Mr. President™ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Føler at den saken er noe sykt overdrevet pga. 1958. Tipper at TV2 som har saken helt øverst i stor skrift kommer til å få 10 ganger flere klikks enn på en gjennomsnittlig United-artikkel. The way of doing business. Endret 26. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ifølge Mourinho så ville det ikke være noe problem. De vil nok uansett heller selge til United enn Arsenal. De lot jo Sturridge dra til Liverpool. Daniel er (var)ikke Mata. Han fikk ikke vist seg i Chelsea og hadde ingen fremtid der. Hvem kunne visst at han skulle slå så til hos oss. Mata, derimot, har vist seg som en av Chelsea sine beste spillere (imo). Aldri i livet om han selges til United (eller andre klubber i England). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er i grunnen derfor jeg gjerne skulle sett ham i United (fordi han er så god). Det er bare det at jeg derfor ikke tror at Mata er spesielt glad i en benktilværelse. Hos United ville han vært garantert spilletid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Mata får da garantert spilletid uavhengig av hvor han evt ender opp i sommer\vinter. Endret 26. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sant det, men tydeligvis ikke i Chelsea. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så mange SINNSYKT DÅRLIGE spillere som fortsatt er i Manchester United, verdens mest kjente klubb. Jeg "driter" i om United rykker ned til 4. nivå i England, jeg heier på de uansett mannskap og nivå, men HVIS United ønsker å holde seg i toppen i PL må følgende spillere komme seg på hodet og ræva ut (i tilfeldig rekkefølge): 1. Cleverley. Elendig average. Har sett 2. divisjonsspillere i Norge som sikkert holder samme nivå. Støttepasninger klarer hvilken som helst klovn å avgi. 2. Welbeck. Har aldri vært god, kommer aldri til å være god, har ikke et eneste fiber av talent i seg. For meg den dårligste (ja, nesten dårligere enn Young, men det kommer jeg tilbake til) av alle i United. Komplett verdiløs spiller, klarer ikke de selv mest elementære ting for United. Bytter han gjerne mot Tor Hogne Aarøy, bare for å sette et poeng av hvor verdiløs Danny er. 3. Young. Den mannen behøver ingen forklaring, har hatt 3-4 gode matcher siden han tok på seg United-drakten. SNEIKS! 4. Evra. Jada, mannen scoret nå sist, men vi trenger en ny venstreback PRONTO. Er i mine øyne et svakt, svakt, svakt ledd hos United - eneste han legger på bordet er rutine. La også nå Januzaj bare få 90 minutter hver match. Han klarer det, han er ung og har masse energi. Er faktisk helt avhengige av ham i det offensive spillet. Å vurdere resten av midtbanekonstellasjonen vår synes jeg er svært, svært vanskelig pga. de ekstremt dårlige mulighetene som er der - unntaket er selvsagt Carrick. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Here we go again. Noen vil kjøpe, noen vil selge. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nei, noen vil tviholde på middelmådigheten, andre vil kvitte seg med daukjøttet og få inn 1-2 kvalitetsspillere som kan heve laget. 1 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Er enig i mye. United har mye middelmådighet i seg. Cleverly er spesielt en spiller som aldri kommer til å bli verdensklasse. Det er faktisk lenge siden jeg har sett en spiller som oser så mye "OK spiller" av. Når det gjelder Welbeck så klarer jeg ikke å ønske han vekk. Irriterer meg grønn på at han ikke klarer å levere, med et litt smartere fotballhodet kan han bli veldig god, men har ikke vist noe i united trøya til nå. United har et godt nok lag til å vinne premier league, det viste vi ifjor, men laget trenger snart en opprydning, spesielt på midtbaneleddet. Vi har 6-7 midtbanespiller å velge ifra, men fortsatt en av de svakeste midtbanen i topp 10, her trengs det en oppvask, spesielt hvis United har ambisjoner i Champions league. Forsvar og angrep syns jeg ser bra ut, vi har masse talenter både fremme og bak, spesielt i forhold til midtbaneleddet, Jeg syns ikke det er nok med "En midtbane spiller og en venstrebeck". Hvis Nani fortsetter og spille så dårlig, og Zaha ikke klarer å ta steget, har vi veldig lite på kanten som kan yppe. Endret 27. november 2013 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 4. Evra. Jada, mannen scoret nå sist, men vi trenger en ny venstreback PRONTO. Er i mine øyne et svakt, svakt, svakt ledd hos United - eneste han legger på bordet er rutine. La også nå Januzaj bare få 90 minutter hver match. Han klarer det, han er ung og har masse energi. Er faktisk helt avhengige av ham i det offensive spillet. Å vurdere resten av midtbanekonstellasjonen vår synes jeg er svært, svært vanskelig pga. de ekstremt dårlige mulighetene som er der - unntaket er selvsagt Carrick. Evra har da vel ikke vært SÅ dårlig i år? Synes han har vært en av de bedre, sammen med Carrick, Rooney og De Gea. Hadde i tillegg en relativ god fjorårssesong også. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Evra har vært helt grei totalt sett, når det er sagt er han ikke god nok defensivt lenger. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Evra er bedre nå enn det han var i 09-11, men selvsagt dårligere da han ble regnet som verdens beste venstreback i 06-08. Han har sine feil og begynner å bli gammel, men at han er det svakeste leddet er jeg uenig i. Det er det den sentrale midtbanen som er. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Om vi skulle kjøpt en VB, så skal han være ung. Evra holder fortsatt nivået i noen år til, han har faktisk vært blant de bedre spillerne i år, spesielt offensivt, og han er immun mot skader. Å betale 20 mill. for en 28 år gammel Baines er helt unødvendig. Endret 27. november 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Evra ut - hahaha. Kanskje beste spilleren vår etter Rooney i år. Dette forumet kommer med morsomme ting fra tid til tid altså. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 [VIDEO] [/VIDEO]Han har sykt raske moves! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fikk ikke sett kamp i kveld. Noen som vet hvor jeg kan se høydepunkter i god kvalitet uten innlogging/betaling? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bruker alltid Footyroom.com 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/unitedoppvisning-sikret-avansement-4164962.html 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Rooney ligger nå på assisttoppen i Champions League, sammen med Angel di Maria. Sesongen hans blir bare bedre og bedre... Tenke tanken på at han hadde blitt solgt i sommer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Evra ut - hahaha. Kanskje beste spilleren vår etter Rooney i år. Dette forumet kommer med morsomme ting fra tid til tid altså. Vil nok si De Gea er det, muligens den beste i år (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå