Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Faen til Saha, gutten greier ikke å motta en ball engang. FÅ HAN UT! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 JAAAAAA! TEVEZ! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nani er ung, ikke diss han for mye nå. Veldig mye av feilene er typisk urutinerte valg. Herlig med Tevez og mye mer posetivt spill Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Endrer seg fort når vi får ut Nani og Fletch (selv om han ikke var så dårlig) og setter inn Giggs og Tevez. Giggs har vært god, Tevez har gjort det ingen andre på United har klart, selv om det var lett å sette den. Forventer seier nå, men Saha må fremdeles ut. Bytte Saha med Hazza og flytte Tevez opp på topp, så kan vi spille med diamant på midten med Ronaldo på høyre, Giggs på venstre, Hazza defensift på midten, Carrick som sentral midtbane og Anderson i en veldig offensiv midtbanerolle. Der skjedde det, da er det bare å håpe. Endret 27. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, Ronaldo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 FYYYY FAEN!!! VERDENSKLASSE! Satan så godt den samkte, men brutter'n våkna av brølet... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fantastisk! Herlig! Nå er det gøy å være United-supporter nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 åååhååhååå se på den da Ronaldo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg sa at til meg selv at Ronaldo skulle sette den i hjørnet når dem fikk frispark. Jammen meg gjorde han det å. Vakkert, og VERDENSKLASSE! Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 drøyt morsomt faktisk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jaaaaaaaaaaaa!!!!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Også på så jævlig overtid! Tenkte at "faen, nå presterer han vel å sette den i muren..." Faen så deilig det smaker, nei, nå blir det en runde FIFA på Live. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Utrolig deilig avsluttning på en ellers ganske dårlig kamp. Tror vi kan takke Tevez mye for at kampen snudde, han jobber som en okse ute på banen, Saha kan vi godt selge i januar for min del. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Endelig treffer Ronaldo på frispark igjen. Fy flate så nydelig. Ronaldo har senket gamleklubben to ganger nå. Nydelig oppreisning fra en dårlig første omgang. Ihvertfall dårlig første 30 min. ikke vær så hard mot Nani og Saha. Nani er ung og Saha har hatt veldig mye motgang..... Vi spiller fotball igjen Endret 27. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Anderson var god i dag, han vokser etter hver kamp i mine øyne, og han er jævlig rask. Pasningene er utrolig gode og utspekulerte for en gutt på hans alder. Spilte mange gode baller i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Saha kan vi bli kvitt i Januar, ikke bruk for han når han ikke kommer i kampform og han er skadet 3/4 av sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skjønner ikke helt den frisparkteknikken til Ronaldo. Så enkel, men så effektiv. Anderson beviser nok en gang at han er et bedre kjøp enn Carrick og Hargreaves. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Nesten som å se meg selv skyte frispark dette Har lært meg den rare metoden.. :/ MEN så klart ikke like bra som Ronaldo Endret 27. november 2007 av Blax Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Herlig mål! Synes kampen var bra, men det er mest Sportings skyld. Artig å se på, men vi er ikkje nok kyniske i avslutningsfasen samt ein del feilpasninger. Evra var spesielt god idag synes eg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Anderson beviser nok en gang at han er et bedre kjøp enn Carrick og Hargreaves. Enig! Det beste talentfulle kjøpet siden Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå