Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde bare Moyes vist noe som tilsier at han er riktig mann..

Lar vi han få 2-3 sesonger nå, orker jeg ikke engang tenke på det rotet han kan stelle i stand. Håper styret er smarte nok til å innse at det var en stor feil å ansette Moyes, og ikke la han få lov å herje i flere år bare fordi vi liksom ikke skal være den klubben som bruker og kaster managere. Er lov å innse nederlag.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Er ikke bekymret for at han skal kjøre klubben i grøfta.

Det som bekymrer meg er om han skal gjøre klubben helt fullstendig fri for artig spill. Man kan si mye om at United var grå unders SAF også på slutten. Men når alt stemte var det få klubber som kunne underholde mer enn United. Selv om det ble lenger og lenger mellom hver gang skjedde det.

Nå? Trist.

Lenke til kommentar

Jeg så episoden og reagerte ikke på at han holdt ballen. Jeg tolket det som at han forsøkte å gi ballen til sin spiller mens NewC spilleren sto i veien (med vilje).

Ang NRK.no artikkelen:

Sitat:

For Moyes handler det om å redde sesongen. Målet må være topp fire, som i utgangspunktet er skuffende nok. Noe lavere vil være en katastrofe.

Er det katastrofe å havne utenfor topp 4, eller hva forventer dere?

Lenke til kommentar

Jeg så episoden og reagerte ikke på at han holdt ballen. Jeg tolket det som at han forsøkte å gi ballen til sin spiller mens NewC spilleren sto i veien (med vilje).

Ang NRK.no artikkelen:

Sitat:

For Moyes handler det om å redde sesongen. Målet må være topp fire, som i utgangspunktet er skuffende nok. Noe lavere vil være en katastrofe.

Er det katastrofe å havne utenfor topp 4, eller hva forventer dere?

Selvfølgelig er det katastrofe å havne utenfor top 4. Men det tror jeg ikke blir noe problem uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett intervjuet der sitatet stammer fra. Det er verdt å ta høyde for at det kanskje ikke stemmer eller er tatt ut av kontekst.

Jeg så det nå og han sier det, men han sier også at han måtte la han forbli på banen fordi Man Utd jaget et mål. Med andre ord ikke så katastrofalt som det virka som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...