Mr. President™ Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Jones hadde vel blitt en bra kaptein. Han kunne jo bruke fighting-fjeset sitt til å skremme laget til å prestere bedre. Kanskje til og med skremme Moyes ut av klubben. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Phil Neville kan sikkert steppe inn som kaptein neste sesong. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Synes det er greit at Vidic sier nå at han vil dra. Mye bedre enn den evige runddansen med "jeg vil ikke dra, United verdens beste klubb å være i" etc etc også med engang transfervinduet åpner "cya". Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Jeg er enig i at Giggs ikke holder nivået lenger, men klarer ikke å få meg selv til å ønske han bort. Kan kanskje være fordi han er den United-spilleren jeg holder nærmest til hjertet. Endret 7. februar 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Giggs burde ha selvinnsikt nok til å legge opp etter denne sesongen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Vidic har vært en stor spiller for oss, alltid representert klubben på en god måte, og var i mange år en av verdens beste stoppere i et bunnsolid forsvar. Forsåvidt fint at han sier i fra nå, så har vi det ute av verden. Han er profesjonell nok til å fullføre på en god måte. Vidic er en av mine favorittspillere, og har spilt for klubben i hele mitt "voksne" liv. Får bare ønske han alt godt, og håpe vi klarer å hente inn en god erstatter til sommeren. Må nok ha inn to stoppere til sommeren. Vidic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Begynner å bli utålmodig med denne fyren nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Giggs burde ha selvinnsikt nok til å legge opp etter denne sesongen. Det er jeg forsåvidt enig i, men jeg er imponert over de som, tilsynelatende uten å nåle, kan si at de ikke ønsker å se han i en United-drakt igjen. Satt på spissen, men dere forstår poenget. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Er det bare jeg som synes Smalling ser mer spennende ut på stopperplass enn Jones? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg synes Smalling er litt klønete, men jeg har troen på at han kan bli god. Det er dog ingen tvil for meg om at Phil Jones er et større talent, og jeg tror han kan bli en virkelig god midtstopper hvis han får sjansen der, og ikke tvinges til å spille både back og defensiv midtbane. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Smalling er verdt å ta med videre. Jones bør få en ny makker i sommer, også et par midtbanespillere, så han slipper å spille så mye der oppe. En ny venstreback trengs også, samt enda en stopper som kan ta opp kampen med Smalling og Evans + den andre nye stopperen om å bli makkeren til Jones. Regner da med at både Evra og Rio er ferdige i sommer også, men kjenner jeg Moyes rett ønsker han å beholde en av dem, dessverre, og det blir nok Rio. Håper jeg tar feil. Smalling er anvendig og fin å ha i troppen. Han også Jones er litt som O'Shea, bare bedre, i alle fall Jones. Endret 7. februar 2014 av Hargo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Smalling er anvendig og fin å ha i kroppen. Mmmmmm....! 9 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg er enig i at Smalling er klønete, men har troen på at han kan bedre konsentrasjonen og bli en klassestopper. Han har alt annet i orden, leser spillet bra, rask, sterk, god duellspiller, brukbar teknikk etc. Jones har jeg egentlig sett litt for lite som stopper, men ingen tvil om at han har talent. Stusser litt på om han er god nok i lufta dog. Jeg ser det heller ikke som en positiv ting at han hele tiden må ty til å skli langs gresset. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Kan se for meg at han kanskje brekker et par bein på motspillere i fremtiden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Smalling er anvendig og fin å ha i kroppen. Mmmmmm....! Dype løp i bakrommet! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Eller som en kollega sa under en kamp på FIFA: Pass på, nå får du en hard en i bakrommet!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) [VIDEO] [/VIDEO]En spiller som alltid gir alt for laget. Veldig stolt over at han ikke bare har spilt for vår klubb, men også gjort seg fortjent til legendestatus. Takk for alt Captain! <3 Ballen var veldig heldig som ikke ble truffet av hodet til Vidic der! Endret 7. februar 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Smalling er anvendig og fin å ha i kroppen. Mmmmmm....! Auuuch... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Smalling er anvendig og fin å ha i kroppen. Mmmmmm....! Auuuch... That's what he said... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Smalling er anvendig og fin å ha i kroppen. Mmmmmm....! Auuuch... Heeelt sikker???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå