TurtelWar Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Min drøm er en 4-2-3-1 med Rooney, Mata og Adnan i de offensive midtbaneposisjonene, alle flytende fra posisjon til posisjon. Kagawa som rotasjon og van Persie på topp. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Men mtp at Rooney ryktes klar for R.MadridSay what? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Helt greit for min del å selge Rooney til Real. De betaler sikkert £50+ millioner, og Rooney kommer til å dra innen to år uansett, og da er det greit å få han ut av England. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Rooney er god han altså, men nei takk! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Men mtp at Rooney ryktes klar for R.MadridSay what? Er jo selvfølgelig bare rykter. Tviler på at det skjer derimot. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er vel et ryke som setter igang et annet nå. Mata til United -> Rooney på vei vekk osv. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Mata til United kan vel bety Rooney salg til sommeren? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Rooney forlater United til sommeren uansett - det tror jeg vi kan sette i banken. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Gidder ikke opprette en tråd et random sted på dette forumet så spør her; Noen som vet om jeg kan ta med min get-boks og koble den opp hos en annen som også har Get som leverandør? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Vet ikke om det fungerer med GET, men jeg har vært med på tilsvarende med CD. Dog ble jeg litt usikker i farten om begge hadde parabol eller kabel - de hadde iallefall samme system... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Skeptisk til om dette fungere på kabel, da man der har kommunikasjon begge veier. På CD parabol har det vært null problem. Ring og spør de. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Skal vel funke tror jeg, det er vel det kortet i GET boksen som skal ha no si.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Gidder ikke opprette en tråd et random sted på dette forumet så spør her; Noen som vet om jeg kan ta med min get-boks og koble den opp hos en annen som også har Get som leverandør? Hvorfor ønsker du det? Om det er kanalutvalget du vil ta med deg er det vel bare det gule kortet som trenger være med? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fordi der jeg skal bo er det ikke PVR, og å se tv-programmer direkte er ikke min stil. Tok med meg Get-boksen, tester senere. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Rooney har til nå hatt en av sine absolutt beste sesonger fra oss, milevis forskjell fra i fjor. Nokså skummelt å tenke på hvor vi hadde vært uten Rooney denne sesongen. Hvordan skal vi egentlig erstatte han? Finnes få typer av han der ute. Hvor finner vi en som jobber knallhardt fremover og bakover, en med hans innstilling, pasningkvalitet, skudd etc? Umulig å erstatte han med en spiller mener nå jeg. Må i så fall handles inn ny en CAM + 1-2 nye midtbanespillere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Rooney har til nå hatt en av sine absolutt beste sesonger fra oss, milevis forskjell fra i fjor. Nokså skummelt å tenke på hvor vi hadde vært uten Rooney denne sesongen. Hvordan skal vi egentlig erstatte han? Finnes få typer av han der ute. Hvor finner vi en som jobber knallhardt fremover og bakover, en med hans innstilling, pasningkvalitet, skudd etc? Umulig å erstatte han med en spiller mener nå jeg. Må i så fall handles inn ny en CAM + 1-2 nye midtbanespillere. Vidal kunne gjort hans jobb bakover og forover uten problem (ikke like bra pasningsfot). Ville heller hatt en Vidal og Kagawa enn Rooney og Carrick - just saying.. Endret 22. januar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Matt Law @Matt_Law_DT5m Juan Mata has told friends and family he is joining Manchester United #cfc #mufc Wow. Ser bra ut dette for Man Utd. Skal Rooney ned å spille sentral fra nå av eller..? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Matt Law @Matt_Law_DT5m Juan Mata has told friends and family he is joining Manchester United #cfc #mufc Wow. Ser bra ut dette for Man Utd. Skal Rooney ned å spille sentral fra nå av eller..? Etter sommeren gidder jeg ikke få forventninger lengere. Blir så utrolig skuffet hvis det faller i dass, eller at det ikke er reelt. Hvis han kommer, blir han å spille kant kan jeg tenke meg (Som Özil og Silva). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Har skjedd mye de siste 24 timene. Mata blir nok United spiller innen noen dager. Merkelig av Mourinho. Ser ikke helt hvorfor dette er lurt, men får håpe Mourinho har en plan for dette. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Matt Law @Matt_Law_DT5m Juan Mata has told friends and family he is joining Manchester United #cfc #mufc Wow. Ser bra ut dette for Man Utd. Skal Rooney ned å spille sentral fra nå av eller..? Etter sommeren gidder jeg ikke få forventninger lengere. Blir så utrolig skuffet hvis det faller i dass, eller at det ikke er reelt. Hvis han kommer, blir han å spille kant kan jeg tenke meg (Som Özil og Silva). Özil spiller svært sjelden kant for øvrig, du mener vel Cazorla? Har skjedd mye de siste 24 timene. Mata blir nok United spiller innen noen dager. Merkelig av Mourinho. Ser ikke helt hvorfor dette er lurt, men får håpe Mourinho har en plan for dette. Rart siden dere nektet å låne oss Ba i august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå