Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2013 Rapporter Del Skrevet 24. november 2013 Kanskje du kan starte en diskusjon i TiA-tråden da? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. november 2013 Rapporter Del Skrevet 24. november 2013 Har jeg sagt det..? Syns bare det var uvanlig lenge siden noen hadde kommentert. Bruker jo å være høyere aktivitet her enn i TIA-tråden. Kanskje det er fordi LFC-fansen skriver mer her enn i sitt eget forum? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2013 Rapporter Del Skrevet 24. november 2013 Lå nå fyren være da. Så var det et trist forsøk. Nå tar me jesus varianten: Den her inne som aldri har hatt et trist, latterlig og patetisk forsøk slik som indahla her hadde. Han kan kaste den første virtuelle steinen! Så? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. november 2013 Rapporter Del Skrevet 24. november 2013 Hardt poengtap idag, og vi har vært skuffende i PL iår, men tabellen ser ikke veldig gale ut for oss United supportere. Av de reelle titelutfordrerene så er vi bare tre poeng bak City og ett poeng bak Chelsea. Blir noen spennende måneder fremover no. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 (endret) http://www.dagbladet.no/2013/11/25/sport/fotball/premier_league/manchester_united/bill_foulkes/30503882/ RIP Endret 25. november 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Thiago storkoser seg vel i Bayern med masse spilletid slik som han ble lovet...åh vent! Hvis jeg ikke tar feil så har han ikke vært med i CL med dem enda så hvis det fortsetter slik mot januar så tror jeg vi absolutt burde kaste penger på bordet for ham + en midtbanespiller til. Og hvis noen for en eller annen grunn har lyst på Fellaini, Welbeck eller Young så er det bare å selge! La oss sammenligne midtbanen (DM, SM, SOM) vår med: Bayern: Javi Martinez, Thiago, Schweinsteiger ( navnet), Götze, Kroos, Müller (som tiden spiller på høyre siden). City: Yaya, Silva, Garcia, Rodwell, Fernandinho. Chelsea: De Bruyne, Mata, Oscar, Van Ginkel, Lampard, Ramires, Mikel, Essien Så var det oss da: Anderson, Giggs (har spilt overalt på midtbanen egentlig), Carrick, Fletcher, Cleverley, Fellaini, Kagawa. Jones kan også være brukbar på midtbanen, men uansett: Det er helt ræva. Synes jævla synd på Fletcher, men så lite fotball han har fått spilt de siste årene så har nok nivået hans sunket betraktelig. Skulle vi møte Bayern i CL så blir nok resultatet mer enn 0-7 sammenlagt, med mindre vi spiller ultra-defensivt gjennom hele kampen. SKAMMELIG Personlig gir jeg faen i om at de engelske spillerne ikke kommer til å få sjansen. Det er bare å innse for klubben at den tiden er forbi og at kriteriet om å bruke engelske egenutviklede spillere ikke burde være så strengt lenger. Er bedre å hente unge spillere fra utlandet med kvalitet og heller utvikle dem i akademiet enn å holde på enkelte spillere bare fordi de som sagt, er engelske. Endret 25. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Du glemte Hazard Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Han er ving, men ja, de har Hazard og Schürrle. Bayern har Robben, Ribery og Shaqiri + Müller. Vi har Young og Nani og Welbeck som en slags reserve... også har vi noe kvalitet i Zaha, men han har vi jo tydeligvis ikke bruk for. Januzaj har gjort det bedre enn dem som ving. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Thiago har vært ute med ankelskade i to måneder. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Alt har sin pris så for meg så kan han like gjerne være skadet fram til januar også slik at han har mulighet til å spille CL hvis vi skulle hente ham. (Hvorfor skulle vi ikke?) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Hva er det som gjør at Thiago skulle ønske seg en overgang til United? Innlegget ditt ga inntrykk av at Guardiola foretrakk å benytte seg av andre spillere enn Thiago, men det stemmer ikke. Thiago så ut til å være en viktig spiller for Guardiola før skaden, og jeg har ingen tro på at han blir noe mindre viktig etter skaden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Hvis United legger inn et overbevisende bud som Bayern aksepterer så tviler jeg på at han kommer til å holde seg fast til gaten på flyplassen fordi han nekter å dra til Manchester. Som sagt; alt har sin pris. