Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott av Rene.

SIMPEL PLAN! Motstander manager ser, kommenterer det. Moyes, kjenner eg han rett, ignorerer det og prøver det samme neste kamp.

Ja, jeg tror faktisk han blir å prøve akkurat det samme mot Arsenal.

Under SAF kunne man se et tydelig skifte i taktikk etter hvem vi møtte. Under Moyes er det samme taktikk hver kamp, ut bredt og legg inn.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noe annet, men om Fletcher er god nok for å spille i midtbanen til Utd så kan vi bare gi opp å håpe på suksess noensinne. Fy faen hvor dårlig han er. Og det er ikke vondt ment mot personen. Har mye respekt for ham og liker ham som person. Men fy faen for en udugelig midtbanespiller. Helt ærlig ikke god nok til å være fast i NOEN av PL-lagene. Sorry Fletch, enten legger du opp med Giggs i sommer eller så får du se etter en ny klubb. Kanskje i SPL eller noe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vet ikke om noe annet, men om Fletcher er god nok for å spille i midtbanen til Utd så kan vi bare gi opp å håpe på suksess noensinne. Fy faen hvor dårlig han er. Og det er ikke vondt ment mot personen. Har mye respekt for ham og liker ham som person. Men fy faen for en udugelig midtbanespiller. Helt ærlig ikke god nok til å være fast i NOEN av PL-lagene. Sorry Fletch, enten legger du opp med Giggs i sommer eller så får du se etter en ny klubb. Kanskje i SPL eller noe.

Heey, Moyes sa at Fletcher var som en nysignering tidlig i januar. Han skal nok spille en stor rolle i innspurten for oss, gjerne sammen med vår beste kant, ja du gjettet riktig, Young.

Lenke til kommentar

Hehehe. Jeg vil bare si at jeg er enig i at Young egentlig ikke er god nok for å spille fast i utd, det vet jeg. Men synes det er teit hvis noen sier at Young var en del av problemet i dag. Han gjorde det faktisk så bra han kunne, og pga. Moyes og taktikken blir det hele verre.

Lenke til kommentar

Hehehe. Jeg vil bare si at jeg er enig i at Young egentlig ikke er god nok for å spille fast i utd, det vet jeg. Men synes det er teit hvis noen sier at Young var en del av problemet i dag. Han gjorde det faktisk så bra han kunne, og pga. Moyes og taktikken blir det hele verre.

Det er sant. Han (og ingen av de andre) kan noe for at Moyes vil spille som Stoke.

Edit: Men de kan klandres for idiotiske feil og at de ikke gir alt..

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Du vet at Fletcher ikke var med i preseason og bare har cirka 1,5 time med førstelagsfotball i år? Greit nok han antageligvis ikke kommer til å skinne i løpet av denne sesongen, men ville iallefall gitt han iallefall en preseason og evt. noen kamper neste sesong før man lar øksen falle.

Var jo helt ordinær mot Swansea (hans første 90 minutter på "en stund") uten at jeg spesielt fulgte med ham?

Lenke til kommentar

OK PSV, men da må han ikke starte i kamper der vi MÅ vinne bare for å komme oss litt nærmere 4. plassen. Da er det uten tull bedre å starte med Giggs fordi da vet Carrick at han må ta mer ansvar defensivt i tillegg. Kan liksom ikke bruke han så mye fra start i kamper da fordi han klarer jo ikke følge med på midfield runners som Sidwell i dag. Uten den tabben kunne vi lett vunnet denne kampen 1/2/3-0.

Det sykeste er at uansett hva så skal denne tufsen nyte £100k i uka i 6 år framover.

Men dette skjer mye i top level fotball da. Du må jo huske at han fikk jobben og kontrakten fordi han imponerte en del med Everton osv osv. Jeg sier ikke nødvendigvis at jeg er enig i at han fortjente jobben/kontrakten, men man kan jo se hvorfor det skjedde og at han fikk det pga. achievements.

Lenke til kommentar

Enig, syns absolutt ikke Young var den verste i dag. For å se positivt på det så har RvP 3 kamper, 3 mål og Mata 3 kamper, 3 assist. Får håpe vi får opp effektiviteten. Sløste med mange sjangser i dag som vi normalt skal sette.

Lenke til kommentar

Enig, syns absolutt ikke Young var den verste i dag. For å se positivt på det så har RvP 3 kamper, 3 mål og Mata 3 kamper, 3 assist. Får håpe vi får opp effektiviteten. Sløste med mange sjangser i dag som vi normalt skal sette.

Om man skal tenke store/klare målsjanser, så hadde vi egentlig ikke noen flere enn Fulham. Vi kunne fort ligget under 2-0 til pause om den ene kontringen ikke hadde blitt klint over. Det eneste vi klarte var å holde på ballen rundt 16-meteren deres, og legge en haug med innlegg som stort sett ble headet vekk.

Lenke til kommentar

Vent litt, jeg kom akkurat på noe. Hvorfor prøver vi oss ikke på Alex Song? Han får jo nesten aldri spille i Barca (kom på det siden han plutselig faktisk starter i dag for dem da..) og hadde vel vært veldig grei å ha for oss? Eller?

Lenke til kommentar

Vent litt, jeg kom akkurat på noe. Hvorfor prøver vi oss ikke på Alex Song? Han får jo nesten aldri spille i Barca (kom på det siden han plutselig faktisk starter i dag for dem da..) og hadde vel vært veldig grei å ha for oss? Eller?

Fordi i sommer skal vi ha Vidal eller Gundogan.

Lenke til kommentar

Og la meg bare legge til at joda han starter kanskje i dag, men han spiller som midtstopper jo. Og det vil han jo ikke.

Og Sevilla GOOOOOOL fordi Barca er rotete som faen i forsvar nå :p

Fordi i sommer skal vi ha Vidal eller Gundogan.

"Skal vi ha". Det tenkte vi om Thiago også i fjor sommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...