Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vidic har vært en stor spiller for oss, alltid representert klubben på en god måte, og var i mange år en av verdens beste stoppere i et bunnsolid forsvar.

 

Forsåvidt fint at han sier i fra nå, så har vi det ute av verden. Han er profesjonell nok til å fullføre på en god måte.

 

Vidic er en av mine favorittspillere, og har spilt for klubben i hele mitt "voksne" liv. Får bare ønske han alt godt, og håpe vi klarer å hente inn en god erstatter til sommeren. Må nok ha inn to stoppere til sommeren.

 

Vidic :love:

Lenke til kommentar

Smalling er verdt å ta med videre. Jones bør få en ny makker i sommer, også et par midtbanespillere, så han slipper å spille så mye der oppe. En ny venstreback trengs også, samt enda en stopper som kan ta opp kampen med Smalling og Evans + den andre nye stopperen om å bli makkeren til Jones. Regner da med at både Evra og Rio er ferdige i sommer også, men kjenner jeg Moyes rett ønsker han å beholde en av dem, dessverre, og det blir nok Rio. Håper jeg tar feil.

 

Smalling er anvendig og fin å ha i troppen. Han også Jones er litt som O'Shea, bare bedre, i alle fall Jones.

Endret av Hargo
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Smalling er klønete, men har troen på at han kan bedre konsentrasjonen og bli en klassestopper. Han har alt annet i orden, leser spillet bra, rask, sterk, god duellspiller, brukbar teknikk etc. Jones har jeg egentlig sett litt for lite som stopper, men ingen tvil om at han har talent. Stusser litt på om han er god nok i lufta dog. Jeg ser det heller ikke som en positiv ting at han hele tiden må ty til å skli langs gresset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...