Tomtruck Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dette var et kraftig tilbake steg i kampen om ligagullet. Og det er helt utrolig at laget ikke skaper en eneste målsjanse før det er gått en time. Og det viser seg at laget er totalt avhengig av Rooney og Ronaldo. Arsenal ser ut som et mesterlag. De stanger og stanger og får full uttelling til slutt. Sånt blir det gull av. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Faen er det mulig. Slikk rumpeballene mine ass. Er forbanna som faen, United viser at dem er avhengig av at alle de beste starter. Hargreaves og Nani, hva faen kjøp er det? Dem kan skyte frispark, men noe annet? NEI! Uff, nå må jeg legge meg ned en stund, dette var bittert. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva faen skjedde i Everton-kampen? De hadde antageligvis kreative spillere som flytter på seg, går på løp, spiller i bakrom, bruker kantene, møter ballen, løper i skuddposisjon eller lettere sagt alt det United ikke gjorde i dag. United er ingenting uten enten Rooney eller Ronaldo på banen, jeg har innsett det for lengesiden, de to (også delvis Scholes) er hele den kreative kraften i United, de andre er bare en gjeng med roboter. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hargreaves og Nani, hva faen kjøp er det? Dem kan skyte frispark, men noe annet? NEI! Er du seriøs? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hargreaves og Nani, hva faen kjøp er det? Dem kan skyte frispark, men noe annet? NEI! Er du seriøs? Nani var hvertfall ræva idag. Men jeg syntes Owen var Uniteds beste, fantastisk spiller. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 At Nani ikke var på sitt beste idag er greit, men å si at han ikke kan annet enn frispark faller i mine øyne på sin egen urimelighet. Owen jobber og står på, fantastisk spiller ja, han viser hvordan samtlige på United burde stått på idag. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Trist, trist kamp. Selv om jeg nesten hadde følelsen på at vi skulle greie uavgjort og ta et stk. viktig poeng. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg syns Nani var dårlig, mye tullball. Jeg syns ikke Owen spilte sin beste kamp, men det er min mening. Må si Anderson storspilte etter han kom inn. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må si Anderson storspilte etter han kom inn. Anderson er det beste kjøpet til United siden Ronaldo, "gutten har det", neste sesong tipper jeg at han har tatt plassen til Scholes. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Herregud folkens, gullet er ikke tapt fordi vi taper en kamp. Må minne om at United har hat 5,6,7 strålende kamper på rad nå, er naturlig at man ikke kan prestere like bra i hver kamp. Aldri hørt så mye syt før... Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) United tap, Arsenal og liverpool seier..chelski lede sin kamp.. der var helga, for ikkje og sei veka ødelagt Endret 24. november 2007 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 En sånn kamp måtte vel komme. Det har vert litt for enkelt i det siste. Saha finner ikke samspillet med Tevez. Vi blir altfor lette på topp og klarer ikke skape nok sjangser. Tevez burde ha scåret og Pique gjorde en feil (noe som er lett å gjøre for en ung forsvarer. Vi spilte uten en del spillere men det som slo meg er at vi virket umotiverte. Vi fikk et tidlig mål i mot oss og kom oss aldri etter det. Dette er en ypperlig sjangse for spillerene (og fansen) å komme seg ned på jorda. Her må det jobbes. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hoho, eneste United-kampen på lenge som jeg ikke har fått med meg. Faen så bra timing! Synes det ble veldig mye sutring her. Det er snakk om 1 dårlig kamp etter en lang rekke med kamper med utrolig mye god fotball. Slikt skjer alltid før eller siden, håper dette skjer før for Arsenal sin del nå, for de fortsetter jo bare å plukke poeng :\ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) HVORFOR SPILTE IKKE CRISTIANO RONALDO? Noen som har et godt svar på dette. Han kan redde ethvert lag mot ethvert annet lag! Endret 25. november 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 HVORFOR SPILTE IKKE CRISTIANO RONALDO? Noen som har et godt svar på dette. Han kan redde ethvert lag mot ethvert annet lag! Du er ikke alene om det spørsmålet! Dem kunne heller spilt med han mot Bolton og hvilt han i Sporting kampen, siden dem er allerede videre der. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) For å roe noen skuffede sjeler så er Ronaldo skadet. http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...naldo_er_skadet <"Ronaldo har en mindre strekkskade på innsiden av låret," bekrefter United-manageren, og legger til: "Vi får se det hele an på tirsdag, men verken han eller Vidic var istand til å spille lørdagens kamp." En liten strekk er farlig å spille med siden det kan bli så mye verre. http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...p;newsid=510207 Endret 25. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Joda, de kunne godt kommet med nyhetene litt tidligere, mye verbalt misbruk som kom erfra fordi jeg var uvitende. Mulig at det er en unnskyldning som de finner på får å berolige flere hundre tusen United-fans. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er forresten heller ingen unnskyldning at Ronaldo ikke var med. Bolton er et lag vi skal kunne slå med greit reservepreget lag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Forferdelig irriterende. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er forresten heller ingen unnskyldning at Ronaldo ikke var med. Bolton er et lag vi skal kunne slå med greit reservepreget lag. Nei, det tror ikke jeg. Bolton er jo et ganske sterkt lag, som ALLTID er god mot United. De har en klassespiss i Anelka, som lett kan gjøre ting på egenhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå