RyanReynolds Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er forresten heller ingen unnskyldning at Ronaldo ikke var med. Bolton er et lag vi skal kunne slå med greit reservepreget lag. Nei, det tror ikke jeg. Bolton er jo et ganske sterkt lag, som ALLTID er god mot United. De har en klassespiss i Anelka, som lett kan gjøre ting på egenhånd Bolton har mange gode spillere, men det er uansett et lag vi bør slå uten Rooney, Ronaldo og Vidic. Vi kan faktisk slå Bolton med et greit reservepreget lag, men det kommer selvsagt an på hvor reservepreget. Det laget vi stilte med i går burde ha slått Bolton ganske greit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vel tilbake etter ei helg i dødsone uten internett, (u)heldigvis med canal+. Kampen: Vel, første omgang utarter seg til noe som ligner 1.divisjon. Dommeren lar Bolton slåss, og United spillerene henger seg på. Mye tid som går i frispark, ENDA mer tid går i den jævla pratingen til Clattenburg. Den dommeren må snart bli degradert. Uansett ikke hans skyld at United slipper inn, det får vårt spanske talent stå alene for. Andre ting er at vi er totalt blottet for kreativitet i første omgang, samt store deler av andre. En annen ting er at ingen tar ansvar, det skjer ikke før Anderson kommer på banen og folk ser at sjefen er så misfornøyd at han setter en 19-åring inn for å rydde opp. En annen ting er at Saha og Tevez fungerte absolutt ikke, mye skyldes at Saha må være helt ute av matchform. Tapte alle dueller, og for sen på alle baller. Grusomt å se på. Vi trenger ny spiss. Den som skuffet mest i denne kampen var nok Giggs, ikke for at han var utpreget dårlig. Men med hans rutine skal han ta tak og drive gutta fremover. En annen er Carrick, men han slår meg ikke som den naturlige ledertypen. Uansett helt greit og tape en dag vi spiller så ræva. Fortjener ikke mer, å gutta kan ikke skylde på mange andre enn seg selv. Å denne kampen måtte komme, ikke uventet kom den etter en lang pause med den hersens landslagsfotballen. Nå må vi bare håpe på at Arsenal ryker på en smell. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er forresten heller ingen unnskyldning at Ronaldo ikke var med. Bolton er et lag vi skal kunne slå med greit reservepreget lag. Nei, det tror ikke jeg. Bolton er jo et ganske sterkt lag, som ALLTID er god mot United. De har en klassespiss i Anelka, som lett kan gjøre ting på egenhånd Bolton har mange gode spillere, men det er uansett et lag vi bør slå uten Rooney, Ronaldo og Vidic. Vi kan faktisk slå Bolton med et greit reservepreget lag, men det kommer selvsagt an på hvor reservepreget. Det laget vi stilte med i går burde ha slått Bolton ganske greit. Nå er ikke fotball så enkelt da. Underdogs kan slå til i ny og ned. De bedre lagene får ikke alltid uttelling. Og samme hvor mange som tror på det så har vi ikke noen gudommelig rett til å vinne alle kampene. Bolton var gode og hadde marginene. Vi har bare mennesker på laget vi også. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Sitter og ser gjennom noen filmer fra youtube. http://www.youtube.com/watch?v=cilUpB9UUfc...feature=related Får så sinnsykt gåsehud av den filmen.. http://www.youtube.com/watch?v=iwVvLSTq4uo...feature=related Endret 25. november 2007 av Blax Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Enig! Giggs på sitt beste! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Episk kamp av Schmikes også. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis det stemmer det at Tevez har sagt at han skal spille i Boca om 5 år håper jeg United sender han på dør til sommern. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 5 år er jo endel, da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Det er ikke poenget. At han sier at han skal vekk uansett er bare ekstremt tullete. Ikke verdt å betale £20M for en som går gratis om 5 år. Også vil han jo dra når han er på karrierens høydepunkt. Endret 26. november 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvor har du 20 mill fra? Jeg vil tro det er uaktuelt å gi 20 mill om han nå sier at han vil dra om 5 år. På en annen side så kan mye skje på 5 år, han kan ombestemme seg. Hvis vi sier nei og han drar i sommer, så MÅ vi ha spisser, og vi må ha spisser som går rett inn på laget. Det er en lite ønskelig situasjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis det stemmer det at Tevez har sagt at han skal spille i Boca om 5 år håper jeg United sender han på dør til sommern. Enig, dyre 20M om vi ikke får noe igjen for det i hard valuta. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tvilsomt om Boca Juniors kan betale det store beløpet som sannsynligvis man må kreve for Tevez om 5 år. Har tro på at han kan bli en sann verdensstjerne i Manchester United! Interessant hvordan dette skal løses rent praktisk.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Viss han ikkje er under kontrakt så blir det null problem for Boca. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tevez tegner vel kontrakt på 5 år og slippes vel dermed på free transfer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvis han virkelig går til Boca om 5 år, så kan han like gjerne gå tilbake til West Ham igjen. Endret 27. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvorfor? Edit: Ikke for å være en tulling som bare henger seg opp i skrivefeil, men det heter "hvis" og ikke "vis"... Har ikke noe problem med små feil, men begynner å bli irriterende i lengden da jeg leser denne tråden ca 2 ganger dagen... Endret 26. november 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) <Tvilsomt om Boca Juniors kan betale det store beløpet som sannsynligvis man må kreve for Tevez om 5 år. Husk at overganssummer er erstatning for brutt kontrakt nå. Går han etter 5 år uten å skrive ny kontrakt så har jeg råd til han også. Endret 26. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Virker som om jeg har gått glipp av noe. Hvor og når har Tevez sagt at han drar til Boca om 5 år? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Virker som om jeg har gått glipp av noe. Hvor og når har Tevez sagt at han drar til Boca om 5 år? her http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...i_i_fem_aar_til http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2917272,00.html Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Bagatell spør du meg. Det er så mye som kan skje på fem år. Ingen grunn til å irritere seg over det. Gleder meg til kampen i kveld. Håper vi får se like bra united spill som vi så når vi møtte sporting sist. tipper vi vinner med 2 mål. Noen som har fått med seg lagoppstillingen? Endret 27. november 2007 av DeeCoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå