Mr. President™ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Tror dere har kommet til feil forum. Men det går bra! For jeg skal vise dere "veien": https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=433 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Digg at han serberen stikker, vi trenger ikke han, finnes bedre spillere enn han, må satse på andre spillere samme gjelder for Evra, VALENCIA, YOUNG, cleverly, vi trenger minst 3 nøkkel spillere til - vi har adnan, rooney, van persie, mata men det trengs enda flere topp spillere for å vinne. Kanskje bytte trener hvis han ikke klarer å vinne mot lag som stoke, west bromwich. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 *Digg* at vår beste forsvarsspiller de siste 8 sesongene forsvinner.. Vi vant da i flere år uten så mange toppspillere. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Han serberen? Vidic er mye mer enn bare "han serberen". 5 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gutten har vel blitt født iløpet av de 8årene Vidic har spillt for oss.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Gutten har vel vært i koma i de 8 årene Vidic har spillt for oss.. Selv åtteåringer ser hvor god Vidic er. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Han serberen? Vidic er mye mer enn bare "han serberen".The Serbinator Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingen er uerstattelige, kjipt vi ikke får tjent litt på et salg. Stor spiller, husker jeg jubla som en dust når han putta mot Sunderland i 2008/2009 sesongen. Sannsynligvis det beste minnet. Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Rooney? Joda, vi har jo Rooney også. MEN jeg siktet til en spiller som ikke flørter med en annen klubb etter hver sesong. Evra, Giggs og Rio er alle trofaste ved at de bare vil spille for United og gi alt for United. Vi trenger noen som tar ansvar (under kampene og ikke er redd for å kjefte opp egne kompiser om de gjør noe feil eller spiller dårlig) og viser vei (for de nye unge som blir tatt opp) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 http://sillyseason.com/football/premier-league/manchester-united-fc/bayern-munich-demand-young-talent-part-united-swap-deal Om dette skjer så spyr jeg. Kilden er sikkert bare bull uansett Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Aldri Kroos foran Januzaj! Syns United burde han gidd Januzaj en utkjøpsklausul i Barcelona-stil. 1,5 milliarder ++. Vi kan helt fint tilby Bayern penger, hvis de ikke vil selge Kroos uten å få Januzaj tilbake er det bare å prøve seg hos rivalen, har en drøm om å se Gundogan i United-drakta og/eller Pogba. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 http://sillyseason.com/football/premier-league/manchester-united-fc/bayern-munich-demand-young-talent-part-united-swap-deal Om dette skjer så spyr jeg. Kilden er sikkert bare bull uansett Garantert Bullshit herfra til månen.Men hvis noe sånt hadde gått igjennom, så skulle de ansvarlige vært innlagt til observasjon hos nærmeste psykolog. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Rooney?Joda, vi har jo Rooney også. MEN jeg siktet til en spiller som ikke flørter med en annen klubb etter hver sesong. Evra, Giggs og Rio er alle trofaste ved at de bare vil spille for United og gi alt for United. Vi trenger noen som tar ansvar (under kampene og ikke er redd for å kjefte opp egne kompiser om de gjør noe feil eller spiller dårlig) og viser vei (for de nye unge som blir tatt opp)Kanskje hvis Rooney får kapteinsbindet så vil flørtinga ta slutt? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor skal det være så "bullshit" at Bayern har forhørt seg om mulighetene for en slik overgang? PS! I weblinja ståf det Bayern want young| tenkte først at det måtte da være flott ;-) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Vidic er en kulthelt i United, faktisk mer enn det, en legende. Verden beste stopper i en årrekke. De to siste åra har han dog begynt på skila nedover, ikke unaturlig det ettersom fotballen har blitt enda rakere og han litt seigere. Syntes det er helt greit at Vida drar i sommer, vi trenger å bygge et nytt og yngre lag, men det er kjipt at han forsvinner samme sommeren som Ferdinand og Giggs (håper jeg) forsvinner, for da er det faktisk ingen naturlige ledere igjen i troppen. Tror vi kunne skvisa ut et år til av Nemanja, men wasnt to be, ønsker han all mulig lykke videre i en annen klubb. En spiller av mitt hjerte. Det beste som kan skje er at Moyes får sparken ila denne sesongen og at en manager med visjoner og/eller en CV to match kommer inn. Vi bør gjøre alt for å hente Klopp! Håper Fulham greier å snatche noe etterpå. Sesongen er kjørt uansett. Vi tar nok igjen et skadepreget Everton, vel kanskje, men Liverpool er ute av synet nå. De er mye bedre enn oss, spiller fotball på et annet nivå. Selv Tottenham kan fort havne over oss. Så jeg håper på mest mulig dritt nå mens det ikke betyr noe uansett så blir vi kvitt kreften Moyes. Hatern. 2 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sykt å si det, men føler veldig med United fans i forhold til det Toppmeis skriver (ref Hodgson tiden). Dog tror jeg det blir kjøpefest til sommeren (3-4 spillere inn som er "starters"). Da er jeg sikker på at United vil starte i Aug 14 med gull ambisjoner igjen. Dog har jo ikke akkurat Glazers hvert kjent for å splashe for mye cash. Blir et spennende sommervindu Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vidic taper seg mye i mine øyne, når han som kaptein forlater et synkende skip. Han er over toppen, ja, men fortsatt vår soleklart beste forsvarer. Jeg synes Moyes bør få litt mer tid. Men hvis vi ikke kan se en positiv utvikling før enden av sesongen, bør det komme en ny mann inn. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Tror Vidic hadde dratt uavhengig av hvordan laget gjør det. Endret 9. februar 2014 av Hargo Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvordan noen(United "supporter") kan sitte her inne å håpe at Fulham vinner i dag, er for meg så på trynet som er mulig. Om du ikke støtter laget ditt i tykt og tynt, så er du for meg en så langt unna supporter som det kan komme. Her har Moyes styrt skuta i litt over en halv sesong, og folk roper #Moyesout, nei det vi bør rope er #stupidsupportersout. 7 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg roper #Adnanshow. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå