Mr. President™ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 City hadde vel ikke akkurat vært en walk in the park.. Ellers overkommelig, ja. Edit: men det er kanskje ikke lov med to engelske lag mot hverandre i denne runden? 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det hadde ikke vært noen spesielt store kamper uansett hvem vi hadde møtt. Alle var overkommelige lag. Milan-United er jo alltid store kamper, uansett. Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 16. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2013 18 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ja, dere kan jo alle regler til punkt å prikke. Takhøyden er stor her ser jeg.. Beklager! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ooooh..... So bitter, but still sweet!! 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ooooh..... So bitter, but still sweet!! Whatever.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hehe.... Må ikke ta deg så nær smukken. Du vil jo gå rundt sur veldig ofte du da Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hehe.... Må ikke ta deg så nær smukken. Du vil jo gå rundt sur veldig ofte du da Joa.. er ute med leppa ofte selv så må vel tåle den der.. Et "dumt" spørsmål til: Er det slutt på regler rundt lag fra samme land etter denne runden? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Et "dumt" spørsmål til: Er det slutt på regler rundt lag fra samme land etter denne runden? Ja. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Olympiakos BØR være seier, hver eneste dag i uka. Er litt mer i tvil om neste runde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ja, for vi kunne møte Bayern nå i 8-dels? Uff, trekker meg tilbake til hiet og blir der. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ser at det i media blir fokusert på hvor lett motstand United fikk. Siden me ikkje kunne møte hverken City, Arsenal eller Leverkusen av gruppetoarane var vel ingen av laga me kunne møte veldig "vanskelige", var del vel? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tror Olympiakos blir hardere enn folk tror, cup er cup osv. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tro er tro osv. Wackee, United kunne trukket Schalke, Olympiakos, Galatasaray, Milan eller Zenit. Virker som at folk både her på forumet og rundt om i mediene har glemt at det er en fordel å vinne gruppa si sammenlignet med å komme på andreplass. Og før det glemmer de at gruppene i forkant er basert på seeding. Utrolig merkelig å syte over. Hadde selv håpet Schalke, men tipper laget tar Olympiakos også. Som jeg lunefullt påpekte for noen måneder siden: Jeg tipper United kommer på 5 i ligaen og vinner CL i år. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) 4. i ligaen, ligacup, fa-cup og cl. Lett. Januzaj blomstrer i vårsesongen og utgjør den store forskjellen (er det jeg drømmer om hvertfall). Edit: Forøvrig sykt å nevne 4. plass i ligaen som en drøm. Endret 16. desember 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Liverpool på fjerde og United på femte med CL-gull. Adnan og Welly netter i finalen. Krem. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Vi har jo en enorm sjanse. To storklubber er garantert ute til neste runde. Problemet er at mange av dem er flere hakk over oss. Endret 17. desember 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har ikke turt å innrømme det helt for meg selv enda, da jeg er redd for å bli skuffet, men jeg har faktisk litt troen på CL-gull i år. Derimot tror jeg ikke vi klarer bedre enn 5 plass i ligaen, så er forberedt på den skuffelsen. Og for de som mener man må være rimelig skrudd i hode for å ha troen på CL-gull denne sesongen, så er det bare å se tilbake på sist Chelsea vant. Som Alt-Ctrl sa, cup er cup. Så Olympiakos kan bli vanskeligere enn det folk tror, samtidig som at Barca/Bayern kan bli "enklere" enn det folk tror. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fine mål frå ungdomen i går. Spent på om nokon frå dei yngre rekkene får vere med i troppen til i morgon. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Bastian Schweinsteiger : " My younger brother is a big Man United fan , He is asking me everyday to leave Munich and play there , I remember back in 2010 when we knocked out them in the quarterfinal of the Champions League , I found him in tears and when he saw me he was shouting: Fu*k you! Fu*k you! " ( Der Spiegel ) Hadde ikke vært meg imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå