Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Etter 15 spilte kamper i forrige sesong kan man trygt si både Liverpool og Arsenal har byttet plass med United.

Forrige sesong hadde Liverpool ganske så lik utgangspunk som United har denne sesongen. Ny manager, ny spillestil og nytt regime.

Lenke til kommentar

Gikk også de to siste sesongene nærmest skadefri. Jeg har ikke konkludert over noe, men synes det er helt greit å stille spørsmål ved treningsopplegget til Moyes mtp. de tidligere sesongene til Everton. Jeg har kun helt grunnleggende kunnskap om idrettskader (og fysiologi), men jeg trenger ikke å tro på Verheijen eller noen andre for å forstå at å la RvP spille en hel kamp etter å nettopp ha kommet tilbake fra skade er sjansespill. RvP er ikke den eneste som har slitt med skader denne sesongen. Flere av spillerne ga uttrykk for at treningen under Moyes var hardere i pre-season. Legger man da til en skeptisk Verheijen som tidligere har hatt rett i bl.a. kritikken av Mancinis opplegg i City, og den ekspertisen han sitter med innen fotballtrening, så har man i det minste grunnlag for å tvile.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...