AnewZ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 http://www.dagbladet.no/2013/12/07/sport/fotball/premier_league/david_moyes/30725650/ Haha, fy faen så latterlig av DB. Finnes det ikke journalister med selvrespekt lenger? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Det er var en meget spesiell artikkel. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Tydeligvis kan hvem som helst bli journalist i DB i disse dager. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Den siste setningen i artikkelen var virkelig prikken over i'en. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 De fikk så mye tyn at de stengte artikkelen for flere kommentarer. Lol. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Uansett om han derre verhejien har noen poeng med treningen sin, han er fortsatt et stort pikkhue. Bevises bare enda mer med den ranten der.. Vi har Northug, Sverige har Ibrahimovic, Danmark Bendtner, Nederland Verheijen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Håper det er hold i disse ryktene. http://www.dailystar.co.uk/sport/football/354647/Jurgen-Klopp-favourite-to-replace-David-Moyes-as-Manchester-United-crisis-deepens Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Moyes må få to-tre sesonger. United er ikke et lag som kaster managere med en gang, og det synes jeg vi skal holde fast ved. Er helt sikker på at med en gang det kommer litt flyt, så vil alt bedre seg spillemessig osv. Pdd virker det som om vi er livredde utpå der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hadde bare Moyes vist noe som tilsier at han er riktig mann.. Lar vi han få 2-3 sesonger nå, orker jeg ikke engang tenke på det rotet han kan stelle i stand. Håper styret er smarte nok til å innse at det var en stor feil å ansette Moyes, og ikke la han få lov å herje i flere år bare fordi vi liksom ikke skal være den klubben som bruker og kaster managere. Er lov å innse nederlag. Endret 8. desember 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Er ikke bekymret for at han skal kjøre klubben i grøfta. Det som bekymrer meg er om han skal gjøre klubben helt fullstendig fri for artig spill. Man kan si mye om at United var grå unders SAF også på slutten. Men når alt stemte var det få klubber som kunne underholde mer enn United. Selv om det ble lenger og lenger mellom hver gang skjedde det. Nå? Trist. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Glazer tåler ikke å havne utenfor CL maks 1 sesong. Da må de trolig selge. Med mindre Woodward fortsetter å skaffe oss enorme markedsavtaler, men det blir ikke like enkelt om resultatene uteblir.. Mer underholdende fotball fra Manchester United er sårt savnet hos meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Artikkel på nrk.no om Moyes og united. http://www.nrk.no/sport/fotball/var-moyes-ansettelsen-en-feil_-1.11404378 Ikke uenig i mye. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Sent men likevel: Den artikkel på DB.no er jo helt fantastisk. Så han kampen, eller iallefall episoden...? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Meget godt oppsummert! Artikkel på nrk.no om Moyes og united. http://www.nrk.no/sport/fotball/var-moyes-ansettelsen-en-feil_-1.11404378 Ikke uenig i mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Sent men likevel: Den artikkel på DB.no er jo helt fantastisk. Så han kampen, eller iallefall episoden...? Han kan umulig ha fått med seg noe som helst. Det viser jo tydelig redigeringen i ettertid der han plutselig oppdager at det var United sitt innkast. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg så episoden og reagerte ikke på at han holdt ballen. Jeg tolket det som at han forsøkte å gi ballen til sin spiller mens NewC spilleren sto i veien (med vilje). Ang NRK.no artikkelen: Sitat: For Moyes handler det om å redde sesongen. Målet må være topp fire, som i utgangspunktet er skuffende nok. Noe lavere vil være en katastrofe. Er det katastrofe å havne utenfor topp 4, eller hva forventer dere? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg så episoden og reagerte ikke på at han holdt ballen. Jeg tolket det som at han forsøkte å gi ballen til sin spiller mens NewC spilleren sto i veien (med vilje). Ang NRK.no artikkelen: Sitat: For Moyes handler det om å redde sesongen. Målet må være topp fire, som i utgangspunktet er skuffende nok. Noe lavere vil være en katastrofe. Er det katastrofe å havne utenfor topp 4, eller hva forventer dere? Selvfølgelig er det katastrofe å havne utenfor top 4. Men det tror jeg ikke blir noe problem uansett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 He He, noen som hadde det morsomt på redaksjonsrommet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Garantert fake. Hvis ikke er jo det bortimot oppsigelsesgrunn i noe som skal være en seriøs sportsredaksjon. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har ikke sett intervjuet der sitatet stammer fra. Det er verdt å ta høyde for at det kanskje ikke stemmer eller er tatt ut av kontekst. Jeg så det nå og han sier det, men han sier også at han måtte la han forbli på banen fordi Man Utd jaget et mål. Med andre ord ikke så katastrofalt som det virka som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå