Ed Hunter Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Laget er ikkje tatt ut, men SAF har meldt at Nani, Ronaldo, Fletch, O'Shea og Kuszczak vil starte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvorfor? Edit: Ikke for å være en tulling som bare henger seg opp i skrivefeil, men det heter "hvis" og ikke "vis"... Har ikke noe problem med små feil, men begynner å bli irriterende i lengden da jeg leser denne tråden ca 2 ganger dagen... Bruk av tre punktum er vel heller ikke strålende grammatikk. Håper Sir Alex stiller hvertfall Fletcher i dag, tror faktisk han kan være en perfekt makker til Carrick i enkelte kamper. Bedre ballfordeler enn Hargreaves er, i tillegg har han større fart å et bedre blikk for spillet når han er i form. I mine øyne er de perfekte Carrick - Fletch og Hargreaves - Scholes, Anderson er enda for ujevn og ung til at vi kan stille fast med han. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Håper vi stiller: PIG Simpson - Evans - Pique - Oshea Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani Saha - Tevez Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvorfor? Edit: Ikke for å være en tulling som bare henger seg opp i skrivefeil, men det heter "hvis" og ikke "vis"... Har ikke noe problem med små feil, men begynner å bli irriterende i lengden da jeg leser denne tråden ca 2 ganger dagen... Fikset grammatik feilen nå. Men jeg liker heller ikke for mange punktumer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Håper vi stiller: PIG Simpson - Evans - Pique - Oshea Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani Saha - Tevez PIG? Ttrur det blir Rio og Vida i forsvaret. Spørs om det blir Saha, gjennomførte sine første 90 min mot Bolton siden desember 06.. Resten ser bra ut. Endret 27. november 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 PIG= Pole In Goal, Polish International Goalkeeper Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Håper mer på Anderson på midten enn Carrick... Anderson har tross alt 1 år med portugisisk fotball bak seg, og at han var så god i nettopp den potrugisiske ligaen var en av grunnene til at United faktisk kjøpte han Og i tillegg så elsker eg fyren, for et talent! Gøy å sjå på når han spela! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg synes Anderson skal få hvile, for han er nå (han skal ihvertfall) være førstevalg sentralt nå. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Håper vi stiller: PIG Simpson - Evans - Pique - Oshea Ronaldo - Fletcher - Carrick - Nani Saha - Tevez Kvifor håper du at evans starta? Endret 27. november 2007 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nei, det var noe han håpte på som står over laget Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lage som starta: Kuszczak, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Carrick, Anderson, Fletcher, Nani, Saha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er greit lag å starte med Flotters at Ron og Vidic er tilbake Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Litt merkelig at ikke Simpson starter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Han kommer kanskje inn da, han er kanskje litt for uefaren ennå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Så var det kamp, blir plankekjøring i dag. Det holder ikke med annet. Synes vi starter litt sterkt, kunne godt hvilt noen av spillerne, men blir lett match, tror jeg, da. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tevez på benken = Sir Alex' måte å vise at han misliker snakket til Tevez om at han skal bytte klubb om fem år? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kanskje Anderson får sin første scoring får dere i dag.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg må si det er seilig å se Manchester United i en kamp jeg ikke er nervøs Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Synes vi roter i overkant mye, bedre å være sikker enn å prøve på ting som vi ikke får til. Der skal Saha score! Nydelig av Ronaldo, men faen som Saha roter. 0-1... Det burde være nok til at vi skjerper oss grundig... Er det mulig? Endret 27. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Alt for enkelt mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå