Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Alle vil vel tjene penger. Men for å tjene penger må vi vinne, det gagner klubben. Vi kjøpte Nani, Hargreaves, Tevez og Anderson i sommmer. Så jeg ser enda ikke en så stor grunn til å hyle. Er kun billettprisene jeg har å utsette på Glazer.

Enig, det er jo i Glazers beste interesse at United fortsetter å vinne, og vi kjøpte spillere for masse penger i sommer. Men hadde selvsagt vært bedre å fått inn en skikkelig riking som ikke trengte å ta opp lån for å kjøpe United opp.

Synest det var utmerket slik som vi hadde det jeg. Vi hadde et styre som utarbeidet løsninger til intresse for flere parter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle vil vel tjene penger. Men for å tjene penger må vi vinne, det gagner klubben. Vi kjøpte Nani, Hargreaves, Tevez og Anderson i sommmer. Så jeg ser enda ikke en så stor grunn til å hyle. Er kun billettprisene jeg har å utsette på Glazer.

Enig, det er jo i Glazers beste interesse at United fortsetter å vinne, og vi kjøpte spillere for masse penger i sommer. Men hadde selvsagt vært bedre å fått inn en skikkelig riking som ikke trengte å ta opp lån for å kjøpe United opp.

Synest det var utmerket slik som vi hadde det jeg. Vi hadde et styre som utarbeidet løsninger til intresse for flere parter.

Nå tar du helt feil. Var jo full kollisjonskurs mellom Sir Alex og de tidligere eierene. Samt at folk som Martin Edwards med deler av eierene i ryggen spinket og sparte på transferbudsjettet slik at vi aldri klarte å hevde oss skikkelig i Europa. Hadde det ikke vært for 92" generasjon ville vi vært middelmådig. Samt at de ansatte Peter Kenyon. Solgte Beckham, noe som var en ENORM økonomisk blunder. Rotet vekk Ronaldinho, ja jeg har mange eksempler på at det forrige styret ikke bare var paradis.

Lenke til kommentar

Ronaldo er verdens beste ifølge Kaká.

Klikk meg

Forrige sesong var Ronaldo helt genial og det er sant som Kaká sier at Ronaldo har vært genial for Portugal også. Til å være kantspiller scorer Ronaldo veldig mye, både for United og Portugal. Så det blir spennende å se hvem som blir kåret til verdens beste spiller. Lionel Messi var enorm en stund, vet ikke helt hvordan han har vært i det siste. Barcelona har i hvert fall ikke imponert. Så det blir nok til å stå mellom Kaká og Ronaldo.

Min stemme går til Ronaldo. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Begynner å bli ganske vanlig med disse "rapid recoveries" hos United-spillere når landslagspausen nærmer seg slutten.

Vi hadde om idrettsskader i anatomien i dag så fikk vi se en film når Nistelrooy fucker kneet på trening. Au!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tja. Går vel mye i hvem av Liverpool spillerne som er verdens beste osv. da vettu :)

Her trengs ikke det å diskuteres.

Hva trenger ikke å diskuteres her sa du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tja. Går vel mye i hvem av Liverpool spillerne som er verdens beste osv. da vettu :)

Jeg sa: det trengs ikke diskuteres hvem av spillerne våre som er verdens beste.

Det innlegget ditt egentlig sier er at dere ikke trenger å diskutere hvilken Liverpool-spiller som er verdens beste, men la gå.

Nei, dere har jo Ronaldo.

Lenke til kommentar
Forøvrig stusselig at Liverpool-tråden er mer aktiv enn denne, særlig siden omtrent det eneste de har å diskutere er feiladresserte langpasninger. :p

Og CL-rekorder, nye kjøp og hedring av aktive supportere. Her lurer nok de fleste hva som kan skje på nytt når Ronaldo leier horer, kommer Nani's kølle til å bli kritisert igjen :!:?

Lenke til kommentar

Jeg sa: det trengs ikke diskuteres hvem av spillerne våre som er verdens beste.

Det innlegget ditt egentlig sier er at dere ikke trenger å diskutere hvilken Liverpool-spiller som er verdens beste, men la gå.

Nei, dere har jo Ronaldo.

Hvorfor spurte du da?

Poenget mitt var at vi ikke trenger å diskutere hvilke spillere vi har som er verdens beste ettersom vi vet godt at vi har noen høyt oppe men ikke verdens beste i forhold til dere som forøvrig er ganske heldige og har verdens beste i hver posisjon.

Forøvrig stusselig at Liverpool-tråden er mer aktiv enn denne, særlig siden omtrent det eneste de har å diskutere er feiladresserte langpasninger. :p

Og CL-rekorder, nye kjøp og hedring av aktive supportere. Her lurer nok de fleste hva som kan skje på nytt når Ronaldo leier horer, kommer Nani's kølle til å bli kritisert igjen :!:?

Hva ville du valgt: spillere som leier horer og som klarer å vinne trofêer eller spillere som verken klarer eller gjør noen av delene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...