Latias Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jævlig dårlig timing. Må sette vår lit til Kagawa bak Rooney i en hektisk juleperiode. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Neida. Rooney og Chicha på topp i 4-4-2. Party like it's '99! EDIT: Dårlig eksempel. Vi var jo gode i '99... Endret 13. desember 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Overrasker meg ikke om Welbeck og Hernandéz begynner å prestere som faen nå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ryktes at Chica kanskje skal byttes for Guarin. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Vi kan vel fortsatt ligge bedre an enn vi gjorde i 99 til nyttår? Orker ikke sjekke, men jeg mener å huske at vi hadde en sinsyk rekke kamper uten tap, men siden vi spilte uavgjort alle kampene borte ble det ikke så fryktelig mye poeng. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg så på season review fra Treble-sesongen her om dagen. Var ikke mye å rope hurra for før Liverpool i FA Cup 24. januar. Etter det tok det helt av. Vi vant ligaen med 79 poeng. Det hadde ikke holdt i dagens Premier League. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hadde jo holdt ifjor. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det holder ikke i år. Arsenal kommer til å forsterke på topp i januar - det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hadde jo holdt ifjor. Hadde vi gitt vekk 10 poeng mer i fjor vil jeg si at sannsynligheten er ganske stor for at City ville fått minst ett av dem, og målforskjellen kunne fort tippet i deres favør også. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det nye treningsopplegget som er skyld i skadene til Persie og Carrick? Carrick er jo ingen ungfole lenger han heller. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Etter 15 spilte kamper i forrige sesong kan man trygt si både Liverpool og Arsenal har byttet plass med United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Etter 15 spilte kamper i forrige sesong kan man trygt si både Liverpool og Arsenal har byttet plass med United. Forrige sesong hadde Liverpool ganske så lik utgangspunk som United har denne sesongen. Ny manager, ny spillestil og nytt regime. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Skade etter skade. Fortsatt skeptisk til Moyes' treningsopplegg og bruk av RvP. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Lol. Rvp har "vært skada" hele karrieren før han kom til United. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Gikk også de to siste sesongene nærmest skadefri. Jeg har ikke konkludert over noe, men synes det er helt greit å stille spørsmål ved treningsopplegget til Moyes mtp. de tidligere sesongene til Everton. Jeg har kun helt grunnleggende kunnskap om idrettskader (og fysiologi), men jeg trenger ikke å tro på Verheijen eller noen andre for å forstå at å la RvP spille en hel kamp etter å nettopp ha kommet tilbake fra skade er sjansespill. RvP er ikke den eneste som har slitt med skader denne sesongen. Flere av spillerne ga uttrykk for at treningen under Moyes var hardere i pre-season. Legger man da til en skeptisk Verheijen som tidligere har hatt rett i bl.a. kritikken av Mancinis opplegg i City, og den ekspertisen han sitter med innen fotballtrening, så har man i det minste grunnlag for å tvile. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Enig. Jeg tror dinosaur-opplegget til Moyes ikke er helt ideelt. Jeg har dog troa på oss utover i sesongen, da Everton som regel var knallgode etter nyttår. Håper bare ikke dette blir en trend for United i årene som kommer også. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/13/sport/fotball/premier_league/manchester_united/adnan_januzaj/30833472/ Hadde ikke hatt noe imot det for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Overrasker meg ikke om Welbeck og Hernandéz begynner å prestere som faen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå