Bandidos-Pelle Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvordan er veien videre? Vinner av Kamp A mot Kamp H eller hvordan funker dette? Har lyst til å regne litt på veien fram mot finalen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Nå får nå United vinne kampene før dere konkluderer med lett eller vanskelig vei. I år tror eg at alt kan skje. Dessverre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hvordan er veien videre? Vinner av Kamp A mot Kamp H eller hvordan funker dette? Har lyst til å regne litt på veien fram mot finalen. Er en ny trekning etter dette.. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Herlig. Det ble som jeg håpet på, Olympiakos mot Manchester United. Det skal være seire, men i år kan jo alt skje. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er en ny trekning etter dette.. Herregud, selvfølgelig. Ble litt ivrig her jeg satt og så for meg hele treet var klargjort på forhånd, men sånn har det jo aldri vært. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Kommentarfeltene på nettaviser har et jævla lavt nivå. Liverpool-"fans" som klager over blant annet lett motstand for United samtidig som de mener at Olympiakos burde vinne... Tror de har glemt litt hvordan Gruppevinner vs gruppetoer fungerer. Endret 16. desember 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ikke snakk om at City kommer fra Nou Camp med poeng, tror også at Barca krangler seg til et poeng på Etihad. Sayonara City!Det handler ikke om poeng men antall mål i utslagsrunden.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kommentarfeltene på nettavisen har et jævla lavt nivå. Liverpool-"fans" som klager over blant annet lett motstand for United samtidig som de mener at Olympiakos burde vinne... Tror de har glemt litt hvordan Gruppevinner vs gruppetoer fungerer.Selvsagt bør Olympiakos vinne. Hadde du virkelig trodd vi skulle mene noe annet..?Og det er klart det var en god trekning for United. Det har jo "alle" her nevnt opptil flere ganger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Selvsagt bør Olympiakos vinne. Hadde du virkelig trodd vi skulle mene noe annet..? Og det er klart det var en god trekning for United. Det har jo "alle" her nevnt opptil flere ganger. Ja. Når Pool møter Cardiff hjemme så mener ikke jeg at Cardiff bør vinne den kampen uansett. Hadde du virkelig trodd jeg skulle mene det? 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ja. Når Pool møter Cardiff hjemme så mener ikke jeg at Cardiff bør vinne den kampen uansett. Hadde du virkelig trodd jeg skulle mene det? "Bør vinne" som i det er det "vi" håper på. Å si noe annet er bare forsøk på jinx. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Eg tolker "bør vinne" som i at det er pinlig om Olympiakos ikke vinner. Å si at de håper olympiakos vinner sier seg selv at de gjør. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Eg tolker "bør vinne" som i at det er pinlig om Olympiakos ikke vinner. Jeg tipper jinx-forsøk. Ingen med hodet på rett plass tror United ikke går videre etter den trekningen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Jeg tipper jinx-forsøk. Ingen med hodet på rett plass tror United ikke går videre etter den trekningen. Men.... Ehm... Ingen med hovudet på rett plass heiar på Liverpool heller då... Endret 16. desember 2013 av archanios 8 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Olympiakos, ja. Må si det var en god trekning, forsåvidt, men likevel jævla kjedelig Nesten så jeg håpa på Milan, i alle fall Schalke. Men tar imot Olympiakos med åpne armer. Bør gå bra, men vet aldri med United om dagen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det hadde ikke vært noen spesielt store kamper uansett hvem vi hadde møtt. Alle var overkommelige lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det hadde ikke vært noen spesielt store kamper uansett hvem vi hadde møtt. Alle var overkommelige lag. Ha,Ha,Ha. Hadde vært morsomt å se en kamp mot bayern med den midtbanen vi har hatt. Tosifret slakt tipper jeg, Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ha,Ha,Ha. Hadde vært morsomt å se en kamp mot bayern med den midtbanen vi har hatt. Tosifret slakt tipper jeg, Ja, for vi kunne møte Bayern nå i 8-dels? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ha,Ha,Ha. Hadde vært morsomt å se en kamp mot bayern med den midtbanen vi har hatt. Tosifret slakt tipper jeg, Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Det hadde ikke vært noen spesielt store kamper uansett hvem vi hadde møtt. Alle var overkommelige lag.City hadde vel ikke akkurat vært en walk in the park..Ellers overkommelig, ja. Edit: men det er kanskje ikke lov med to engelske lag mot hverandre i denne runden? Endret 16. desember 2013 av indahla Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 16. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2013 Litt for mye å forlange at en LFC-supporter skal kunne CL-reglene ser jeg. 26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå