AnewZ Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Vi vil aldri la oss jekke ned. Det bør nesten 25-års historie være et klart tegn på. Av og til lurer jeg på om du bare leser det du vil lese? De siste årene har Pool-fansen vært jekket ned til de grader. Jekket ned og resignert. I år derimot er det andre baller for dere, og optimismen vil ingen ende ta. Kompiser som er stålsikre på at dere vinner på Etihad bla. Så jo, med noen tap nå fremover så vil dere helt klart blitt jekket ned noen hakk. 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 På 80 kamper mot City (dies hjemmebane) city 26 seire pool 32 seire uavgjort 22 så statistisk sett så er det fordel Liverpool. jeg håper nå bare på underholdene fotball, det som er viktigste tingen :-) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hvordan er statistikken etter 2008? Oppriktig spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Av og til lurer jeg på om du bare leser det du vil lese? De siste årene har Pool-fansen vært jekket ned til de grader. Jekket ned og resignert. I år derimot er det andre baller for dere, og optimismen vil ingen ende ta. Kompiser som er stålsikre på at dere vinner på Etihad bla. Så jo, med noen tap nå fremover så vil dere helt klart blitt jekket ned noen hakk. Om noen kommer til å vinne på Etihad så er det Liverpool. Vi slo chelsea's seieresrekke på brua Vi slo United's seiersrekke på Old Trafford. Så ja, det er fult mulig at Liverpool slår city imorgen. Men jeg personlig tørr kun å håpe på uavgjortresultat. Hvordan er statistikken etter 2008? Oppriktig spørsmål. Hovedsaklig Uavgjort. 0-0 i 07-08 2-3 i 08-09 0-0 i 09-10 3-0 i 10-11 (Liverpool slo så city 3-0 på anfield) 3-0 i 11-12 0-1 i 11-12(league cup semifinale) 2-2 i 12-13 Suck om that, Hargo Endret 25. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Suck om that, Hargo +1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 +1Det er en sånn knapp for slike innlegg..... 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 «ser etter knapp med +1 på» 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Glad jeg bruker brokkbind for tiden, hvis ikke hadde jeg nok ledd på meg et nytt brokk. Så morsomt! 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 «ser etter knapp med +1 på» +1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Glad jeg bruker brokkbind for tiden, hvis ikke hadde jeg nok ledd på meg et nytt brokk. Så morsomt! Jepp, svinger ganske hardt for tida. Høyt nivå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Holder på å le meg i hjel, jeg også. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Det er en sånn knapp for slike innlegg.....Det er feigt å gjemme seg bak "pil opp"-knappen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Suck om that, Hargo Ok, fordi? Dere er flinke til å hjelpe United, eller? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 "Alt må inn med teskje." Sitat Jotun. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hvem brøt Arsenals unbeaten run? Hvem brøt den forrige rekka på Ethiad? United. Det er ikke selvsagt at det er Liverpool som skal bryte en sånn rekke, men det kan jo skje og det hadde egentlig ikke vært meg imot Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Helvete du har rett Latias. Hadde bare drukket litt juleøl og greier og fristet for mye når han skrev muligheten om hva som kunne skje innen nyttår osv. Men du har rett.. *går tilbake til å håpe på uavgjort* Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 25. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) For de som fortsatt ikke har lest den på United.no: T’was the night before Christmas, Old Trafford was bare.The staff all gone home, there was nobody there..The lights cast a shadow, a soft glimmer whichlit up the soft green grass on the pitch. Just as the clock gave out its twelfth chimeAn old man appeared, as if frozen in time.He gazed at the tunnel, then broke out in voice“ITS TIME TO BEGIN.. LETS HAVE YOU MY BOYS” Out from the tunnel appeared a lone figureSame as in life, only infinitely biggerThe old man called out as he slowly drew near“good evening Duncan, are the rest of you here” The figure broke out in wide open smile“Good Evening Sir Matt, it has been a long whileThe rest are all coming, they’ll be here soon,”As seven more shadows were cast by the moon. Whelan and Bent, Pegg, Taylor and Byrne,Jones , and Colman, they came out in turn.He greeted each one, just by calling their namethen proudly announced “do you fancy a game” They took to the pitch, and the still night was brokenBy leather on leather, not one word was spokenThey played once again, like they did long beforeAnd imagined the sound of the Old Trafford roar Edwards called out “come on lads lets pretendThat we’ve just scored a goal at the old Stretford End”As they ran to the edge of the pitch by the goalThere in the stands sat a solitary soul. His eyes were all puffy, his cheeks wet with tearsAs his mind wandered back to those wonderful years“come down and join us” they cried all as one“yes come down and join them” said Matt “go on son” The lonely man stood and with much pain he said“I’m afraid I can’t play with you, you are all dead.You are all ghosts, and I am aliveThat was the price that I paid to survive” My role was to go on, inspire the teamAnd finally realise Matt Busbys dreamTo tell of your greatness, and as I get olderTo burden the weight of your life on my shoulders.” The ghost of Sir Matt then raised up his headGiving out a loud groan, he finally said“Bobby, You survived, that much is trueBut we wouldn’t be here if it were not for you For you are the one who has kept us aliveThat was the reason you had to surviveIf you were with us, all we have would be goneAnd the game that we play could no longer go on If you can’t understand why it happened this wayThen come here and watch when United playThey sing about us, they remember us allWe live and we breathe with each kick of the ball The legends that live here, Robson and Best,Cantona, Law, Giggs, Scholes and the restThey are us, we are them, we are all here as oneAnd that is the reason United goes on So come down and join us, we’re begging you doYou are still one of us, and we’re still one of you”And then Bobby’s face rose and he gave them a smileAnd he said “I would love to come play for a while” They played and they played, as they did in the pastOnly not quite as skilful, and not quite as fastAnd when it was over, and when it was doneThey’d defeated Benfica by four goals to one. Then Sir Matt said “lads, its been fun you knowBut It’s now Christmas day, and we really must go”They walked to the front of the stadium and turnedAnd Sir Bobby said “there is something I’ve learned” “You did not die, on that February nightYou’re still here with us, as you’re with me tonightAnd you’ll live on forever as long as we play”As the ghosts disappeared down Sir Matt Busby Way. Rett og slett fantastisk! Kudos til personen som laget den. Endret 25. desember 2013 av RollsReus 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå