One 7 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ser ut som vi betalende kunder blir den tapende part i OL kampanjen til Sumo. Spørs om de mister flere kunder, enn de får nye. https://www.facebook.com/tv2sumo/posts/10152127722498796 https://www.facebook.com/tv2sumo/posts/10152127783528796 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvertfall hvis du kjører full pakke fra før. Hvis du ikke gjør det får du jo ekstra... Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Så jo mer du betaler, jo mer taper du. Sumo blir bare latterligere og latterligere.. Hadde det ikke vært for at jeg får Gull til 120,- i mnd hadde jeg avsluttet det for lengst. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg klager ikke. Får jo gratis sumo gull ut måneden. Om det funker er jo en annen sak, men kan jo ikke klage på ting man får gratis sånn sett. Dette er sjansen Tv2 har til å få meg tilbake som kunde. Etter det jeg så idag er jeg ikke optimist. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nå vet ikke jeg hvor mye ressurser TV 2 legger i sin Sumo-løsning men jeg tipper faktisk at NRK bruker mer på sin. Ikke at det forsvarer TV 2 på noe som helst vis! NRK legger mer ressurser i en gratistjeneste enn TV2 legger i en betalingstjeneste. Det sier vel det meste hvis det stemmer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Nå vet ikke jeg hvor mye ressurser TV 2 legger i sin Sumo-løsning men jeg tipper faktisk at NRK bruker mer på sin. Ikke at det forsvarer TV 2 på noe som helst vis! NRK legger mer ressurser i en gratistjeneste enn TV2 legger i en betalingstjeneste. Det sier vel det meste hvis det stemmer. Hvem er det som betaler for denne gratistjenesten? Tror nok NRK får inn en god del mer i lisens og generell støtte enn hva TV2 gjør på Sumo. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Du kan vel fint se på nrk nett-tv uten å betale lisens. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Det stemmer, men den finansieres av de som betaler lisens. Så gratis blir feil å si. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Vel, du betaler jo for nettilgangen så TV2 er jo ikke gratis Teknisk sett er ingenting gratis. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Du kan vel fint se på nrk nett-tv uten å betale lisens. Nei, om de kommer på døren din og sier du ikke har betalt lisens så hjelper det tydeligvis ikke at du ikke har TV sålenge du har PC, nettbrett eller smarttelefon til å se over nett. Er helt sykt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Du kan vel fint se på nrk nett-tv uten å betale lisens. Nei, om de kommer på døren din og sier du ikke har betalt lisens så hjelper det tydeligvis ikke at du ikke har TV sålenge du har PC, nettbrett eller smarttelefon til å se over nett. Er helt sykt.Det er i Sverige det er slik. NRK har ikke begynt med det (ennå). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 I så fall blir det jo totalt idiotisk å lisensfinansiere NRK, kun de som lever i en trehytte i skogen som hverken har TV, PC, nettbrett eller smarttelefon. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Gjett hvem som har bursdag imorgen! ; Januzaj, Ronaldo, Neymar, Maldini, Hagi, Blomqvist ( ) og sist men også minst; Tevez. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tror jeg skjønner hva hemmeligheten deres er... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Vet ikke om denne har vært oppe men Carrick får ihvertfall gjennomgå.. Og selvsagt Cleverley http://www.tv2.no/2014/02/04/sport/fotball/manchester-united/premier-league/5286936#.UvFIRvl5M-I Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Så det i går, skjønner ikke hvorfor klubber/spillere aldri lærer. De #Ask-greiene har vært en ren og skjær katastrofe helt siden LFC bestemte at Downing skulle være med på det. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ja, hadde vært noe annet med spillere og lag i form.. Men, fikk grådig lyst til å finne frem det med Downing igjen no. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Gjett hvem som har bursdag imorgen! ; Januzaj, Ronaldo, Neymar, Maldini, Hagi, Blomqvist, Banan ( ) og sist men også minst; Tevez. Uten tvil et mønster der, ja. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå