Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er forresten heller ingen unnskyldning at Ronaldo ikke var med. Bolton er et lag vi skal kunne slå med greit reservepreget lag.

Nei, det tror ikke jeg. Bolton er jo et ganske sterkt lag, som ALLTID er god mot United.

De har en klassespiss i Anelka, som lett kan gjøre ting på egenhånd

Bolton har mange gode spillere, men det er uansett et lag vi bør slå uten Rooney, Ronaldo og Vidic. Vi kan faktisk slå Bolton med et greit reservepreget lag, men det kommer selvsagt an på hvor reservepreget.

Det laget vi stilte med i går burde ha slått Bolton ganske greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel tilbake etter ei helg i dødsone uten internett, (u)heldigvis med canal+.

Kampen:

Vel, første omgang utarter seg til noe som ligner 1.divisjon. Dommeren lar Bolton slåss, og United spillerene henger seg på. Mye tid som går i frispark, ENDA mer tid går i den jævla pratingen til Clattenburg. Den dommeren må snart bli degradert. Uansett ikke hans skyld at United slipper inn, det får vårt spanske talent stå alene for.

Andre ting er at vi er totalt blottet for kreativitet i første omgang, samt store deler av andre. En annen ting er at ingen tar ansvar, det skjer ikke før Anderson kommer på banen og folk ser at sjefen er så misfornøyd at han setter en 19-åring inn for å rydde opp.

En annen ting er at Saha og Tevez fungerte absolutt ikke, mye skyldes at Saha må være helt ute av matchform. Tapte alle dueller, og for sen på alle baller. Grusomt å se på. Vi trenger ny spiss.

Den som skuffet mest i denne kampen var nok Giggs, ikke for at han var utpreget dårlig. Men med hans rutine skal han ta tak og drive gutta fremover. En annen er Carrick, men han slår meg ikke som den naturlige ledertypen.

Uansett helt greit og tape en dag vi spiller så ræva. Fortjener ikke mer, å gutta kan ikke skylde på mange andre enn seg selv. Å denne kampen måtte komme, ikke uventet kom den etter en lang pause med den hersens landslagsfotballen. Nå må vi bare håpe på at Arsenal ryker på en smell.

Lenke til kommentar
Det er forresten heller ingen unnskyldning at Ronaldo ikke var med. Bolton er et lag vi skal kunne slå med greit reservepreget lag.

Nei, det tror ikke jeg. Bolton er jo et ganske sterkt lag, som ALLTID er god mot United.

De har en klassespiss i Anelka, som lett kan gjøre ting på egenhånd

Bolton har mange gode spillere, men det er uansett et lag vi bør slå uten Rooney, Ronaldo og Vidic. Vi kan faktisk slå Bolton med et greit reservepreget lag, men det kommer selvsagt an på hvor reservepreget.

Det laget vi stilte med i går burde ha slått Bolton ganske greit.

Nå er ikke fotball så enkelt da. Underdogs kan slå til i ny og ned. De bedre lagene får ikke alltid uttelling. Og samme hvor mange som tror på det så har vi ikke noen gudommelig rett til å vinne alle kampene. Bolton var gode og hadde marginene. Vi har bare mennesker på laget vi også.

Lenke til kommentar

Hvor har du 20 mill fra?

Jeg vil tro det er uaktuelt å gi 20 mill om han nå sier at han vil dra om 5 år. På en annen side så kan mye skje på 5 år, han kan ombestemme seg.

Hvis vi sier nei og han drar i sommer, så MÅ vi ha spisser, og vi må ha spisser som går rett inn på laget. Det er en lite ønskelig situasjon.

Lenke til kommentar

<Tvilsomt om Boca Juniors kan betale det store beløpet som sannsynligvis man må kreve for Tevez om 5 år.

Husk at overganssummer er erstatning for brutt kontrakt nå. Går han etter 5 år uten å skrive ny kontrakt så har jeg råd til han også.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Bagatell spør du meg. Det er så mye som kan skje på fem år. Ingen grunn til å irritere seg over det.

Gleder meg til kampen i kveld. Håper vi får se like bra united spill som vi så når vi møtte sporting sist. tipper vi vinner med 2 mål. Noen som har fått med seg lagoppstillingen?

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...