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Da hadde han kanskje valgt dere i høst, eller..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Cardiff's Chile midfielder Gary Medel will not face disciplinary action from the Football Association despite appearing to raise his hands towards Manchester United's Marouane Fellaini during Sunday's 2-2 draw. The incident was not seen by the match officials and was reviewed by the FA's panel of former referees who decided that the incident was not worthy of a red card so no action would be taken Forøvrig Moyes tanker om Rooney-hendelsen "The boy (Mutch) runs across his path and there's a bit of a tussle, but I didn't think it deserved any more than a yellow card," Moyes told Sky Sports. "I don't think it was a lashing-out, I think it was more that he felt hard done-by with the boy running across his path with the ball. "I didn't think it was a lash out to cause any harm, I think it was more of a disappointment that he lost the ball." Lenke til kommentar
Populært innlegg iniestagram Skrevet 25. november 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Thiago storkoser seg vel i Bayern med masse spilletid slik som han ble lovet...åh vent! Hvis jeg ikke tar feil så har han ikke vært med i CL med dem enda så hvis det fortsetter slik mot januar så tror jeg vi absolutt burde kaste penger på bordet for ham + en midtbanespiller til. Og hvis noen for en eller annen grunn har lyst på Fellaini, Welbeck eller Young så er det bare å selge! La oss sammenligne midtbanen (DM, SM, SOM) vår med: Bayern: Javi Martinez, Thiago, Schweinsteiger ( navnet), Götze, Kroos, Müller (som tiden spiller på høyre siden). City: Yaya, Silva, Garcia, Rodwell, Fernandinho. Chelsea: De Bruyne, Mata, Oscar, Van Ginkel, Lampard, Ramires, Mikel, Essien Så var det oss da: Anderson, Giggs (har spilt overalt på midtbanen egentlig), Carrick, Fletcher, Cleverley, Fellaini, Kagawa. Jones kan også være brukbar på midtbanen, men uansett: Det er helt ræva. Synes jævla synd på Fletcher, men så lite fotball han har fått spilt de siste årene så har nok nivået hans sunket betraktelig. Skulle vi møte Bayern i CL så blir nok resultatet mer enn 0-7 sammenlagt, med mindre vi spiller ultra-defensivt gjennom hele kampen. SKAMMELIG Personlig gir jeg faen i om at de engelske spillerne ikke kommer til å få sjansen. Det er bare å innse for klubben at den tiden er forbi og at kriteriet om å bruke engelske egenutviklede spillere ikke burde være så strengt lenger. Er bedre å hente unge spillere fra utlandet med kvalitet og heller utvikle dem i akademiet enn å holde på enkelte spillere bare fordi de som sagt, er engelske. Hva er grunnen til at du undervurderer vår midtbane? Jeg synes det er litt på kanten å kalle den skammelig. Ok, Bayern har en god midtbane. Jeg synes dog ikke Chelsea eller City har så fryktelig mye bedre midtbane enn oss. Det trengs et kjøp, så er vi på samme nivå. At du påpeker at vi bare kan selge Fellaini og Welbeck i Januar viser bare at du er altfor utålmodig. Ikke glem hvor lang tid det tok før feks Fletcher tok nivået som skulle til. At vi hadde tapt mer enn 0-7 sammenlagt mot Bayern over 2 kamper er også bare synsing, og jeg er ikke helt med på den. Når det gjelder å utvikle egne spillere kjører United fortsatt den samme linja som de alltid har gjort. Ja takk til det, fremfor å handle inn etablerte spillere i hytt og pine. De som vokser opp i klubben vil nok ha et bedre forhold til klubben over tid, samtidig som det er en suksessfull oppskrift for å tjene penger på salg. Han er ving, men ja, de har Hazard og Schürrle. Bayern har Robben, Ribery og Shaqiri + Müller. Vi har Young og Nani og Welbeck som en slags reserve... også har vi noe kvalitet i Zaha, men han har vi jo tydeligvis ikke bruk for. Januzaj har gjort det bedre enn dem som ving. Bayern har den sterkeste troppen i fotballeuropa per nå. Man kan ikke hele tiden forvente å ha den sterkeste troppen. Det går opp og ned med alle lag. Akkurat nå er United i en fase hvor Moyes prøver og feiler. Respekter det. Hva er grunnen til at du sier at Zaha er "noe kvalitet"? Fordi han hadde en god sesong Championship, eller fordi han har storspilt de få minuttene han har fått prøve seg i United? Om man ser på spilletiden hans denne sesongen, og rapportene som kommer, så er Zaha tydeligvis langt fra der han burde