iniestagram Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Stakkars Solen på tirsdag. Lukter 6-0. Mata med 2 mål og 4 assist. Aaah, som jeg gleder meg! Håper vi får inn Shaw + Gundogan/Vidal også, så har vi plutselig et av de beste lagene i verden. Endret 24. januar 2014 av jonastra Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 24. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Det går veien nå. Jeg kjøpte ny TV 30. desember. Jeg fikk ikke sett Swansea kampen vi vant, ellers har jeg sett alle kampene. Nå er TVen levert tilbake, og jinxen er fjernet. Jeg beklager. Jeg trodde det var en god TV. Endret 24. januar 2014 av Sovehest 11 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Vi taper 0-1. Berget scorer. 2 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Helt vanvittig deilig å få Mata på laget! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Med Moyes latterlige fotballfilosofi blir det nok ingen 6-0 seier. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Selv om det blir for en direkte rival, så blir det morsomt å se Mata få spille regelmessig igjen.En av PLs desidert største profiler, og en meget likanes fyr.Merker jeg er skikkelig misunnelig, selv med de kreative fibrene vi har på midtbanen per dags dato. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Synes prisen mediene melder om er billig i forhold til kvaliteten (375m). Spesielt med tanke på at Arsenal fikk Özil til 400m, noe som også var billig i forhold til kvalitet. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hadde Ferguson klart å hente Mata? Endret 24. januar 2014 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Han hadde nok ikke det nei. Med Ferguson så hadde vi fortsatt sett ut som en trussel denne sesongen. Trolig topp 2. Nå som Moyes har gjort at Chelsea ikke ser på oss som trussel lenger så gjorde han det lett for Chelsea å la Mata komme til oss. #Genialt Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Så det hele er bare et ledd i en plan om å ta "The treble" neste sesong? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Tror nok ikke Moyes har hjertet til å ta poeng fra andre lag. Han er fotballens julenisse. Men han operer året rundt. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Dette blir en spennende vår, med mindre Mata ligger med Lauren Moyes etter første trening i morgen. Optimismen kommer sakte men sikkert tilbake, kjenner jeg. Bare å berge fjerdeplassen og stilne "la oss gi han tid"-hyklerne, nå. Go on, Moyes! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Gratulerer med Mata! Spennende å se hva han kan gjørr i United. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Utrolig utrolig glad nå ja. Når Mourinho sa det på pressekonferansen tidligere i dag var jeg sikker og det at det er offisielt via Man Utd nå - Lets celebrate!! Takk Jose Mourinho!!!! ?? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg feirer ikke før jeg ser Mata stå på OT med en rød MUFC-drakt i hendene. Your move, Woodward! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Yeessss! La oss feire 4. Plassen allerede! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Dette blir en spennende vår, med mindre Mata ligger med Lauren Moyes etter første trening i morgen. Optimismen kommer sakte men sikkert tilbake, kjenner jeg. Bare å berge fjerdeplassen og stilne "la oss gi han tid"-hyklerne, nå. Go on, Moyes! Med slike signeringer så tror jeg også at vi kan få en bedre taktikk og da kan vi til neste sesong gjøre det enda bedre. Med Mata så tror jeg vi klarer 4. plassen. Jeg har også humoren på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå