Villanden Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Fin tendens av Moyes ved å bytte inn Zaha, som beviste hvorfor Moyes har gjort rett i å vente. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Fin tendens av Moyes ved å bytte inn Zaha, som beviste hvorfor Moyes har gjort rett i å vente. Elaborate. Fikk ikke sett kampen. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Kan vel ikke forvente så mye av en som ikke har spillt på månedsvis. Ihvertfall ikke når resten av laget er.. så som så. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Elaborate. Fikk ikke sett kampen. Han var Young-bøtte. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 #MoyesOut Moyes er ikke mannen for United. United skal(i nesten alle tilfeller) være det beste laget på banen og føre kamper. Moyes er god med klubber som han kan legge seg bakpå med. Det er ikke United. Sorry, han er verken god nok, eller typen manager vi trenger. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Dette er ikke ment som "ditching" (eller hvordan man skriver det) men hvor lenge er det siden ManU tapte to hjemme på rad? Må jo være sinnsykt lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 #MoyesOut Moyes er ikke mannen for United. United skal(i nesten alle tilfeller) være det beste laget på banen og føre kamper. Moyes er god med klubber som han kan legge seg bakpå med. Det er ikke United. Sorry, han er verken god nok, eller typen manager vi trenger. Tror du virkelig det vil gå bedre om vi sparker Moyes nå? Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Dette er ikke ment som "ditching" (eller hvordan man skriver det) men hvor lenge er det siden ManU tapte to hjemme på rad? Må jo være sinnsykt lenge siden. 2001, tror jeg. Endret 7. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 10 eller 11 år siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Dette er ikke ment som "ditching" (eller hvordan man skriver det) men hvor lenge er det siden ManU tapte to hjemme på rad? Må jo være sinnsykt lenge siden. 2012. Mot Ajax og Athletic. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Dette er ikke ment som "ditching" (eller hvordan man skriver det) men hvor lenge er det siden ManU tapte to hjemme på rad? Må jo være sinnsykt lenge siden. 2002, mot Middlesborough og Arsenal(begge resultater 0-1). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Tror du virkelig det vil gå bedre om vi sparker Moyes nå? Ja, det tror jeg. Kanskje resultatene vil utebli, men vi kan få inn noen som er mer offensiv i tankegangen og som vil ut og føre kamper, ikke bare "gjøre det vanskelig". Moyes kommer aldri til å bli den manageren United trenger. Endret 7. desember 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Tror du virkelig det vil gå bedre om vi sparker Moyes nå? Nå har vel Hansoen ønsket å sparke Moyes siden August Forresten, hva mener de som har mast og mast på å få se Zaha om han nå? Ringrusten eller hadde Moyes rett hele tiden? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Er det to hjemmetap på rad eller to tap på rad? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Patrick123: Ikke sant. Jeg har vært kritisk siden det totalt mislykkede overgangsvinduet. Det er en forskjell. Bare sånn til Info: Vi er vitsen på alles lepper. La oss gi Moyes 5 år, så kan vi endelig få oppgjørene mot Leeds igjen. Kanskje trenger han ikke så lang tid engang. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Nå har vel Hansoen ønsket å sparke Moyes siden August Forresten, hva mener de som har mast og mast på å få se Zaha om han nå? Ringrusten eller hadde Moyes rett hele tiden? Imo har Moyes rett ved å la han vente. Han gjør utrolig mange rare valg. På langt nær samme spilleforståelse som Januzaj har. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Vi trenger å utvikle spillet vårt. Har lyst til å se oss få orden på pasningsspillet. Og laget må fremstå med betydelig mer selvtillit. Tror nok presset på Moyes (inkludert det og overta etter SAF) har smittet i litt for stor grad over på spillerne. Og om de i tillegg er overtrent (slitne) så hjelper ikke det på psyken heller. Jeg har ikke fått sett Leverkusen-kampen (eller Everton i midtuka), hva var forskjellen fra 0-5 til 0-1 i dag? ... Er det to hjemmetap på rad eller to tap på rad? To hjemmetap i serien tror jeg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Chelsea tar ledelsen mot stoke på bortebane, City mot Soton. Snur det ikke snart er vi ute av kampen om topp4. Med Pool uavgjort er vi 6 poeng fra 4 plass. Ikkje bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, det tror jeg. Kanskje resultatene vil utebli, men vi kan få inn noen som er mer offensiv i tankegangen og som vil ut og føre kamper, ikke bare "gjøre det vanskelig". Moyes kommer aldri til å bli den manageren United trenger. Hva var der Sir Alex sa før han gikk igjen? Var det ikke noe med at vi måtte gi han tid ? Det er gått noen måneder, resultatene er under nivå samt at jeg føler mye har gått imot oss. Uansett så er vi i en periode der de rutinerte forsvinner, og vi har en stall som er rett og slett dårligere enn topp 4 plassen i min mening. Hva som burde skje har jeg null peiling på egentlig, derfor sitter ikke jeg med avgjørelsene, men å sparke Moyes tror jeg bare vil få det til å gå enda verre. Det med å kjøpe forsterkninger i Januar tror jeg derimot blir vanskelig(ere) om vi mister topp 4 plassen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Zaha avrekftr jo datter ryktene og det er vel åpenbart at det bare er bullshit, men hvorfor i helvete har ikke Zaha fått sjansen i det hele tatt?! Når vingene vår unntatt Valencia sliter som faen? Er det noe logikk bak dette? Når vi så hvor dritt han var idag, så er det ikke rart han ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå