One 7 Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Men uansett er vel United fortsatt et topplag kommersielt sett, og har en stor målgruppe i Norge/Skandinavia. Derfor ble jeg litt overrasket, men kjekt å få se CL kamper fra tid til annen, selv om viasat kommentatorene/studiopanel er boss. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg lo hvertfall av kommentaren og tok den som en syrlig kommentar til United sine prestasjoner. But i could be wrong. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Kampen sendes gratis på ITV.COM. bruk er proxy program med UK adresse 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Sendes vel gratis på viasat 4 så ser ikke poenget med stream? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Engelske kommentatorer? Har ikke tv? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Litt vel naiv der eller, Joltærn? Takk for infoen, AF. Strøkent. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 http://m.db.no/2013/12/10/sport/manchester_united/fotball/premier_league/champions_league/30770896/ Mange negative artikler om United på DB.no det siste.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 DB er faktisk ute på en liten heksejakt virker det som. Som den innkast episoden f.eks. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Har merket det jeg også. Nå har avisene stort sett vært veldig snille med United, men i det siste har de vært veldig glade i å skrive negativt. Den innkast-episoden tok kaka. Helt på trynet. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 DB eksisterer for å provosere generelt. Den "avisen" blir bare verre og verre. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Trenger litt hjelp her. Hola Unblocker funker ikke lenger, så har avinstallert det. Beste måten å få sett ITV på? Ingenting av DNS-koder ser ut til å fungere. Endret 10. desember 2013 av niko. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Ville brukt filmon.com så lenge den er på ITV. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Hvorfor er folk redd for at vi ikke kommer til CL neste år gjennom ligaspill? Klarer vi ikke topp 4 så vinner vi bare Champions League. Easy peasy, this quote is cheesy. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Litt vel naiv der eller, Joltærn? Takk for infoen, AF. Strøkent. Hehe... I min verden eksisterer ikke "har ikke tv". Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Ser for meg United i finalen mot Bayern, Jones-Giggs skal få løpt fra seg på midten då Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Hehe... I min verden eksisterer ikke "har ikke tv". Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Trenger litt hjelp her. Hola Unblocker funker ikke lenger, så har avinstallert det. Beste måten å få sett ITV på? Ingenting av DNS-koder ser ut til å fungere. justfreevpn.com og getukvpn.com virker fint. Null programmer, bare en adresse og passord å koble seg til. Da funker det også på Android, med mindre mobilprodusenten har gjort dette utilgjengelig (da er root fint å ha), vet ikke med iOS. Vil også nevne at de på ingen måte tillater å bruke tjenestene deres til ulovligheter piratkopiering o.l ettersom de gjerne gir bort loggene sine hvis f.eks. en domstol skulle være "interessert". Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Trenger litt hjelp her. Hola Unblocker funker ikke lenger, så har avinstallert det. Beste måten å få sett ITV på? Ingenting av DNS-koder ser ut til å fungere. Bruker VPN4ALL, skriver inn:EX4 3RX, når de spør om check availability. VPN4ALL koster riktignok litt penger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 Hehe... I min verden eksisterer ikke "har ikke tv". Har TV. Men har ikke sittet i stua og sett på et program og sånt, med mindre jeg spiser. Det er ikke som i gamle dager når alle samlet seg i en klinge og glanet på et eller annet på skjermen fordi neste episode av *** ble vist. Nå har man Netflix. (kan sees på tven hvis man har app for den, eller PS). Ellers blir den bare brukt til FIFA. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) SW19 3RQ hvis den skulle spørre etter en post kode. EDIT: Eller den K_7 nevner. Endret 10. desember 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå