Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan noen(United "supporter") kan sitte her inne å håpe at Fulham vinner i dag, er for meg så på trynet som er mulig. Om du ikke støtter laget ditt i tykt og tynt, så er du for meg en så langt unna supporter som det kan komme. Her har Moyes styrt skuta i litt over en halv sesong, og folk roper #Moyesout, nei det vi bør rope er #stupidsupportersout.

Hvorfor tror du han ønsker at Fulham vinner? Jo, for om Fulham vinner, så er sjansene større for sparking av Moyes, ergo positivt for klubben.

Jeg derimot håper på seier, MEN. Når CL-plassering er umulig, ja da skader det vel ikke å havne så langt nede at Moyes blir sparket på huet og ræva ut av klubben. Jo fortere, jo bedre.

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er litt moro å se på, med tanke på alt det driter vi har fått etter oss av unitedsupportere må jeg innrømme. Men ærlig talt tror jeg moyes hadde blitt sparket allerede om det stod på resultatene denne sesongen. Rimelig naivt mener nå jeg. Uansett er det tåpelig å håpe på tap. Det vil bli vanskelig for dere å hente store navn til sommeren om dere havner enda lengre ned. Må i så fall ut med store lønninger, uten at det blir noen dealbreaker. Brightside nivå på enkelte her nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om jeg gjerne skulle hatt en annen manager til United så håper jeg da virkelig at United vinner resten av kampene sine.

Det er rett og slett tragisk å håpe på tap, hva som feiler folk?

Om Moyes får sparken er det uansett ikke basert på tabellplassering alene, men en helhet. Dermed er det ikke sikkert at en 10 plass alene skal avgjøre hva som skjer videre.

Nå håper jeg maset om Solskjær som manager snart avtar, han viser vel tydelig at han ikke er kar for oppgaven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Krisetilstander i Man Utd. Ligger under mot Fulham på OT? Tror dere vinner 3-1, men taper dere denne er resultatene så ekstremt totalt på trynet at jeg tror Moyes får sparken. Dønn seriøst.

Lenke til kommentar

Er det mulig. Det der hadde ikke Oggy greid med Pool engang. Tror det er det verste Fulham laget jeg noengang har sett og jeg så dem i 1div på NRK i sin tid, med Marlet som ensom svale.

Tror vi vinner dog, skal ikke være mulig å IKKE score et par på det laget her. Fulham bor jo i egen femmeter.

Lenke til kommentar

"- Vi hadde trengt bedre baller og bedre innlegg. Vi burde ha nyttet sjansene vi fikk.

- Vi gjorde det vi kunne, men det holdt ikke… Vi skulle egentlig bare ha scoret det tredje før de fikk utligningen. Den største lettelsen var da vi scorte 2-1-målet. Vi hadde ligget under så lenge, og så fikk vi ledermålet. Jeg er skuffet av måten vi slapp inn mål på." - David Moyes etter kampen..

Yeah... Nice one..

"-Uniteds hadde en simpel plan. Spill bredt, få den inn i boksen. Det kan være enkelt å forsvare seg mot. De produserte det Moyes ville de skulle produsere.

Andre omgang var litt skuffende. De fortsatte å presse, og det skulle vi ha hindret dem i." - Rene etter kampen.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...