Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk umiddelbart en dårlig følelse når jeg så at vi spilte uten Ronaldo i dag, mannen er jo halve laget alene, og uten Rooney også er ikke United mer enn et middelmåding lag. United er altså total avhengig av disse to spillerene (samt Ferdinand). At Sir Alex ikke har oppdaget dette er ubegripelig. Ellers var jeg spent på hvordan sammarbeidet mellom Saha og Tevez ville være i dag, jeg vet jo at Saha har enorme kvaliteter, men i dag spiller han som en visten blomst, samme med Tevez egentlig, som i seg selv har vært en liten nedtur hele sesongen i mine øyene. Jeg er spent på annen omgangen, men tviler sterkt på at United vi heve seg. Tror vi må kryssefingrene på at Davis eller noen andre på Bolton skal få rødt kort hvis vi skal sanke tre poeng i dag, eventuelt få noe "gratis", for i dag tar ikke United 3 poeng på egenhånd.

Lenke til kommentar

Nei dette var fullstendig tragisk. SAF må ta selvkritikk om Ronaldo faktisk var frisk og kunne spille. Latterlig å tape mot bolton for første gang borte på 30 år, de har vel ikke vunnet på rundt 8-9-10 kamper?

Hargreaves / Carrick fungerer ikke sammen, og jeg synes Nani fortsatt finner på mye tull. Tabbe av Pique på scoringen. Tevez skal FOR FAEN KLARE å putte en ball i et åpent mål fra maks 1 meters hold, og hvorfor kjefter du deg selv opp på tribunen SAF? Trodde da at du hadde mer rutine enn det.

Latterlig av Evra å ikke spille ballen inn mot Saha på slutten der.

Nei dette var fullstendig tragisk, og vi er plutselig 6 poeng bak Arsenal og likt med (faktisk bak) Liverpool hvis vi tar utgangspunkt i at de vinner hengekampene sine. Nå skal jo bare Chelsea rævkjøre Derby relativt hardt og komme innpå oss med bare 2 poengs forskjell.

Dette var forskjellen fra det United vi så i fjor. Selv om vi hadde hatt en dårlig dag og spilt like dårlig, så hadde vi allikevel vunnet denne kampen forige sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...