Jørgen Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Største norske talentet på årevis. Positivt at han har tatt nivået på alle nivåene han har spilt på så langt, så får man heller leve med all mediahypen, som jeg i dette tilfellet faktisk mener er helt fortjent. Et helt fantastisk talent. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Største norske talentet på årevis. Positivt at han har tatt nivået på alle nivåene han har spilt på så langt, så får man heller leve med all mediahypen, som jeg i dette tilfellet faktisk mener er helt fortjent. Et helt fantastisk talent. Touchen og ballkontrollen er, i forhold til norsk standard, out of this world. Mener han burde fått starte kampen i går, men han får garantert flere sjanser i EM-kvalifiseringen. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Mats er stjerna vår under EM2016. Vi går for gull, gjør vi ikke? Skrev "vel" fordi jeg er usikker på hans egentlige posisjon. Han har spilt i noen forskjellige posisjoner og han er ennå ung så han kan fort klare å tilpasse seg i en annen posisjon. "Vel" eller ikke "vel". Det var VEL ikke poenget, var det? Klart unge spillere kan tilegne seg nye posisjoner, men Januzaj oser det 10'er av, og det er liten tvil om at det er der han vil være best i fremtiden. Noen her inne som følger med på U18/U21? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Skrev "vel" fordi jeg er usikker på hans egentlige posisjon. Ja. Jeg vet det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Fært å mye rart du skal sutre om for tia da, niko? See what i did there? Med håret og alt mulig, hæhæ! 5 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Det kan bli for mye gifs og billige poeng, selv for en eksentriker som meg, vettu. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Luis Suarez ble forøvrig, sammen med Robin van Persie (Nederland) og Deon McCaulay (Belize), VM-kvalifiseringens toppscorer med 11 må God kvalikk for PL med andre ord Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 God kvalikk for PL med andre ord Ronaldo og Messi zzuger Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 https://twitter.com/DiscoMirror/status/403839308856971264 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Skuffende. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Topp. Gikk vel noe rykter rundt Vidic sin kontrakt også forleden? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva mener folket om Anderson? Klarer han å slå igjennom etter 6 år, eller blir han solgt i januar/Juli? Håper vi får sett ham nå framover, mens Carrick og evt. Jones er skadet. Jeg tror Fellaini og Anderson kunne vært en god kombo. To fullstendig motsatte spillere, som sikkert kunne utfylt hverandre på midten. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Blir nok ikke solgt før til sommeren uansett, med mindre vi får et tilbud som er for godt til å takke nei til. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Har mistet troen på at han skal utgjøre en viktig del av laget. Greit å selge han mens han ennå er verdt noen pund. Edit: Selg han til Fulham. Kan komme inn når Sidwell er suspendert.. Endret 22. november 2013 av SpencerReid Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=yEtzCL6e4co 2 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Æsj, Anderson er nok den midtbane (siitende) vi trenger, han som klarer å føre ballen forbi ett ledd. Ser ikke for meg at Carrick eller Fellaini (Cleverly) gjør det. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Anderson i toppform er helt rå og mye bedre enn støtte-Cleverley. Dessverre når han bare den toppformen sin 1 gang i halvåret, før han blir skada igjen. Så tar det flere måneder før han finner formen sin til en ny skade kommer. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Her er traileren til "Class of 92" filmen for de som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Men... Giggs?? Er ikke han to generasjoner før 92 gjengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå