Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

City supporterne kom jo med penga og ligagullet. Hørte aldri noe før det.

http://www.youtube.com/watch?v=GQArg47XqS8

 

Og om du kun mente her til lands så er det heller ikke så rart supporterne kom med suksess. Sier seg selv at attraktiv og morsom fotball tiltrekker nye supportere.Å si at de kom ''med penga og ligagull'' er for simpelt.

Mente bare at det allerede er mange City-supportere...

Mange barn selvfølgelig. Lurer på om de egentlig har peiling på hva som menes med at City ødelegger fotballen ^^

Lenke til kommentar

Hentet fra redcaf. Ikke sikker på om alt er sant, men makan til medierør. Moyes har tydelig lite kontroll.

 

-Ed's transfer trips
-The Rooney crap
-Missing out on target after target in the summer
-Paying more money for Fellaini for no apparent reason
-Zaha and Lauren Moyes rumours, which Zaha addressed twice on bloody Twitter
-Moyes' comments to the media about "things will only get worse" after the City game
-Moyes' comments saying he needs "5 or 6 world class players" to win trophies here
-Smalling having house parties and dressing like a suicide bomber while drunk
-Welbeck and Cleverley getting caught out, going on a night out with some tv star in Newcastle
-Rio having a go at Moyes' tactics
-RVP telling the media Moyes was shocked by the players not celebrating winning the Community Shield
-Anderson saying players want to leave but then denying he said anything
-Rio acting the arse on Twitter
-Fletcher saying there have been arguments behind closed doors
-Moyes saying the players are mentally soft
-Hernandez acting the tool on Instagram and getting his international manager to have a dig at Moyes
-Zaha having a go at Moyes on Instagram
-Rio been ditched from the "team bonding" trip

Lenke til kommentar

Et par av de sakene der er bare Mr. Brightside, men uavhengig av det er det rimelig åpenbart at Moyes har ødelagt mye nå (og i tillegg mista alt som er av respekt for spilergruppa). Stikk ala Hernandez (ganger 2) og Zaha er litt kroken på døra for min del hvertfall. Begge er spillere som er milevis unna prestasjonsmessig til å kunne forsvare noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg står bak klubben 100%, og klubben mener enda at David Moyes er den rette. Når klubben begynner å tvile vil jeg også tvile. Jeg håper at klubben holder seg litt nær Sir Alex angående å sparke Moyes. Altså hvis Sir Alex mener at det er rett å velge en ny manager så håper jeg klubben gjør slik Ferguson sier å sparker Moyes. Jeg har troen på at Moyes kan få dette til. Vi er i en overgangsfase nå og det kommer til å ta seg til til neste sesong. Jeg ser ikke for meg noen spillerflukt denne sesongen, iallfall ikke at noen nøkkelspillere forsvinner (med unntak av Vidic). Håper samtidig at Moyes åpner lommeboken sin noe voldsomt i sommer og sikrer oss noen meget gode spillere. Jeg har en drøm om at 2-3 av disse spillerne kommer inn i sommer: Luke Shaw (Ut med Buttner eller Evra), Mats Hummels (Vidic og Rio sin arvtager), Arturo Vidal, Paul Pogba (begge skal steppe inn som vårt rimelig faste midtbanepar, selvsagt Carrick, Fletcher og Cleverley fortjener å spille sin dose med kamper også) og til slutt en Diego Costa i tilfelle Van Persie eller Rooney blir skadet.

 

Hvordan kan du begynne å tvile om klubben begynner å tvile? Om klubben "begynner å tvile" så ryker Moyes rett ut. Eventuelt tviler dem allerede...

 

Enkelt og greit fordi jeg stoler på klubben og tror de vet hva de gjør. Da hvis klubben mener det er rett å sparke Moyes så stiller jeg meg bak klubben og støtter de i den avgjørelsen. Mener de Moyes burde få mer tid så er jeg enig i dette og.