være. Spør du meg, så er ikke Welbeck/Nani/Young forferdelige back-ups heller, men de har alle hatt bedre form inne enn det som vises nå, det er jeg enig i. Alt har sin pris så for meg så kan han like gjerne være skadet fram til januar også slik at han har mulighet til å spille CL hvis vi skulle hente ham. (Hvorfor skulle vi ikke?) Jeg ser det som 99.9% sikkert at Thiago blir i Bayern, og jeg skjønner ikke hvorfor du drar det opp en gang. Som nevnt over her er han en del av fremtidsplanene til Pep. Han blir nok ikke solgt etter 6 mnd i klubben, hvor han har gått skadet 1/3 av tiden. Hvis United legger inn et overbevisende bud som Bayern aksepterer så tviler jeg på at han kommer til å holde seg fast til gaten på flyplassen fordi han nekter å dra til Manchester. Som sagt; alt har sin pris. Alt har sin pris. Kan vi ikke bare hente Iniesta og Messi? Det ville satt fyr på OT vet jeg. Merkelig at Moyes ikke gjør det. Jeg synes forøvrig det er litt morsomt med United-fans som forventer at United skal oppføre seg som PSG på overgangsmarkedet. Dere vil nok forbli skuffa, dessverre. Jeg enser bittelitt desperate panikktilstander her pga uavgjort i går. Klart det var et dårlig resultat, men shit happens. Som en annen nevnte, så er vi fortsatt ikke langt bak. 10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 http://www.dagbladet.no/2013/11/26/sport/fotball/premier_league/alex_ferguson/mike_phelan/30520946/ Jeg har ingen problemer med å tro på dette. Det tar ingenting vekk fra Ferguson i mine øyne. En stor leder delegerer. Dette er også grunnen til at Moyes dreit seg loddrett ut med å rive ut alt i støtteapparatet og ansette Phil Neville. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Høres nå litt merkelig ut at SAF "slo mynt og kron" på vanskelige avgjørelser. Synes også det er merkelig etter å ha lest halve biografien til SAF at vi ansatte Moyes. Argumentene er av typen "vokst opp i samme nabolag" og "kjent ham hele livet" bør ha lite å si. Carlos Queiroz omtales som den beste manageren SAF vet om. Burde vektes tyngre enn det meste SAF hadde å si om Moyes. Moyes er foreløpig like grå i United som han var i Everton. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Høres litt ut som en "jobbsøknad". Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 @jonastra Undervurderer midtbanen? Carrick er den eneste som leverer. Anderson leverer omtrent en gang i året. Vi betalte nesten £28m for Fellaini som vi hadde fått billigere litt tidligere. Alle var klare over at vi trengte inn god midtbanespiller inn raskt og da hjelper det lite å betale så mye for en spiller som ikke var spesielt populær på markedet og som snart et halvt år senere ennå ikke har prestert på det nivået som er forventet. Den offensive delen er god nok, men ikke den sentrale/defensive. Kanskje du synes den er underholdende og leverer hver kamp, men det synes ikke jeg. Hvis du så på forrige kamp så vet du kanskje hvor kjedelig den var. Med Carrick er den bedre, men han er ingen spiller som kan løpe forbi et par spillere med ballen. Det ville selvfølgelig vært fint om vi kunne utvikle egne spillere slik som for eksempel Barcelona gjør, men vi gjør jo ikke det. Man får jo inntrykket av at Welbeck får spille bare fordi han har vært en del av akademiet. Ikke godt nok. Send ham på lån eller noe slikt isteden for å gi ham spilletid i viktige kamper. Hvis ikke Zaha har kvalitet så vet ikke jeg hvorfor vi betalte £10.5m for en 20-åring. Heller mye bedre å gi spilletid til ham enn spillere som har fått sjansen om og om igjen, men ikke leverer en eneste gang. Da slipper han å råtne på benken. Kanskje han leverer samtidig som han får erfaring og utvikler seg? Kanskje ikke, men når du ser på alternativene så kan det umulig være farlig å heller gi ham sjansen et par ganger. Nei, Thiago kommer kanskje ikke, men poenget var at midtbanen vår er altfor svak og at klubben ikke burde være gjerrige om de har en god spiller i kikkerten. Er det du som skal bla opp for Iniesta og Messi? PSG? Har da bare kritisert midtbanen vår og at det trengs en god midtbanespiller med kvalitet. Jeg har da ikke ropt ut om å hente Messi, Iniesta, Schweinsteiger, Ribery, Robben, Gundogan etc. samtidig heller, har jeg? Og å oppføre seg som PSG, er LITT mer enn å hente én spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå