Patrick123 Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg så episoden og reagerte ikke på at han holdt ballen. Jeg tolket det som at han forsøkte å gi ballen til sin spiller mens NewC spilleren sto i veien (med vilje). Ang NRK.no artikkelen: Sitat: For Moyes handler det om å redde sesongen. Målet må være topp fire, som i utgangspunktet er skuffende nok. Noe lavere vil være en katastrofe. Er det katastrofe å havne utenfor topp 4, eller hva forventer dere? Jeg tenker ikke plassering i det hele tatt, det folk ser ut til å glemme var at vår forrige manager ikke satt i to år. Det å få en ny trener hvert tredje eller fjerde år er noe annet enn å få en ny trener hvert andre tiår. Jeg blir selvfølgelig skuffet dersom vi ender utenfor topp 4, men det er en ganske enorm omstillingsprosess vi er gjennom nå. Det er forskjell på det å slå opp med kjæresten sin etter 2 måneder og det å skille seg fra konen sin etter 20 år. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Er det katastrofe å havne utenfor topp 4, eller hva forventer dere? Noen får rette på meg om jeg tar feil, men å ikke spille Champions League er ganske kritisk mtp betjening av lånet, ja. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/07/sport/fotball/premier_league/david_moyes/30725650/ Haha, fy faen så latterlig av DB. Finnes det ikke journalister med selvrespekt lenger? Hva var det egentlig DB-journalisten som kommenterte sa siden kommentaren hans tydeligvis har blitt slettet av DB? Uheldigvis ble den slettet før jeg så den. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/07/sport/fotball/premier_league/david_moyes/30725650/ Haha, fy faen så latterlig av DB. Finnes det ikke journalister med selvrespekt lenger? Er ganske sikker på at dette må være den dårligste artikkelen jeg har lest noen gang av en norsk avis. Og det inkluderer Nettavisen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Mon tro om det var slike Se&Hør-"artikler" han drømte om å skrive da han bestemte seg for å bli journalist. Håper for hans del at han fikk oppgaven av redaktøren. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Har aldri gjort det før, men sendte mail til dagbladet ang den artikkelen. Fatter ikke at slikt kan bli publisert. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/08/sport/fotball/premier_league/manchester_united/shinji_kagawa/30728761/ Ka i alle dager? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Har aldri gjort det før, men sendte mail til dagbladet ang den artikkelen. Fatter ikke at slikt kan bli publisert.Bra! Post svaret het. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Hvor mye må man spise for å måtte pumpes? Aldri hørt om før. Er det vanlig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Blant Japanere og Top Model-deltakere antar jeg. 1 Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Mens vi er negative, http://www.unitedrant.co.uk/latest/six-months-and-its-all-crap-ta-ra-moyes/ Godt skrevet, og dessverre, mye å være enig med. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Største feilen han har gjort var å erstatte trenerteamet med everton-folk. Det gir resultater nå. It is not as if Moyes’ training sessions have led to blistering football in any case. Quite the opposite. If Moyes had led an attacking revolution, it would be harder for supporters to criticise. As it is, with a top four finish seemingly unrealistic, it is oh so easy. In fact training, Moyes-style, has led only to slow, boring football, with two-time Premier League top-scorer Robin van Persie sat on the sidelines injured. Nice work, David. Dette har vært et av mine hovedpoeng! Endret 8. desember 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Absolutt. Mange fokuserer på at SAF og Gill er borte, og det er klart at det ikke hjalp i overgangsvinduet at vi ikke hadde Gill, men likevel.. å kvitte seg med trenere og støttepersonell som har vært der i årevis, og som kjenner klubben inn og ut, var jævla dumt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke glem at vi hadde et skadeskutt lag under SAF for et par sesonger tilbake. Faktisk var forrige sesong endelig en sesong med lite skader. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Manchester United vs Swansea i FA-cupen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Så nettopp Class of 92-filmen. Alltid like fantastisk å se Cantona dukke opp med 15 ukneppede knapper og hele brystet hengende ut av skjorta. Same old Cantona... Fantastisk bra film, forøvrig. Et must for enhver United-fan. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Skulle ønske vi hadde en midtbanegeneral som Flamini, en som er første mann ut i krigen og får laget igang.. Vi har Carrick, men han er ikke like "gal" som Flamini.. Savner dagene med Keane og forsåvidt mannen på mitt profilbilde Edit: No får vi sett mer av vår store januarsignering, Leon Osman.. Ute i kulden i Everton gitt Endret 8. desember 2013 av TurtelWar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Fryktet det verste for 26 timer siden, men var heldigvis ikke mange topplag som greide å utnytte runden. Arsenal får bank på Etihad neste uke, da er vi plutselig bare 10p bak med seier på Villa Park. Håper som faen at Carrick blir klar til søndagen, vi trenger han sårt i juleperioden. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Så nettopp Class of 92-filmen. Alltid like fantastisk å se Cantona dukke opp med 15 ukneppede knapper og hele brystet hengende ut av skjorta. Same old Cantona... Fantastisk bra film, forøvrig. Et must for enhver United-fan. Hvordan kan man få sett filmen hvis man bor i Norge? Send PM hvis du tror svaret ditt ikke passer i en offentlig setting Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Kom vel på DVD samme dag som kino-release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå