Espp Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Hei, nå glemmer jeg meg bort her. Nick Powell er nok moden for en sjanse neste sesong. Utrolig spennende spiller som jeg har troen på Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Vi har Nick Powell. Han spiller vel som offensiv midtbane i Wigan, men om jeg husker rett så foretrekker han å ligge dypere. For å gi et eksempel så var Gundogan originalt en offensiv midtbane, men ble omskolert til en dypere rolle av Klopp, og er nå en av verdens mest ettertraktede ballfordelere. Kan selvsagt ikke hevde at Nick Powell er på samme nivå, men jeg har trua på at han kan bli meget god. Hva Moyes mener er dog et helt annet spørsmål. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) "What quickly became evident was that this was not going to be a time for forensic analysis. His players had been "terrific," he said. "The players are doing great. I think I've got a great group of players. I'm very fortunate I took over the champions and I think the players have been terrific." It was gently pointed out that his team were 21 points worse off than at this stage last season. "Well, I was at Everton so I wasn't 21 points worse off," he replied. "I was at Everton. Endret 12. februar 2014 av AllFather 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Det har rablet for mannen. Få han vekk, for hans eget beste. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Kanskje på tide å prøve noe annet? - Jeg er uenig i det også. Selv om resultatene ikke er som de burde være? - Jeg kan bare gi dere ett svar på det: At jeg er uenig. Ser ut til at mannen har andre ambisjoner en det klubben har. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Hvor lenge varer kontrakten til Moyes? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 5,5 år igjen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Han signerte 6års kontrakt.. Edit: toooo sloow.. Endret 12. februar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) [VIDEO] [/VIDEO]Time goes by so slowly... Endret 12. februar 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 David Moyes has never won a PL game away from home as a manager against Arsenal, Chelsea, Liverpool (Or United) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Ingen ny rekord med andre ord... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Haha, leste nettopp Daniel Taylors artikkel, samt så del 1 av intervjuet i går. Mannen har mistet det TOTALT. Tror det kommer til å bli meltdown deluxe om vi taper i kveld. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 "You need to have a football intelligence, a football brain, to understand" - David Moyes (om taktikken) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Noen som har troa på kampen i kveld? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Merkelig at ikke Powell har fått være i klubben denne sesongen å prøve seg der når det er så mye dårlig å velge imellom blant det som alt er der. Hadde nok ikke gjort det noe dårligere enn de som i dag får prøve seg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Nei, har ikke det. Fulham klarte å putte to ganger uten å ha noen form for angrepsspill. Arsenal har et vanvittig angrepsspill. Det eneste som snakker for oss, er at Arsenal sliter mot oss. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Merkelig at ikke Powell har fått være i klubben denne sesongen å prøve seg der når det er så mye dårlig å velge imellom blant det som alt er der. Hadde nok ikke gjort det noe dårligere enn de som i dag får prøve seg.Enig med deg der og har samme tanker rundt Zaha. Det må handle om at Moyes og Co, ikke trodde at sesongen skulle bli som den har blitt (skader og elendig prestasjoner). Powell kunne nok spilt mye bedre enn Cleverley og Fletcher. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Vi taper kampen i kveld. Eneste lyspunkt er 2 mål av RvP. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Hvordan taktikk er det han kjører under pressekonferansen? Forbanna idioti! Jeg skjønner at det er dritt å være under press og at det stilles kritiske spørsmål, men det må da gå ann å svare ordentlig! Det er det rareste jeg har sett! Ikke en United manager verdig faktisk. Jeg håper det er siste gang han sier og gjør sånn der igjen! Uansett klubb.. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå