TurtelWar Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Å si vi skal kjøpe Costa for å bruke han som andrefiolin blir bare helt feil. Er Manchester United dette, ikke Manchester City. Vet ikke helt hva Costa vil koste med er vell opp mot 40 millioner pund? Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Å si vi skal kjøpe Costa for å bruke han som andrefiolin blir bare helt feil. Er Manchester United dette, ikke Manchester City. Vet ikke helt hva Costa vil koste med er vell opp mot 40 millioner pund? Vi trenger en spiss som kan levere varene når Van Persie/Rooney er skadet. Costa hadde vært en drøm som jeg nevner i innlegget, men min minste prioritering. Welbeck som Moyes av en eller annen grunn forguder er rett og slett alt for dårlig. Han greier ikke å levere varene når vi virkelig trenger det. Hernandez er selvsagt et alternativ, men Moyes ser ikke ut til å ha troen på han. Hvis jeg skulle valgt en annen spiss enn Costa så måtte dette være en litt eldrende (men fortsatt god) eller en svært ung spiss (kan like gjerne hente opp noen fra akademiet). Jeg tenker da en spiller som Mandzukic kunne vært en brukbar signering. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 http://sulia.com/truered/f/aafe6d17-b739-493e-92da-5c6823dc6ed3/ Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) http://sulia.com/truered/f/aafe6d17-b739-493e-92da-5c6823dc6ed3/ Tror ikke på slike rykter før de mest troverdige avisene skriver om dette eller det eventuelt skjer. EDIT: Men selvsagt hvis dette skulle skje, ville jeg sett på Ferguson som den perfekte midlertidige erstatteren. Endret 10. februar 2014 av XxAnonymousxX Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Tror ingenting på det. Blir overrasket hvis Moyes blir sparket før neste sesong. Endret 10. februar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå håper jeg at U21 gjør en god kamp og at noen viser seg fram! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) For en herlig spiller Petrucci kan bli! Vi trenger en midtbanespiller som kan dra noen snurrer og skyte igjen. Endret 10. februar 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Costa skal til Liverpool btw, fingrene av fatet Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 For en herlig spiller Petrucci kan bli! Vi trenger en midtbanespiller som kan dra noen snurrer og skyte igjen. Helt klart, men han har ikke prestert stabilt over lang tid. Han har en god teknikk og en veldig spennende fot Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Noen som ser kampen? Fy flate for et mål! Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Har stor tro på Andreas Pereira, men har sett temmelig lite av ham. ESPP, virker som om du ser flere av U21 kampene. Hvordan gjør han det? Har han et stort potensial? Hvilken spiller ville du sammenlignet han med? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå har jeg ikke sett alt for mye i 13/14 sesongen, men har fått med meg noen kamper. Han har spilt 5 eller 6 for U21, og presterer jamt over godt. Han kaller seg selv en ekte 10er, og liker seg utrolig godt i den rollen. Han er født i Brasil, men flyttet tidlig til Belgia hvor han har spilt for landslaget (aldersbestemt). Pga. det og at han spiller ganske bra for U18/U21 gjør at mange sammenligner han med og kaller han for "den nye Januzaj". Han er ikke veldig lik i spillestil, men har en skuddfot som de fleste frykter. Han definerer seg selv som en spiller som liker å sette opp medspillere, utforde motspillere og skyte. Potensiale kan jeg ikke si noe om, men jeg har tenkt det siste året at Lindgard kom til å bli den neste A-lagsspilleren. Ikke lett å si med unggutter altså Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Han har noen virkelige kremmerhus i sin unge karriere allerede 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg står bak klubben 100%, og klubben mener enda at David Moyes er den rette. Når klubben begynner å tvile vil jeg også tvile. Jeg håper at klubben holder seg litt nær Sir Alex angående å sparke Moyes. Altså hvis Sir Alex mener at det er rett å velge en ny manager så håper jeg klubben gjør slik Ferguson sier å sparker Moyes. Jeg har troen på at Moyes kan få dette til. Vi er i en overgangsfase nå og det kommer til å ta seg til til neste sesong. Jeg ser ikke for meg noen spillerflukt denne sesongen, iallfall ikke at noen nøkkelspillere forsvinner (med unntak av Vidic). Håper samtidig at Moyes åpner lommeboken sin noe voldsomt i sommer og sikrer oss noen meget gode spillere. Jeg har en drøm om at 2-3 av disse spillerne kommer inn i sommer: Luke Shaw (Ut med Buttner eller Evra), Mats Hummels (Vidic og Rio sin arvtager), Arturo Vidal, Paul Pogba (begge skal steppe inn som vårt rimelig faste midtbanepar, selvsagt Carrick, Fletcher og Cleverley fortjener å spille sin dose med kamper også) og til slutt en Diego Costa i tilfelle Van Persie eller Rooney blir skadet. Hvordan kan du begynne å tvile om klubben begynner å tvile? Om klubben "begynner å tvile" så ryker Moyes rett ut. Eventuelt tviler dem allerede... Jeg buer/buet selvsagt ikke på OT, men jeg skjønner ikke hvorfor folk setter Moyes høyere enn klubben. Han har ikke vist noenting som skulle tilsi at han vil gjøre det bedre om han sitter i 2-3 år til. Vi spiller dårligere og dårligere for hver kamp han leder oss. Mot Fulham kunne de raskt ledet 2-0 til pause. Vi hadde en lav krosser fra RvP (som Rooney var 50 cm fra å rekke), ellers var samtlige baller høye og ble ryddet unna. Vi kan ikke basere spillet på at vi skal score grunnet forsvarsfeil eller klabb og babb. I 2. omgang får vi kampens andre lave krosser - fra Young til Mata som skyter i blokka - litt klabb og babb, Mata skyter/passer til RvP som putter. Vår andre scoring kommer av en dårlig klarering fra deres side. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Absolutt! Skjønnar han godt da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Får se hva Chicha, som retweetet rykter som linker han bort i fra United, sier etterhvert og. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Who was the best manager you played for? Vieira: Arsene Wenger Keane: Without a doubt, Brian Clough Not sir Alex? Keane: You asked me the question, I answered you Endret 10. februar 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå har da Keane vært ganske heldig med et par av managerene han har spilt under.. Dog, Keane er dessverre veldig bitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå