Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det holder ikke i det hele tatt, vi lar Sporting styre på vårt gress og paningene blir upresise fordi vi stresser for mye. Håper Fergie gjør noe drastisk etter pause, for dette vil jeg ikke ha noe av.

FAEN! Puhh, reagerte litt negativt til å se den i nettet, heldigvis kommer dommeren og ordner.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg syntes ikke det var noen syndebukker her. Det var et lag som fungerte veldig dårligt i 1. omgang.

Men jeg syns ikke Kuszczak burde gått så lang ut i feltet på scoringa. De fleste tar nok et skritt for å kunne plukke ballen i feltet. Men det var en aldri så liten KEEPERTABBE.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke si noe om det er riktig eller galt, men jeg synest det er et veldig fokus på syndebukker.

Det har ikke vært noen som har vært spesielt gode, men jeg synes spesielt at Saha kunne prøvd å utfordre litt mer, alt som har kommet mot han har han rota bort på et vis.

Er liten tvil om at Saha liker seg best med Rooney eller ihvertfall en spiss til.

Målet var nok en keepertabbe ja. Tomasz trodde ikke at det kom skudd mot han.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hah! Nani var påkanten til patetisk i første omgang, rett å slett bedritent dårlig. Mista ballen enten ved å dribble eller å slå hårreisende passninger hver eneste gang. Syntes han sålangt har vært et elendig kjøp og spår ikke en Ronaldo utvikling, dessverre.. Anderson på den andre siden, ser ut som en best buy.

Litt frustrasjon blåst ut :ermm:

Evra :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...