Lenke til kommentar

Et par av de sakene der er bare Mr. Brightside, men uavhengig av det er det rimelig åpenbart at Moyes har ødelagt mye nå (og i tillegg mista alt som er av respekt for spilergruppa). Stikk ala Hernandez (ganger 2) og Zaha er litt kroken på døra for min del hvertfall. Begge er spillere som er milevis unna prestasjonsmessig til å kunne forsvare noe sånt.

Hva har Hernandez gjort?
Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å sett Mata, Kagawa og Juanzaj bak rvp, så trukket Rooney ned sentralt sammen med Jones eller Carrick. De tre fremme kan rotere på plassene, bytte sider osv, bryte igjennom i midten og rundt på kantene. Tror det kunne blitt bra om det ble prøvd ut noen kamper på rad. Rooney løper i tillegg mye, har en bra passningsfot, er målfarlig og kunne vært en strålende midtbane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å sett Mata, Kagawa og Juanzaj bak rvp, så trukket Rooney ned sentralt sammen med Jones eller Carrick. De tre fremme kan rotere på plassene, bytte sider osv, bryte igjennom i midten og rundt på kantene. Tror det kunne blitt bra om det ble prøvd ut noen kamper på rad. Rooney løper i tillegg mye, har en bra passningsfot, er målfarlig og kunne vært en strålende midtbane.

 

Samme her. Har tenkt den tanken lenge, selv før Mata kom til klubben. Men problemet er at Rooney ikke vil spille midtbane, selv om det er der han for det meste befinner seg i en kamp uansett.

 

Rooney kunne vært en midtbanespiller i verdensklasse om han bare prøvde.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å sett Mata, Kagawa og Juanzaj bak rvp, så trukket Rooney ned sentralt sammen med Jones eller Carrick. De tre fremme kan rotere på plassene, bytte sider osv, bryte igjennom i midten og rundt på kantene. Tror det kunne blitt bra om det ble prøvd ut noen kamper på rad. Rooney løper i tillegg mye, har en bra passningsfot, er målfarlig og kunne vært en strålende midtbane.

 

Ser for meg at når Rooney er villig til å omskolere seg til sentral midtbane, så vil han bli veldig god i den posisjonen, men pdd mangler han viktige kvaliteter her. Du skriver jo selv litt av de kvalitetene han har. Arbeidskapasitet, vilje, styrke, målfarlig og har faktisk en utrolig pasningsfot. Tenker da på lange crossere ut på kantene eller over motstanderens forsvar. Men han mangler for øyeblikket evnen til å lese spillet defensivt, og taklingene er ikke alltid særlig gode. Det har vi sett gang på gang når han har spilt på sentral midtbane. Dette MÅ forbedres, og det kan ta tid. Det er nemlig ferdigheter han ikke har like mye bruk for offensivt.

 

Så, sist, men ikke minst, må han ha lyst til å spille der. Vi vet at han helst vil spille spydspiss eller rett bak spissen. For ikke å snakke om at han vil bli United's mestscorende spiller igjennom tidene. Da trenger han å være mye fremme og det vet han. Samtidig har jo Vidal scoret 16 (!) mål fra midtbaneposisjon i år (en del fra straffemerket), så det er ikke umulig å putte 20+ mål på en sesong for Rooney selv i en tilbaketrukket posisjon.

 

Tror ikke dette skjer før han runder 30, dessverre, og da kan det være han er blitt tregere og har mistet litt av arbeidskapasiteten. Hvem vet.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Som om vi ikke har blitt straffet hardt med dagens midtbane så langt denne sesongen.

Tror neppe rooney hadde vært værre enn giggs/cleverley/fletcher sammen med carrick.

 

Må du ikke glemme at Kagawa ikke jobber like hardt bak som Rooney når Rooney er i 10er rollen. Så nå blir det clevz,fletcher, giggs samt litt Rooney som tar susende løp (var f.eks bak å hindret en stooor sjangse forrige kamp) - sånt kan man ikke forvente av Kagawa i 10er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...