik som Fifa\FM. Måtte motgangen vare lenge, så disse jallasupporterne forsvinner! Å være oppgitt av at laget man faktisk har et hjerte til ikke vinner mot dritt som Fulham osv. gjør ikke supportere til plastikk. Fotballen er kjedelig, kjøpene så langt er så der (Mata er godt kjøp, mens Fellaini fortjener en sjanse, men vi må ha mer enn disse to). United er et lag som skal ligge blandt topp tre, ikke utenfor EL plassering. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Jeg trodde Liverpool supporterne var noen idioter. Men etter at United fikk motgang, så ser man hvor ufattelig mange idioter\medgang\plastikksupportere det er blant United "fansen". Ikke har de fotballforståelse heller, og tror det fungerer slik som Fifa\FM. Måtte motgangen vare lenge, så disse jallasupporterne forsvinner! Å være oppgitt av at laget man faktisk har et hjerte til ikke vinner mot dritt som Fulham osv. gjør ikke supportere til plastikk. Fotballen er kjedelig, kjøpene så langt er så der (Mata er godt kjøp, mens Fellaini fortjener en sjanse, men vi må ha mer enn disse to). United er et lag som skal ligge blandt topp tre, ikke utenfor EL plassering. Det enkelte klarer å lire uttav seg, vitner heller mot det jeg beskrev. Alle er selvfølgelig ikke det, men en god del er det. Bla. disse idiotene, som på forskudd dømmer alt nord og ned med "vi taper 5-0 idag" pjatt. Endret 12. februar 2014 av Rusher Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Bra at vi har deg da, som kan opprettholde seriøsiteten til United-leiren. Hva skulle vi gjort uten deg? Orker ikke tenke tanken engang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Vel det er jo ganske typisk at det i slike motgangstider kommer ridende moralister på sin høye hest for å fortelle alle andre hvor dårlige supportere de er som ikke takler litt motgang. Det skjer med alle lag. Endret 12. februar 2014 av Apox 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det enkelte klarer å lire uttav seg, vitner heller mot det jeg beskrev. Hvis du sikter til mitt innlegg om hvor forbanna tullete Moyes sitt intervju var, så ønsker jeg gjerne at du forklarer hvorfor det ikke var det. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg trodde Liverpool supporterne var noen idioter. Men etter at United fikk motgang, så ser man hvor ufattelig mange idioter\medgang\plastikksupportere det er blant United "fansen". Ikke har de fotballforståelse heller, og tror det fungerer slik som Fifa\FM. Måtte motgangen vare lenge, så disse jallasupporterne forsvinner! Å være oppgitt av at laget man faktisk har et hjerte til ikke vinner mot dritt som Fulham osv. gjør ikke supportere til plastikk. Fotballen er kjedelig, kjøpene så langt er så der (Mata er godt kjøp, mens Fellaini fortjener en sjanse, men vi må ha mer enn disse to). United er et lag som skal ligge blandt topp tre, ikke utenfor EL plassering. Det enkelte klarer å lire uttav seg, vitner heller mot det jeg beskrev. Alle er selvfølgelig ikke det, men en god del er det. Bla. disse idiotene, som på forskudd dømmer alt nord og ned med "vi taper 5-0 idag" pjatt. Det finner du i hver j***** klubb, så slapp av. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Pessimisme =/= plastikksupporter 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå