Anonym234 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hver gang jeg går vekk fra Tv'n får noen et mål, typisk. Gikk glipp av det. Var det et "pissemål"? Endret 27. november 2007 av Stine Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 auda. Der ble vi for lett lurt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det holder ikke i det hele tatt, vi lar Sporting styre på vårt gress og paningene blir upresise fordi vi stresser for mye. Håper Fergie gjør noe drastisk etter pause, for dette vil jeg ikke ha noe av. FAEN! Puhh, reagerte litt negativt til å se den i nettet, heldigvis kommer dommeren og ordner. Endret 27. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Venstre siden vår fungerer ikke, Evra og Nani gjøre en del feil. Nå blir sikkert Saha ute i 1 mnd pga albue i trynet.! Endret 27. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Heldig med offsiden der, var hårfin. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ligger hvertfall an til verdensrekord i feilpasninger, det er da noe... Nå vil jeg se bytting av Saha og muligens Nani. Endret 27. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dette var jo overbevisende må jeg si. Dere var jaggu meg heldige med annuleringa. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er bug i maskineriet vårt for tiden. Vi ser antydninger av godt spill men vi sliter med oppfinnsomhet. Vi skaper altfor lite. Vi er nervøse og defangsive og blir altfor forutsigbare. De smeller i garderoben nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er mangelen på kompetanse i spissleddet, da spesielt Saha, som har vært usynlig, og Nani har vært rotete til tider. Samtidig tror jeg at Bolton-kampen satte laget litt ut av spill. En hårføner fra The Gaffer bør gjøre noe. Bør dra med oss poeng i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg skal ikke si noe om det er riktig eller galt, men jeg synest det er et veldig fokus på syndebukker. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg skal ikke si noe om det er riktig eller galt, men jeg synest det er et veldig fokus på syndebukker. Det har ikke vært noen som har vært spesielt gode, men jeg synes spesielt at Saha kunne prøvd å utfordre litt mer, alt som har kommet mot han har han rota bort på et vis. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tevez og Giggs på. Bør bli bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg syntes ikke det var noen syndebukker her. Det var et lag som fungerte veldig dårligt i 1. omgang. Men jeg syns ikke Kuszczak burde gått så lang ut i feltet på scoringa. De fleste tar nok et skritt for å kunne plukke ballen i feltet. Men det var en aldri så liten KEEPERTABBE. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg skal ikke si noe om det er riktig eller galt, men jeg synest det er et veldig fokus på syndebukker. Det har ikke vært noen som har vært spesielt gode, men jeg synes spesielt at Saha kunne prøvd å utfordre litt mer, alt som har kommet mot han har han rota bort på et vis. Er liten tvil om at Saha liker seg best med Rooney eller ihvertfall en spiss til. Målet var nok en keepertabbe ja. Tomasz trodde ikke at det kom skudd mot han. Endret 27. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hah! Nani var påkanten til patetisk i første omgang, rett å slett bedritent dårlig. Mista ballen enten ved å dribble eller å slå hårreisende passninger hver eneste gang. Syntes han sålangt har vært et elendig kjøp og spår ikke en Ronaldo utvikling, dessverre.. Anderson på den andre siden, ser ut som en best buy. Litt frustrasjon blåst ut Evra Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Faen, Saha har ødelagt to klare mål nå. FUCK HAN! Jeg syns selv at Nani har vært dårlig kjøp, så langt.! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Saha må byttes ut snart, han er helt ute av form. Han har fått to sjanser som en god spiss ville satt, og han har bomma. Den siste der var grusom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ja, Tevez. Kom å sug min balle, jaaa! Nå vinner vi 3-1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Driter vi i det Boca-pjattet til Tevez! Gutten er gull! Endret 27. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå