One 7 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Anderson på lån til Fiorentina, med opsjon på kjøp til sommeren. http://www.united.no/nyhetsarkiv/legesjekk-fredag/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Manchester United boss David Moyes fined £8,000 for Sunderland outburst http://www1.skysports.com/football/news/11661/9120608/manchester-united-boss-david-moyes-fined-8000-for-sunderland-outburst Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Har han nok råd til å dekke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Han tjener jo £100k for mye i uka, så ingen grunn til å bekymre seg over at herr Moyes ikke har råd til smør på brødskiva. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Hysterisk at Liverpool-supportere kommer her og gneldrer om filming. Pot calling the kettle black, sier jeg bare. Begge lag har sine svin på skogen, men det er bare en supportergruppe som har totalt skylapper når det kommer til eget lag. Andre kampen på rad Liverpool filmer seg til straffe. Spent på unnskyldningene denne gangen. Noen mulige utfall: Det er kontakt. Suarez blir behendlet så dårlig av dommerne ellers at han fortjente straffe her. Kan ikke klandre Suarez. Han blir grisetaklet hver uke så det er forståelig at han prøver å beskytte seg i slike situasjoner. Young/Januzaj light. United-gutta gjør dette hver runde. Dommeren dømmer! Fortell meg hvem i helvete som velger å stå på bena der. Endret 18. januar 2014 av Latias Visste jeg hadde glemt noe. Takk til Mednaetha. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Fortell meg hvem i helvete som velger å stå på bena der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ingen, men Oscar fikk gult for å gjøre det samme. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Om alle eller ingen vel å stå på beina er vel strengt tatt revnande likegyldig? Er det filming? Ja. Er det straffe? Nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Fortell meg hvem i helvete som velger å stå på bena der.Enhver helvetes faenskap med litt integritet. Om du skjønner språket. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har absolutt ikke noe imot at spillere som har rykte på seg for å filme (disclaimer: sikter ikke til noen spesielle) har vanskeligere for å få frispark enn andre. Se på det som en form for straff eller karma. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Men enkelte som har rykte på seg for å filme får jo ofte både straffe og frispark, og blir sjelden straffa for sine usportsligheiter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Looks like a dive, smells like dive. It probably is a dive. Jeg skjønner dommeren dømmer, det er perfekt timing på diven, i motsetning til mye annet vi har sett. Han slenger heller ikke ut en "lazy foot" som Young har som varemerke. 5 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 En forsvarsspiller inn når vi ligger under 3-0. Nå er det nok. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 de Gea Rafael - Evans - Jones- xxxxxx xxxxxx - xxxxxx - xxxxxx - Januzaj Rooney - xxxxxx Her har vi stammen i laget med spillere av kvalitet og med noen år foran seg. En STOR jobb å gjøre her, bare å splashe cash. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Chelsea 3-1 Man Utd Former Manchester United striker Louis Saha "Manchester United in pain. Need to find medicine soon." Word, Saha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 En forsvarsspiller inn når vi ligger under 3-0. Nå er det nok. Evra haltet av, men ja. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Bare å handle i januar. Bedre å gi litt mer for en spiller eller to nå, enn tape masse på å ikke spille CL neste år.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Tror fort det blir dyrere å lokke spillere hit om vi ikke kan friste dem med CL-fotball. Da må lønninger i City anno 2010-klassen deles ut for å kompensere for manglende CL-spill. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Fortell meg hvem i helvete som velger å stå på bena der.Enhver helvetes faenskap med litt integritet. Om du skjønner språket. ikke en Unitedspiller altså 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Slapp av gammern. Før du får fot nummer to også i graven så skal eg forklare deg hva integritet er for noe spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå