Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stallen til United er ikke god nok for topp 2

Da mener jeg forsvar og midtbane

Keeperen er mer en god nok og de fire spissene er det bare City som kan matche.

Men se på midtbanespillerne til United, det er 7-8 mann som kan forsvare en plass på laget. Problemet er at alle er terningskast "3". Det mangler et par klare stjerner på midten. Her burde det vært handlet for et år siden og ihvertfall i sommer. Fellaini var ikke rett mann for United.

Kan United supportere liste opp den beste midtbanen dere kan stille?

Sammenlign den med Chelsea, City, Arsenal, Spurs, Pool og Everton. Da ser dere at det mangler kvalitet i denne lagdelen.

Lenke til kommentar

Stallen til United er ikke god nok for topp 2

Da mener jeg forsvar og midtbane

Keeperen er mer en god nok og de fire spissene er det bare City som kan matche.

Men se på midtbanespillerne til United, det er 7-8 mann som kan forsvare en plass på laget. Problemet er at alle er terningskast "3". Det mangler et par klare stjerner på midten. Her burde det vært handlet for et år siden og ihvertfall i sommer. Fellaini var ikke rett mann for United.

Kan United supportere liste opp den beste midtbanen dere kan stille?

Sammenlign den med Chelsea, City, Arsenal, Spurs, Pool og Everton. Da ser dere at det mangler kvalitet i denne lagdelen.

Ellers er vi enige.

Lenke til kommentar

Rettelse, jeg mente IKKE at United har bedre midtbane en Everton og Liverpool, men at det er langt opp til de beste.

Føler dog disse er rimelig jevne (uten skader):

Lucas - Gerrard

Henderson - Coutinho - Sturridge

vs

Cleverly - Carrick

Januzaj - Rooney - Valencia

(Evnt: Fletcher/Fellaini/Kagawa/Nani/Rooney)

Lenke til kommentar

Rettelse, jeg mente IKKE at United har bedre midtbane en Everton og Liverpool, men at det er langt opp til de beste.

Føler dog disse er rimelig jevne (uten skader):

Lucas - Gerrard

Henderson - Coutinho - Sturridge

vs

Cleverly - Carrick

Januzaj - Rooney - Valencia

(Evnt: Fletcher/Fellaini/Kagawa/Nani/Rooney)

Fletcher - Carrick over Lucas og Gerrard any day.

Januzaj - Kagawa - Rooney over enhver trio fra Liverpool (bortsett fra en trio med Suarez). Dog må det ny manager til for at noe slikt skal fungere. Moyes har ikke tro på spill gjennom midten. Han vil heller dunke inn baller fra siden.

Under Moyes:

Fletch - Carrick

Valencia - Fellaini - Rooney

RvP

Lenke til kommentar

Sturridge har kun spilt spiss i Liverpool, du kan bytte han ut med Sterling. Og du skulle vel skrive at United ikke har en dårligere midtbane?

Tja, han spiller ving i 4-3-3 og spiss i 3-5-2. Suarez er midtspiss i Pool med Sturridge/Coutinho på kantene. Dog forandres dette ofte da Suarez vandrer all over the place...

Lenke til kommentar

Fletcher - Carrick over Lucas og Gerrard any day.

Januzaj - Kagawa - Rooney over enhver trio fra Liverpool (bortsett fra en trio med Suarez). Dog må det ny manager til for at noe slikt skal fungere. Moyes har ikke tro på spill gjennom midten. Han vil heller dunke inn baller fra siden.

Under Moyes:

Fletch - Carrick

Valencia - Fellaini - Rooney

RvP

Noe som forsåvidt har fungert helt ræva. Kanskje han synes midtbanen er for svak, men jeg har ikke akkurat begeistret av glede og underholdning hver gang det har kommet et innlegg fra siden. Noen få ganger kanskje.

Det er så kjedelig å se på og så jævla forutsigbart. Fortsetter det slik så tar det ikke lang tid før noen stopper kantene våre. Og det ser ikke ut til at han har noen plan b så isteden så kommer vi til å bare sentre fram og tilbake og slippe inn på kontringer. Helt ræva sjansestatistikk. Forventet ikke en briljant sesong, men forventet ihvertfall at det skulle gå så dårlig.

Lenke til kommentar

Synes det var flere gode angrep gjennom midtbanen i går. Raskt veggspill som gjorde at vi kom til gode muligheter. Med Rooney og/eller Persie på topp kunne det fort sett veldig annerledes ut.

Chica scoret et bra mål, men han er ikke en jeg stoler på i kamper fra start. I hvert fall ikke i PL og CL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Få tilbake Nick Powell ,, la ungguttene få spille. Tviler på at de kan gjøre det stort verre, og føler virkelig ikke Cleverley er United materiale.¨

Og hvorfor han liker å misbruke Kagawa er helt latterlig. La han spille der han er god, og ikke sett Fletcher som høyreback please.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...