Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har det faktisk. Veldig enig med mange her uten at jeg husker akkurat hva det var og hvem som sa det. Leste siste 4-5 sidene under en 2.5 lang time jeg hadde på skolen tidligere i dag, takk gud for at jeg hadde noe godt å lese fordi timen var pisskjedelig.

Lenke til kommentar

Når det kommer til Moyes-diskusjonen er det vanskelig å støtte en kar jeg er 100% overbevist er feil mann til jobben. Jeg sier ikke at Moyes er en dårlig manager, han er faktisk en meget dyktig manager på et visst nivå, men det nivået er ikke det nivået Manchester United i sin villeste fantasier ønsker å ligge på.

Vi ser jo hva som skjer i Everton nå om dagen. Den jobben Moyes har gjort der borte har han gjort med bravur, men det ser nå ut til at tiden var inne for at en annen kom inn og tok Everton til neste nivå, et nivå som er for høyt for David Moyes.

Kan bli helt skrekkelig om styret har planer om å la Moyes få tid, da jeg tror neste managers jobb blir å rydde opp i det rotet Moyes kommer til å forårsake i tiden framover.

Lenke til kommentar

Når det kommer til Moyes-diskusjonen er det vanskelig å støtte en kar jeg er 100% overbevist er feil mann til jobben. Jeg sier ikke at Moyes er en dårlig manager, han er faktisk en meget dyktig manager på et visst nivå, men det nivået er ikke det nivået Manchester United i sin villeste fantasier ønsker å ligge på.

Vi ser jo hva som skjer i Everton nå om dagen. Den jobben Moyes har gjort der borte har han gjort med bravur, men det ser nå ut til at tiden var inne for at en annen kom inn og tok Everton til neste nivå, et nivå som er for høyt for David Moyes.

Kan bli helt skrekkelig om styret har planer om å la Moyes få tid, da jeg tror neste managers jobb blir å rydde opp i det rotet Moyes kommer til å forårsake i tiden framover.

Disse konklusjonene om både Moyes og Everton kommer litt i tidligste laget føler jeg. Håper du tar så inderlig feil og at jeg kan le av poster som dette i mai (tro meg, om så skjer skal jeg dra opp alt folk har skrevet her denne sesongen). Dere er velkomne til å gjøre motsatt med meg i mai, håper ikke det skjer :D

Endret av jonastra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å være uenig i det der.

Moyes skal ha litt "cred" for at han har hentet en del kvalitetsspillere til Everton og bygd opp en såpass solid spillergruppe med relativt lite penger, men når man i etterkant ser på prestasjonene av spillerene under og etter Moyes så er det så langt denne sesongen ikke helt urimelig å påstå at Moyes underpresterte med Everton.

F.eks. så har mange av spillerene som Moyes hentet ikke blomstret skikkelig før under Martinez. Fellaini er jo også et eksempel på en spiller som så helt annerledes ut under Martinez kontra Moyes. Nå ser han forøvrig ut som den samme gamle "gråe" spilleren som han var under Moyes. En spiller som er best i luftrommet fremfor på bakken.

Kan hende Moyes trenger tid på seg til å finne føttene sine, men pdd. så ser det ut til at han har tatt seg vann over hodet. Som Arsenal supporter så må jeg si at jeg forventet en bedre/mer spennende manager som erstatter for Ferguson enn Moyes, men han må vel nesten få en sesong eller to på å vise hva intensjonene er istedet for å gjøre som Chelsea, City eller Tottenham når det gjelder managere.

Lenke til kommentar

"Moyes hentet kvalitet til Everton"

Er forsåvidt sant, men han har hentet inn spillere som var kvalitet i en klubb som Everton.

Ikke for å være stygg med de, men det skal være en hvis forskjell på en klubb som Everton,som lever ved å betale på et kredittkort med et annet, og United, en av verdens største klubber , både sportslig og økonomisk.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

"This manager's a bit different in that he doesn't name the team beforehand," Ferdinand told BT Sport. "You don't really get to know the team. The old manager used to give you a kind of a little bit of an idea if you'd be playing and stuff.

"When you know you're playing the intensity goes up a little bit more on matchday and that's what you need to try and make sure you're doing even if you don't know you'll be playing to try and get to that intensity you'd be at when you know you're playing.

