Jotun Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 MYE bra her nå gutter! Men.... Tottenham på hjemmebane.... 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noen som driver å gir alle +1 lol 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ikke alltid like mye å finne på i ferien sikkert 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Kom igjen da, mer liv her please. Kjeder meg her gitt! 4 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ikke så rart at det er godstemning her no, Vi plukker poeng på dager vi spiller dritt og vi ser at vi nærmer oss lagene over oss. Deilig å se at ting begynner å se lysere ut, selv om spillet igår var alt annet enn godt! 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Så ille er Moyes ikke allikevel? 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Vil fortsatt se en ny manager inn. Moyes er ikke rett mann. 3 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Vil fortsatt se en ny manager inn. Moyes er ikke rett mann. Då vil du nok måtte vente ei stund. Alt tyder på at han vil få tid til å prøve og feile. Samstundes så er det med rett mann eller ikkje veldig vanskelig å vere bastant på. Moyes var ikkje mitt førsteval og han har ikkje overbevist endå, men eg kan ikkje seie at han ikkje vil kunne vokse inn i rolla. Det er det andre som har gjort tidlegare. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Håper forsatt på solskjær om noen år jeg, men er ikke misfornøyd med Moyes heller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det er nok Banan som deler ut alle de gratis plussene Tror Moyes blir en stund og hvis han skulle lykkes blir han enda lenger. Og innen den tid så vil nok Solskjær allerede være manager i en annen stor klubb så jeg ser ikke for meg at Solskjær blir vår neste manager hvis det skulle skje innen 3-5 år. Han har ikke nok erfaring ennå, men om han får noen år i en PL klubb så vil det nok nærme seg ja. 4 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Men Moyes er så grå, og fotballen hans er likeså. 8 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Solskjær i PL vil være en våt drøm for enhver nordmenn, uansett hvilken klubb man holder på. 4 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Spurs skal visstnok låne Büttner med opsjon på kjøp. Det er nederlanske De Telegraaf som melder dette. I spoileren; nederlansk oversatt til norsk av Google translate. Ikkje veldig imponerande. Tottenham Hotspur har offisielt rapportert på Manchester United for Alexander Büttner . Den nederlandske venstreback ( 24 ) håper å få fra en til en annen engelsk klubb . Sensasjonelt overføring denne uken London-klubben ønsker den tidligere fotballspiller Vitesse til slutten av leietiden , etter som det kan kjøpes i sommer .Det er dermed for Büttner en løsning på sin situasjon i Manchester under den nye David Moyes , trener sporadisk bruk av hans tjenester. Büttner var denne sesongen i tre forskjellige ligaer aktive .Han spilte i Premier League , Ligacupenog Champions League . For hver konkurranse , men jobbet han bare to kamper av. Det skal endre seg snart , vil spilleren for en stund .Büttner gjort i september i fjor , en flott start for United da han scoret i en formidabel måte i sin debut på Old Trafford for øynene på 76.000 tilskuere . I de første femten månedene i Manchester United , har han totalt atten dueller kan forekomme . Innenfor hovedkroppenMen altfor ofte , er han for tiden ignorert av Moyes , som også har lagt på Everton venstre -back Leighton Baines sansene .Spesielt gitt som sikrer Büttner ser små utsikter i forkjemper for England . I januar Baines ville bare gjøre overgangen til United. Med den raske Tottenham fullback bør være fast på venstre . Det tilbyr også ytterligere muligheter for Jan Vertonghen å spille . I midtforsvaret Den tidligere Ajax -spilleren må nå ofte opererer som en mulighet tilbake . Büttner klarer å være på Spurs i de neste fem månedene , en fast verdi , han også øker hans sjanser selv til å gå til VM i Brasil . 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 30. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. desember 2013 Haha, digg. 11 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Haha, digg. Den der er vel frå i fjor? Den er uansett morsom, men eg trur ikkje Rio bryr seg så himla mykje. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ahh, det er godt mulig. Så den bare postet i fotballtråden på et annet forum. Og nei, jeg hadde nok ikke brydd meg stort med den lønna selv. 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Han er vel også ganske bevisst på at han har det temmeleg bra, og i fylgje boka til SAF er Rio veldig engasjert i Unicef-arbeid for å betre afrikanske barn sin kvardag. Så han tar eit visst samfunnsansvar, sjølv om det burde vere regelen og ikkje unntaket når ein har det så godt som proffe fotballspelarar. 5 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Moyes sa under dagens pressekonferanse at han ikke trodde januar var en god måned å handle nye spillere, men at de var på utkikk, som alle andre. Veldig vagt. Tviler litt på at vi får inn noen nye, spesielt noen vi virkelig trenger. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Ikke så rart at det er god stemning her no, Vi plukker poeng på dager vi spiller dritt Mao hver eneste kamp? Endret 31. desember 2013 av AllFather 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Baines inn til minst £15mill. Hvis dette ikke skjer, er det et suksessfullt vindu i mine øyne. Endret 31. desember 2013 av Hansoen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå