Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro er tro osv.

Wackee, United kunne trukket Schalke, Olympiakos, Galatasaray, Milan eller Zenit. Virker som at folk både her på forumet og rundt om i mediene har glemt at det er en fordel å vinne gruppa si sammenlignet med å komme på andreplass. Og før det glemmer de at gruppene i forkant er basert på seeding. Utrolig merkelig å syte over.

Hadde selv håpet Schalke, men tipper laget tar Olympiakos også. Som jeg lunefullt påpekte for noen måneder siden: Jeg tipper United kommer på 5 i ligaen og vinner CL i år.

Lenke til kommentar

Har ikke turt å innrømme det helt for meg selv enda, da jeg er redd for å bli skuffet, men jeg har faktisk litt troen på CL-gull i år. Derimot tror jeg ikke vi klarer bedre enn 5 plass i ligaen, så er forberedt på den skuffelsen.

Og for de som mener man må være rimelig skrudd i hode for å ha troen på CL-gull denne sesongen, så er det bare å se tilbake på sist Chelsea vant. Som Alt-Ctrl sa, cup er cup. Så Olympiakos kan bli vanskeligere enn det folk tror, samtidig som at Barca/Bayern kan bli "enklere" enn det folk tror.

Lenke til kommentar

Bastian Schweinsteiger :

" My younger brother is a big Man United fan , He is asking me everyday to leave Munich and play there , I remember back in 2010 when we knocked out them in the quarterfinal of the Champions League , I found him in tears and when he saw me he was shouting: Fu*k you! Fu*k you! "

( Der Spiegel )

Hadde ikke vært meg imot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...