"It's hard... it's hard to do that mentally because you spend a lot of nervous energy thinking 'Am I playing?' or 'Am I not playing?' and you're just going round in circles in your head and turning into a madman."

http://www.dailymail.co.uk/sport/fo...g-team-announcements-way-Fergie-says-Rio.html

Rio, Rio, Rio. What the fuck er poenget med å si sånt? Rio heller bensin på bålet, og dette er ulikt United. Litt skremmende om Moyes har mista tilliten i laget allerede.

Lenke til kommentar

"Moyes hentet kvalitet til Everton"

Er forsåvidt sant, men han har hentet inn spillere som var kvalitet i en klubb som Everton.

Ikke for å være stygg med de, men det skal være en hvis forskjell på en klubb som Everton,som lever ved å betale på et kredittkort med et annet, og United, en av verdens største klubber , både sportslig og økonomisk.

Hvis det er til respons på mitt innlegg så vil du se at jeg spesifiserer at det er et betydelig hopp opp fra Everton til United og at Moyes har tatt seg vann over hodet da det er tydelig at han ikke helt har klart å forstå hva slags ambisjoner/prestasjoner det kreves av et lag som Manchester United.

God i Everton, men ikke vært mye god i United enn så lenge.

Lenke til kommentar

"This manager's a bit different in that he doesn't name the team beforehand," Ferdinand told BT Sport. "You don't really get to know the team. The old manager used to give you a kind of a little bit of an idea if you'd be playing and stuff.

"When you know you're playing the intensity goes up a little bit more on matchday and that's what you need to try and make sure you're doing even if you don't know you'll be playing to try and get to that intensity you'd be at when you know you're playing.

"It's hard... it's hard to do that mentally because you spend a lot of nervous energy thinking 'Am I playing?' or 'Am I not playing?' and you're just going round in circles in your head and turning into a madman."

http://www.dailymail.co.uk/sport/fo...g-team-announcements-way-Fergie-says-Rio.html

Rio, Rio, Rio. What the fuck er poenget med å si sånt? Rio heller bensin på bålet, og dette er ulikt United. Litt skremmende om Moyes har mista tilliten i laget allerede.

Galt med det da? Må ikke ereksjonen du har for Moyes gå ut over intellektet nå da. Endret av Hansoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Everton ser bedre ut under Martinez, men de har også fått Lukaku på lån; en spiller som helt fint kunne (og burde) spilt for en av toppklubbene. Moyes var en strålende manager for Everton i årevis, og tok de også til CL og en FA-cupfinale. Jeg er ikke sikker på om Moyes er riktig mann for fremtiden, men la oss la være å forringe den jobben han gjorde i Everton. Sesongen er ikke engang halvspilt, og jeg tror fortsatt ikke Everton havner noe høyere enn fjorårets 6. plass. Er det noen her som tror at Martinez kan gjøre noe annet enn Moyes gjorde i ligaen, altså gjøre Everton til en reell utfordrer til 4. plassen?

• Liker 3
Lenke til kommentar

CL-kvalikk. Samma det, fortsatt en knall prestasjon.

Surrer en del rykter om at RvP er misfornøyd også ser jeg. Ryktet går på at han trodde Fergie skulle sitte flere år til og at han ble skuffa når Moyes tok over. Sies at han ikke gir max på trening for tiden og vil bort.

Håper og tror dette bare er tull, men om det stemmer kan han pelle seg vekk.

Lenke til kommentar

Nei, det gjorde han ikke.

*CL-kvalik

Takk for at du passer på.

CL-kvalikk. Samma det, fortsatt en knall prestasjon.

Surrer en del rykter om at RvP er misfornøyd også ser jeg. Ryktet går på at han trodde Fergie skulle sitte flere år til og at han ble skuffa når Moyes tok over. Sies at han ikke gir max på trening for tiden og vil bort.

Håper og tror dette bare er tull, men om det stemmer kan han pelle seg vekk.

Første delen er vel sann, altså at SAF hadde sagt at han skulle bli et par år til, før van Persie signerte for klubben. SAF nevner det vel i selvbiografien. (Jeg har ikke lest den, men det var et par aviser som meldte om det.)Det er uansett et interessant rykte med tanke på Raymond Verheijens uttalelser og for så vidt de andre spillernes også (om Moyes treningsregime).

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Surrer en del rykter om at RvP er misfornøyd også ser jeg. Ryktet går på at han trodde Fergie skulle sitte flere år til og at han ble skuffa når Moyes tok over.

Sant det. Ferguson sier jo i et intervju at når han forsøkte å signere RvP, så var et av de viktigste spørsmålene hvor lenge Ferguson kom til å sitte, hvorav Ferguson svarer at han ikke kom til å gi seg med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...